Menu

3 życzenia

25 lutego 2018 - Informacje

Wyobraź sobie, że masz trzy życzenia. Możesz mieć wszystko; być cokolwiek. Czy życzysz sobie władzy, bogactwa, czy bezinteresownie życzysz innym? Być może pokój na świecie? Co powiesz na więcej chorób, bólu i głodu? Twoja wyobraźnia jest limitem, ale w tej grze twój spryt i pamięć są kluczem do uzyskania tego, czego chcesz.

3 Życzenia, zaprojektowane przez Chrisa Castagnetto i opublikowane przez Passport Game Studios, składają się z 18 kart życzeń, 10 drewnianych znaczników i 5 kart pomocy dla graczy. Karty są tak grube i trwałe jak standardowa karta do gry. Drewniane żetony to solidne małe kostki. Ilustracje na kartach Magdaleny Markowskiej są kolorowe i kapryśne.

Jakie jest Twoje życzenie, Mistrzyni?

Aby skonfigurować grę, najpierw ustal, ile kart będziesz używać. Usuń niezbędne karty i umieść je z powrotem w polu gry.

Po drugie, przetasuj pozostałe karty i umieść je zakryte w środku obszaru gry, aby utworzyć talię drawów.

Po trzecie, wylosuj górną kartę z talii i umieść ją w polu gry, nie ujawniając jej żadnym z graczy.

Po czwarte, wylosuj kolejne dwie karty z talii i umieść je zakryte w rzędzie obok talii.

Po piąte, każdy z graczy, kolejno w kolejności kolejności, dobiera trzy karty i patrzy na jeden z nich. Następnie gracz umieszcza wszystkie trzy karty zakryte w rzędzie przed sobą.

Uwaga: Gracz nie powinien udostępniać żadnych informacji o swoich kartach!

Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem!

3 Życzenia są rozgrywane w rundach i turach bez ustalonej liczby rund lub tur. W swojej turze wykonują 2 akcje. Podsumowano tutaj działania.

Zerkać

Gracz może spojrzeć na dowolną kartę przed dowolnym graczem (włączając siebie) lub na środku stołu. Podczas podglądu gracz powinien upewnić się, że przypadkowo nie przekazuje żadnych informacji.

Przełącznik

Gracz może zamienić pozycję dowolnych dwóch kart w grze bez podglądania lub ujawnienia ich innym graczom.

Człapać

Gracz bierze trzy karty przed sobą, tasuje je zakryte, a następnie wybiera jedną z nich. Następnie trzy karty są ponownie zakryte przed nimi.

Zadeklaruj zwycięstwo!

Gracz może ogłosić zwycięstwo (kończąc grę) w czwartej i kolejnych rundach rozgrywki. Dodatkowo jest to jedyna akcja, którą gracz może podjąć w swojej turze. Oznacza to, że gracz nie może podglądać, a następnie ogłaszać zwycięstwo w swojej turze.

Twoje życznie jest spełnione!

Gra dobiega końca, gdy jeden z graczy wykona akcję Zwycięstwa Deklaracji. Wszyscy gracze odkrywają teraz swoje karty, odwracając je. Jeśli gracz ma jedną kartę “Superpower”, jedną “Gift” i jedną kartę “World Harmony”, otrzymuje liczbę punktów równą sumie wydrukowanej na kartach Wish. Niektóre karty Życzenia mogą zmienić sposób zdobywania kart, a nawet usunąć gracza z gry!

Gracz z największą liczbą punktów wygrywa grę. Każdy gracz, który nie ma wymaganych kart Życzenia pod koniec gry, traci domyślnie.

Pragnąc więcej życzeń

Pojedyncza gra złożona z 3 życzeń jest wyjątkowo krótka. Często pożądane jest, aby grać w kilka gier z powrotem do tyłu. Każda gra jest odtwarzana w sposób opisany powyżej, a nowe gry powtarzają proces konfiguracji. Jedyną różnicą jest włączenie drewnianych kostek. Jedną z nich otrzymuje gracz, któremu przyznano zwycięstwo w grze, lub dwie, jeśli gracz wygrał zarówno bieżącą, jak i ostatnią grę. Gdy gracz zbierze 5 lub więcej kostek, gra się kończy. Gracz z największą liczbą kostek wygrywa.
Ostatnie słowo

The Child Geeks początkowo mieli trudny okres, głównie dlatego, że nie poświęcali niezbędnego czasu i energii, aby zapamiętać, gdzie mogły się podziać karty i kto miał co. Nieuchronnie jeden lub więcej Child Geeks zawsze przekazywał karty, których nie zamierzali lub nie oglądali karty, o której już wiedzieli. To sprawiło, że gry trwały dłużej niż 5 minut (najdłuższa gra trwała 12 minut), ale żaden z Dzieciowych Geeków nie bawił się wcale. Według jednego z Child Geek: “Lubię grę. Najtrudniej jest zapamiętać, gdzie są karty i jakie masz karty oraz gdzie mogą znajdować się na stole. “Kolejny Chid Geek powiedział:” Świetna gra! Podoba mi się, ponieważ musisz dużo używać swojego umysłu. “Kiedy gry się skończyły, Geek dziecięcy spełnił ich życzenie i głosował za zatwierdzeniem 3 życzeń.

