Menu

Choroby zwierząt

24 lutego 2018 - Informacje
Choroby zwierząt

Przegląd

Francuski aktor i zawodowy mim, Marcel Marceau, powiedział: “To, co robią rzeźbiarze, stanowi esencję gestu. W mime ważne jest nastawienie “. W tej grze gracze będą mieli za zadanie wyminąć losowe zwierzę i losową dolegliwość, która ich nęka. Jeśli pozwala na to czas, mogą kraść karty po cichu od przeciwników i zdobywać dodatkowe punkty!

Choroby na zwierzętach, zaprojektowane przez Barnslig Park i opublikowane przez Bazar Broz, będą prawdopodobnie składać się z 1 czasu piaskowania (około 60 sekund), 75 kart Zwierząt i 75 kart Ailment. Ponieważ jest to recenzja wcześniej wydanej gry, nie mogę komentować jakości komponentu gry.

Konfiguracja gry

Aby skonfigurować grę, potasuj dwie talie osobno, połóż zakryte na środku pola gry i chwyć czasomierz piasku.

To wszystko do ustawienia gry. Określ, kto pierwszy i zacznie.

Dźwięk ciszy

Choroby zwierząt są rozgrywane na przemian bez zadanej liczby zwojów na mecz. Tutaj podsumowano turę gracza.

Krok pierwszy: dobieraj karty

Aktywny gracz bierze dwie karty, jedną zwierzę i jedną kartę dolegliwości. Aktywny gracz powinien trzymać te karty w ukryciu przed przeciwnikami i nie patrzeć na nie, dopóki nie przestawią czasomierza.

Krok drugi: Mime Your Animal

Aktywny gracz bierze czas na piasek i odwraca go. Celem jest odtworzenie zwierzęcia odnotowanego na karcie. Aktywny gracz może korzystać z gestów i ruchów ciała, ale nie może wydawać żadnych dźwięków. Jeśli gracz nie lubi karty, którą narysował, może “przejść”, pozwalając mu odrzucić tę kartę i narysować inną, ale czasomierz piasku nigdy się nie resetuje!

Gracz może narysować kartę “Powerup” lub kartę “Dolegliwości”. Karty Powerup mogą być użyte natychmiast lub przechowywane na później. Bez względu na to, gracz musi natychmiast narysować nową kartę Zwierząt. Jeśli gracz dobierze karę, musi najpierw wykonać akcję opisaną na karcie, a następnie narysować nową kartę dolegliwości.

Wszyscy pozostali gracze próbują teraz odgadnąć, co zwierzę, aktywny gracz, próbuje mime. Zgadujemy, że odgadnięcia są odgrywane, a gracze mogą nadal odgadnąć, o ile pozwala na to kolejka za pomocą czasomierza.

Krok trzeci: złap swoją dolegliwość

Jeśli jakikolwiek przeciwnik odgadnie zwierzę aktywnego gracza, natychmiast zaczyna mimować swoją dolegliwość odnotowaną na wyciągniętej karcie Dolegliwości. Ponownie, aktywny gracz może używać gestów i ruchów ciała, ale nie może wydawać żadnych dźwięków.

Zgadujemy, że odgadnięcia są odgrywane, a gracze mogą nadal odgadnąć, o ile pozwala na to kolejka za pomocą czasomierza. Zgadywanie z dolegliwością musi również obejmować zwierzę. Na przykład, jeśli karta Zwierząt jest “Smokiem”, a karta Walki jest “Głodna”, przeciwnik musi krzyknąć “Głodny smok”, aby uzyskać kombinację.

Krok czwarty: Zakończenie zakrętu

Tura aktywnego gracza zakończy się, gdy skończy się czasomierz piasku lub karta gracza i zwierzęcia aktywnego gracza zostanie poprawnie odgadnięta.

W przypadku odgadnięcia obu kart Zwierząt i Dolegliwości aktywny gracz utrzymuje kartę Zwierząt i jej punkty, a przeciwnik, który odgadł dolegliwość, bierze Kartę Walki.
Jeśli zostanie zgadnięta tylko karta Zwierzę lub dolegliwość, aktywny gracz zachowuje prawidłowo odgadnięte karty.
Jeśli żadna z kart nie zostanie odgadnięta, obie karty są odrzucane i nikt nie otrzymuje punktów.

Jeśli kiedykolwiek dojdzie do remisu, aktywny gracz decyduje, kto odgadł, kto jest najbliższy, lub pod warunkiem najlepszego odgadnięcia przy przyznawaniu karty Dolegliwości.

Więcej czasu oznacza więcej zabawy

Jeśli aktywny gracz jest w stanie zgarnąć kartę ze zwierzętami i dolegliwościami z czasem, może spróbować “ukraść”, zamiast zakończyć swoją turę. Każda karta ma wartość Kryminalny Mim. Jeśli aktywny gracz jest w stanie skłonić przeciwnika do jego odgadnięcia, może on ukraść dowolną kartę z talii losowań lub od jednego gracza, z wyjątkiem gracza, który dokładnie odgadł wartość Kryminalnego Mima. Jeśli jest jeszcze czas po ukończeniu pierwszego Mima z kradzieżą, mogą spróbować wykonać drugi.

Jeśli ten sam przeciwnik jest w stanie odgadnąć obie wartości Kryminalnego Mima podczas tury aktywnego gracza, otrzymuje dodatkowy obrót w następnej turze.

Zakończenie gry

Gra kończy się, gdy dowolny gracz zdobędzie 15 lub więcej punktów na końcu tury dowolnego gracza. Pierwszy gracz, który zdobędzie 15 lub więcej punktów, wygrywa grę.

