Menu

5-minutowe lochy

26 lutego 2018 - Informacje

Mówią, że najdłuższy bohater może przetrwać w lochu, to 5 minut. Nie trwa to długo, ale ty i grupa twoich bohaterskich przyjaciół opracowali plan. Wskoczysz do lochu, odkryjesz i pokonasz potwora bossa w mniej niż 5 minut! Niektórzy mówią, że jesteś szalony i mogą mieć rację, ale jedno jest pewne. Jeśli zamierzasz pokonać szanse, najlepiej o tym szybko.

5-minutowe Lochy, zaprojektowane przez Connora Reida i opublikowane przez Wiggles 3D, będą podobno składać się z 200 kart Gracza, 5 maty Hero (dwustronne dla 10 Bohaterów łącznie), 5 Masek Bossa, 40 kart Drzwi i 10 Karty wyzwań. Ponieważ jest to recenzja wcześniej wydanej gry, nie mogę komentować jakości komponentu gry. Ilustracje Alexa Diochona są po prostu fantastyczne, dodając smaku i tematyki do gry z wizualnym sprytem. Niezawarte w grze, ale niezbędne do gry, jest zegar, który można ustawić na 5 minut, można go łatwo zatrzymać i zresetować w razie potrzeby.

O kartach i matach

W grze jest kilka różnych kart i mat. Tutaj każdy jest podsumowany.

Karty bohaterów

Karty bohaterów składają się z kart Bohaterów “Zasobów” i “Akcji”. “Zasoby” Karty bohaterów przedstawiają zwoje, skoki, miecze, tarcze i strzały. Pomyśl o nich jako o kombinezonach karcianych, które służą do pokonania wrogów w lochach.

5 min-herocards

Karty “Akcja” są unikalne dla każdej talii Bohaterów i reprezentują specjalne zdolności, które tylko bohater może próbować. Przykłady obejmują pokonanie niektórych potworów w lochu w celu kradzieży wartościowych przedmiotów.

5 minut – bohaterstwo

Hero Mats

Maty Hero są dwustronne, a każda ze stron reprezentuje inny typ bohatera, ale wciąż jest sparowana, aby użyć tej samej talii kart Hero. Pary są następujące:

Czarodziejka / Czarodziej: Magiczni mistrzowie, którzy używają zwojów, aby zatrzymać czas, dokonać magicznych eksplozji i anulować działania.
Walkiria / Paladyn: eksperci od ciężkiej broni i zbroi, którzy używają boskiej broni, by zabijać swoich wrogów i leczyć swoich przyjaciół.
Barbarzyńca / Gladiator: Korzystając z brutalnej siły i walki w zwarciu, ci dwaj wskakują do walki i mogą łatwo zostać wściekli.
Ninja / Thief: Fleet stąpający i ukradkowi wojownicy, którzy mogą szybko udzielać wsparcia innym lub odbierać je od nich.
Huntress / Ranger: Przyjaciel zwierząt i natury, ci wojownicy są przebiegli i trudni do przewidzenia, mogą leczyć innych za pomocą ziół i wzywają przyjaciela zwierzęcia do pomocy.

5 min. Bohater

Boss Mats

Każda mata Bossa reprezentuje ostatecznego bossa poziomu lochów, z którym muszą zmierzyć się bohaterowie. Mata Boss służy również instruowaniu graczy, jak zbudować loch i co jest potrzebne, aby pokonać loch. Chociaż nie jest mapą, to z pewnością wskazuje graczy w dobrym kierunku.

5min-boss

Karty do drzwi

Karty do drzwi reprezentują wiele różnych pomieszczeń, korytarzy i komnat, do których bohaterowie muszą wkroczyć. Za każdym drzwiami znajduje się potwór, przeszkoda lub inne spotkanie. Karty drzwi są odwracane, odkrywane i rozwiązywane.