The Parent Geeks mieli znaczną przewagę nad Child Geeks, gdy grali, mając zdolność do skupienia się na więcej i wykorzystując sztuczki, których nauczyli się pamiętać, gdzie zostały umieszczone karty. W związku z tym większość gier Parent Geek była w swoich Peerach, rezerwując rodzinne gry dla tych, w których Child Geeks byli starsi i bardziej doświadczeni. Dzięki swoim rówieśnikom, Rodzicowi Geeksi znaleźli 3 Życzenia, aby być szybkimi, zabawnymi i wymagającymi. Gry trwały około 5 minut (zauważono średni czas rozgrywki w zależności od wydawców) i były dość obrzydliwe. Gry były zwykle rozgrywane w ciszy, ponieważ wszyscy uczestnicy koncentrowali się i zapamiętali. Według jednego z rodziców Geek, “szybka gra, ale także bardzo wymagająca. Zwycięzca każdej gry z pewnością pracuje na to. “Inny rodzic Geek powiedział:” Doskonale. Mogę grać z każdym z moich przyjaciół, niezależnie od tego, czy są to gracze, czy nie. “Wszyscy nadrzędni geekowie głosowali za zatwierdzeniem 3 życzeń.

The Gamer Geeks stwierdził, że gra jest prosta w teorii, ale trudna w praktyce. Według jednego z graczy Gamer Geek: “Gra jest znacznie trudniejsza, niż pierwotnie sądzono. Nie tylko zmagasz się z zapamiętywaniem wielu kart, ale także próbujesz podejmować ryzyko, aby zostać zwycięzcą. “Inny Gamer Geek powiedział:” Gdyby to była tylko gra na pamięć, dałbym jej kciuk w dół z braku zainteresowania, ale konkurencyjny charakter gry, w połączeniu z podejmowaniem ryzyka, aby zdobyć więcej punktów, naprawdę czyni to interesującym. “Wszyscy Gamer Geeks zgodzili się, że 3 życzenia były lekkie i szybkie, a nie typowa gra grać wieczorem, ale zdecydowanie jeden z nich powita na swoim elitarnym stole jako filtr do gier. Wszyscy Gamerowi Geeksowie głosowali za zatwierdzeniem 3 życzeń.

Podczas gry czułem się trochę wytrącony z równowagi, a nie tylko trochę zestresowany. Każdy gracz w grze wie o jednej karcie, którą posiada i poprzez akcje, dowiaduje się więcej o swoich kartach i przeciwnikach. Ale za każdym razem, gdy się czegoś uczysz, uczysz się nie tylko o karcie, ale o tym, jak mało wiesz. Przez cały czas obserwujesz innych graczy, próbując nauczyć się czegoś od gestu lub uwagi pobocznej. Zaczynasz czuć się trochę zestresowany, podekscytowany i samoświadomy, ponieważ gra trwa, ponieważ wiesz, że ktoś wkrótce zadeklaruje zwycięstwo i zakończy grę!

Ta gra nie jest powolnym paleniem. Zapala się i startuje, przeciągając gracza i naciskając. Stwierdziłem, że jest to świetna zabawa, ponieważ próbowałem przesuwać własne granice i pokonać czas, a moi przeciwnicy do ponczu. Wspaniale jest ogłaszać zwycięstwo, ale jest to gigantyczne kopnięcie w tyłek, gdy zdajesz sobie sprawę, że nie wygrałeś gry. Wszystko sprowadza się do kart, które posiadasz. Tylko dlatego, że masz karty do zakończenia gry, nie znaczy, że powinieneś. Musisz zastanowić się, co mają inni gracze, jakie karty wiesz, i wreszcie, co masz przed sobą. Biorąc to wszystko pod uwagę, wydaje się, że jest dużo, ale gra jest wystarczająco lekka, aby pozwolić graczom ciężko myśleć bez poczucia opodatkowania. Zestresowany, obstawiasz, ale nigdy do momentu, w którym gra wydaje się być ciężarem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.