Warianty gry

Gra podstawowa zawiera dwie dodatkowe reguły, które można wprowadzić, aby uatrakcyjnić grę. Są one tutaj streszczone.

Dual-Miming

Aktywny gracz może jednocześnie próbować wymanewrować kartę Zwierzę i dolegliwość. Pomyślnie zdobycie dodatkowej odległości nie tylko daje punkt dla aktywnego gracza, ale może również ukraść kartę i wybrać, który z przeciwników pojedzie dalej.

Podgłośnij

Aktywny gracz może wydawać hałas oprócz swoich normalnych gestów. Dozwolone są tylko dźwięki, takie jak odgłosy zwierząt lub efekty dźwiękowe. Aktywny gracz nie może wypowiedzieć żadnych słów (rzeczywistych lub urojonych). Na przykład gracz może brzmieć jak krowa (“moooo!”), Ale nie może powiedzieć “jestem krową”.

Aby dowiedzieć się więcej na temat chorób zwierząt, odwiedź stronę internetową gry lub odwiedź kampanię Kickstarter.
Ostatnie słowo

Zgodnie z oczekiwaniami, Child Geeks dobrze się bawili, uznając grę za zabawną, wymagającą i zabawną. Według jednego z dzieci, Geek: “Nie mogłem przestać się śmiać i przyszła moja kolej na mim zwierząt. Nie uzyskałem żadnych punktów w tej turze. “Inny Child Geek powiedział:” Podoba mi się to, że zawsze są różne kombinacje. Oznacza to, że zawsze musisz być kreatywny. “Jedynym aspektem gry, której nie lubili dzieciom, było kradzież punktów i to, co uważali za czas na piasku, który był o wiele za szybki (ustaliliśmy to na czas, było w porządku ). Kiedy ostatnie zwierzę zostało odgadnięte, a ostatni punkt zdobył, wszystkie Geek-Dzieci zgodzili się, że Animal Ailments jest grą, którą bardzo lubią.

The Parent Geeks również cieszyło się grą, zarówno ze swoimi rówieśnikami, jak iz ich rodzinami. Według jednego z rodziców, Geek: “Kiedy gram z moją rodziną, uważam, że dużo zabawy polega na odgadywaniu, co udają moje dzieci. Kiedy jestem z dorosłymi, wszystko, co przychodzi mi do głowy, to próbować odgadnąć, że uda mi się zdobyć punkty! “Gra została dobrze przyjęta przez tych rodziców, którzy lubili gry towarzyskie, ale często znajdowali grę tego typu. być mniej niż konkurencyjne. Nie w przypadku chorób zwierzęcych. Jak to ujął Parent Geek: “Jest to gra, na którą naprawdę trzeba zwrócić uwagę i być uważnym. Jeśli tego nie zrobisz, nigdy nie zdobędziesz punktów. “Wszyscy Rodzice Geekowie głosowali za zatwierdzeniem chorób zwierząt, dając dwa duże kciuki do góry.

The Gamer Geeks nie byli pod wrażeniem. Według jednego z graczy Gamer Geek: “To nic więcej niż Charades z losowymi kartami. Nie, dziękuję. “Kolejny Gamer Geek powiedział:” Myślę, że gra dobrze bawi się z imprezami i dziećmi, ale nie z elitarnymi graczami. Gra jest zbyt głupia i zbyt trywialna, aby mogła wzbudzić jakiekolwiek zainteresowanie graczem szukającym czegoś ze strategią i taktyką. “A jednak im więcej grał (proszę wszystkie moje grupy, aby grali w gry, które przeglądamy wielokrotnie), tym bardziej dostali się do gry. Po kilku grach zaczęli się do tego przyzwyczajać. Jeden z graczy powiedział: “Ta gra ma zalety i jest fajna, ale wciąż uważam, że najlepiej jest grać z dziećmi lub mieszanymi grupami umiejętności. Jest to z pewnością gra towarzyska. “The Gamer Geeks zagłosowali za odrzuceniem Animal Ailments.

Gra jest szybka i przyjemna. Karty bonusowe i karne dodają trochę akcentu i podobało mi się, że gracze mogą zdobyć dodatkowe bonusy poza punktami, aby nadrobić zaległości, jeśli nie będą w tyle. Wygrano kilka gier z powodu kradzieży kart przez graczy, co nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Po pierwsze, zanim gracz spróbuje ukraść kartę, ma bardzo mało czasu pozostającego w swojej turze. Po drugie, wszyscy przeciwnicy wiedzą, że próbujesz ukraść kartę i nie możesz w niej uczestniczyć.

I tu właśnie choroby zwierząt mają problem. Jeśli gracze nie zawsze aktywnie próbują zgadnąć, gra się rozpada. Oczekiwać, że gracze będą głośni i wchodzić w interakcje podczas początkowej części tury aktywnego gracza, a następnie pójść zupełnie bezgłośnie, jeśli ten sam aktywny gracz spróbuje ukraść. Nie ma dodatkowych punktów do wygrania, więc nie ma potrzeby, aby przeciwnicy brali w tym udział. Sztuką jest poślizg w kraść bez wiedzy przeciwników. Nie jest to łatwe zadanie, ale zabawne wyzwanie.

Ogólnie rzecz biorąc, uważam, że Animal Ailments to zabawne, nowe podejście do starej gry Charades, dodając trochę chaotycznej losowości i dodając jej potrzeby, by być jak najbardziej konkurencyjnym. Myślę, że gra zostanie dobrze przyjęta przez rodziny i szkolne klasy. Dorośli również znajdą rozrywkę na imprezach. Elita gier komputerowych nie znajdzie tutaj nic do rozmowy (lub gestu).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.