Karty Wyzwań

Karty wyzwań są specjalnym rodzajem karty Drzwi. Za tymi drzwiami może znajdować się mini-boss lub wydarzenie.

5 min-wyzwanie

Przy Drzwiach Podziemi

Aby skonfigurować grę, najpierw każdy powinien wybrać 1 matę Hero i stronę maty Hero, której chcą użyć.

Po drugie, weź talię bohaterów kart, które pasują do maty Hero i przekaż je odpowiedniemu graczowi. Każdego gracza należy potasować talię kart i umieścić je zakryte na macie Hero na odpowiednim polu.

Po trzecie, każdy gracz dobiera liczbę kart na podstawie liczby graczy. To jest początkowa ręka gracza.

Po czwarte, umieść wybraną miskę Bossa na środku stołu.

Po piąte, stwórz loch, dodając 2 karty Wyzwań na gracza, dodaj do niego liczbę kart Drzwi wskazanych przez matę Bossa i potasuj. Umieść talię na macie Bossa tam, gdzie jest to wskazane.

To wszystko do ustawienia gry. Czas zagłębić się.

Down, Down, Into the Dungeon

Aby rozpocząć grę, najpierw uruchom zegar. Gracze mają łącznie 5 minut na zwiedzanie lochu, znalezienie bossa i pokonanie go. Ale czas jest zabawną rzeczą w tej grze. Czas może zostać czasowo zatrzymany, dając graczom trochę oddechu.

Ponieważ wszyscy grają od razu, nie ma zwojów. Jednak istnieje logiczna kolejność, w której akcja w grze postępuje. Podsumowano to tutaj.

Krok 1: Otwarte drzwi

Karta najwyższych drzwi lub wyzwania jest odwrócona i ujawniona.

Krok 2: Spotkanie

Wszyscy gracze wyciągają teraz rękę, gasząc wszystko, co może być za drzwiami. Odbywa się to poprzez zagrywanie kart “Resource” Hero, które mają pasujące symbole. Zasoby mogą pochodzić od jednego lub wielu graczy. Po użyciu karta zasobów jest niedostępna na czas gry.

Opcjonalnie gracz może skorzystać z karty zasobów “Akcja”. Podobnie jak zasoby, są one tracone, gdy są używane.

Używanie specjalnych zdolności i uzupełnianie kart

W dowolnym momencie gry gracz może użyć specjalnej zdolności swojego Bohatera. Odbywa się to poprzez odrzucenie 3 kart na stos kart odrzuconych gracza (nie są one tracone).

5min. Specjalny

Gdy tylko karty zostaną zagrane lub odrzucone, gracz powraca do początkowego rozmiaru ręki.

Jeśli graczowi zabraknie kart, muszą usiąść i obserwować grę, dopóki inny gracz nie przyśle ich ponownie, używając kart uzdrawiających lub darujących.

Utrata i wygrana

Istnieją 3 sposoby na utratę gry.

Jeśli skończy się czas, zanim boss zostanie pokonany
Jeśli wszyscy gracze zabraknie kart
Jeśli gracze nie będą w stanie pokonać karty Wyzwania lub Drzwi

W przeciwnym razie, jeśli gracze pokonają bossa i nadal mają czas, wygrywają!

The Child Geeks świetnie bawili się tą grą. Pomaga to wszystkim graczom, aby jedna osoba działała jako opiekun prawny i prawnik z ogólnymi zasadami, aby mieć pewność, że karty są grane, a czas jest uważnie obserwowany. Szczególnie pomaga to tej samej osobie, wzywać liczby minut i sekund. Robi to naprawdę dodaje presji i dodaje wiele radości. Według jednego z dzieci, Geek: “Myślę, że gra jest trochę za szybka, ale jest dużo zabawy. Musimy jeszcze pokonać bossa, ale nie obchodzi mnie to. “Inny Child Geek powiedział:” Kiedy w końcu dotrzesz do bossa i zdasz sobie sprawę, że masz wystarczająco dużo czasu, aby go pokonać, naprawdę zaczynasz krzyczeć na siebie! ” I krzyczeli, że tak! Wiele okrzyków “OH, YEAH!” I “NOOOO!” Lub “PRZYJDŹ, DOJECHAJ SIĘ!” Wszystko w zabawnej i pełnej presji ze względu na grę. Gdy już minęły, a Geek Dzieci złapią oddech, głosowali za zatwierdzeniem 5-minutowego lochu.

finalword_parentgeek The Parent Geeks, a zwłaszcza nie-graczowi maniacy, mieli trudności z nadążeniem z Child Geeks i ich gorączkowymi kartami. Kiedy grał z rodziną, 5-minutowy loch był szybką przygodą. Kiedy grał tylko z Parent Geeks, gra odbyła się cicho i stała się skoncentrowanym ćwiczeniem koncentracji i szybkości gry. Według jednego z rodziców Geek: “Cel gry jest bardzo jasny i jak wygrywasz. Musisz po prostu skupić się na celu i wygrasz za każdym razem. “Cóż, nie, nie za każdym razem. Wszystko zależy od liczby graczy i tego, jak konserwatywni chcą być przy swoich kartach. Pamiętaj, że zagrana karta jest zgubioną kartą. Niektórzy gracze uważają to za trochę za bardzo do serca, podobnie jak niektórzy z Rodziców Geeków i grali w swoje ręce, tak jak każda karta była małą ulotką ze złota. Niezależnie od tego wszyscy nadrzędni geekowie głosowali za zatwierdzeniem 5-minutowego lochu.

finalword_gamergeekGamer Geeks uznał za zabawne, że gra o 5-minutowy przebieg w lochu może zająć do 30 minut. To jednak nie przeszkodziło im cieszyć się każdą sekundą gry. Według jednego z graczy Gamer Geek: “Naprawdę to lubię. Proste reguły i prosta gra, ale z dodatkowym czasem kryzysu wszystko staje się bardziej skomplikowane. To naprawdę dobra gra. “Kolejny Gamer Geek powiedział:” Doskonały przykład strategii czasu rzeczywistego i wspólnej gry. Nie tak chaotyczny, jak się obawiałem, co jest dobre, ale równie szybki, na jaki liczyłem. “Wszyscy Gamer Geeks zgodzili się, że 5-minutowy loch miał właściwą kombinację szybkości, zręczności i współpracy, aby uczynić go doskonałym gra wypełniająca. Wszyscy głosowali za zatwierdzeniem, z wyjątkiem jednego Game Geeka, który powiedział: “Gra jest po prostu zbyt cholernie szybka dla moich małych rączek!” Niech ludzie z małymi dłońmi zostaną uprzedzeni …

finalword-fathergeekJako dla mnie, bardzo mi się podobał mój czas z grą. Nie raz się zestarzały. Każde zagranie drzwi wydawało się zszokować graczy, którym postawiono wyzwanie utrzymania poziomu energii i skupienia na ostrych jak brzytwa ostrzach. Najbardziej interesującym aspektem dla mnie był element spółdzielczy. Gracz może wnieść wszystko, co jest potrzebne, aby pokonać potwory, ale zmniejsza to ich efektywność na dłuższą metę. To właśnie ta równowaga między krótkoterminowymi zyskami a długoterminowymi celami uderzyła mnie jako sprytną meta-grę, którą gracze mogą sami rozwiązać.

Zagraj w tę grę, gdy pozwala na to czas. Jest szybki, zabawny i okrutnie rozkoszny, gdy ty i twoi przyjaciele próbujesz pokonać zegar i wszystko, co może stać ci na drodze. Gwarantuję, że gra będzie frustrująca Cię sekundę, a następnie nagrodzi cię w następnej kolejności. Chociaż możesz czuć się trochę pośpiechu, będziesz smutny, gdy gra się skończy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.