Menu

Enfutown Bumpers

25 lutego 2018 - Informacje

Amerykański żołnierz William T. Sherman powiedział “Wojna jest piekłem”. Z całym sercem zgadzam się z tym uczuciem. A jednak nie każda bitwa skutkuje rozlewem krwi. Przykład, ta gra. Podejmij wyzwanie i poprowadź swoje siły, aby wygrać ten dzień! Tylko jeden wzniesie się, drugi upadnie. Czy zwycięstwo przejdzie do nadmiernie optymistycznego lunchu czy wymiarowego kota cipki? ZOBACZYMY!!!

Enfutown Bumpers, która ma być opublikowana przez 5 Color Combo, będzie podobno składać się z 36 pozytywnych kart z serem z grilla, 36 kart z dyskietkami, 2 kart z szybkimi regułami i 1 siatki siatki. Prezentowane przez nas demo ma reprezentować ostateczną grę podstawową. W związku z tym okazało się, że karty są trwałe, a ilustracje są wesołe i zabawne.

Konfiguracja gry

Aby skonfigurować grę, najpierw odłóż karty na swoje dwie podstawowe talie. To jest pozytywny grillowany ser i pokłady Floppy Cat. Daj jedną talię każdemu graczowi i każ mu ją przejrzeć, usuwając i odkładając kartę “Czempion”.

Po drugie, rozłóż arkusz siatki i umieść go w środku graczy. Arkusz siatki zawiera obszar 3 × 5, w którym gracze będą umieszczać swoje karty. Ten arkusz nie jest konieczny do gry, ale dostarcza pomocnego wizualnego przewodnika, gdzie karty powinny zostać umieszczone podczas gry. Każdy z graczy powinien umieścić swoją kartę “Czempion” odkrytą w początkowej płaszczyźnie siatki bezpośrednio przed nimi.

Po trzecie, każdy z graczy tasuje swoją talię i losuje 2 karty, umieszczając te karty zakryte po lewej i prawej stronie swojego bohatera. Po umieszczeniu kart, gracz, który je posiada, może spojrzeć na karty, ale nie powinien ich ujawniać przeciwnikowi.

Po czwarte, każdy gracz kładzie swoją talię kart zakrytą obok swojego obszaru gry i dobiera 4 karty. Te karty trafiają do ręki gracza.

To wszystko do ustawienia gry. Określ, kto pierwszy i zacznie.

Co za cudowna bitwa …

Enfutown Bumpers gra się w rundach i turach. Tutaj podsumowano turę gracza.

Krok 1: Narysuj kartę

Pierwszą rzeczą, którą gracz wykonuje w swojej turze, jest losowanie 1 karty ze swojej talii. Ta karta trafia natychmiast do ręki gracza.

Krok 2: Użyj umiejętności upuszczania

Niektóre karty gracza mogą mieć zdolność, która zostanie uruchomiona, gdy zostanie odrzucona. Są one nazywane “zdolnościami upuszczania”. Gracz może grać, rozwiązywać i odrzucić tyle umiejętności upuszczenia, ile chce z ręki.

Krok 3: Umieść kartę

Gracz może teraz wybrać 1 kartę z ręki i umieścić ją zakrytą obok odkrytej karty Czempionów. Kartę należy umieścić w pustej przestrzeni znajdującej się powyżej, poniżej, po lewej lub prawej stronie karty bohatera.

Krok 4: Wykonaj ruch i uruchom uderzenie

Gracz może teraz przenieść dowolną ze swoich kart do pustej przestrzeni znajdującej się powyżej, poniżej, po lewej lub prawej stronie aktualnej pozycji karty. Nie spowoduje to rozpoczęcia bitwy.

Alternatywnie gracz może przesunąć swoją kartę w ten sam sposób, ale w miejsce zajmowane przez którąkolwiek z kart przeciwnika. Spowoduje to uruchomienie Bumpa.

“Bump” to rodzaj bitwy. Gracz, który zainicjował Bump, jest nazywany “Attacker”. Drugi gracz to “Obrońca”. Każde uderzenie jest zorganizowaną bitwą, która jest rozwiązywana po krótkiej liczbie kolejnych kroków, które są tutaj podsumowane.

Obrońca wzywa do kopii zapasowej: Obrońca może wziąć dowolną liczbę kart z ręki i umieścić je zakryte na wierzchu atakowanej karty. Wykorzystuje się wartość liczbową karty, zwiększając ogólną siłę Defendera.
Osoba atakująca wzywa do utworzenia kopii zapasowej: Atakujący może teraz zrobić to samo.
Karty Revel: Wszyscy gracze odkrywają teraz karty znajdujące się w Bumpie, w tym te, które były używane jako Backup.
Ustal wynik: Gracze sumują liczby na swoich kartach, aby określić ich wytrzymałość na uderzenie. Zdolności “Wzmocnienie” i “Bitwa” zostają rozwiązane tym razem. Zwróć uwagę, że niektóre karty, które nie zostały oryginalnie włączone do bitwy, mogą zostać uszkodzone!
Discard Losers: Wszystkie karty używane jako Backup są odrzucane, a przegrany Bump odrzuca kartę, usuwając ją z siatki. Zwycięzca albo zatrzymuje sporną przestrzeń, albo wchodzi do niej, twierdząc, że jest to własna.

Krok 5: Odrzuć

Turn gracza dobiega końca. Muszą odrzucić do nie więcej niż 5 kart w ręce. Teraz kolej na kolejnego gracza.

Zwycięstwo przechodzi najsłodsze!

Gra trwa dopóki gracz nie pokona Mistrza przeciwnika lub przeciwnik gracza wyczerpał swoją talię i nie może dobrać więcej kart. Jeśli wystąpi którykolwiek z warunków, gracz wygrywa!

Aby dowiedzieć się więcej o Enfutown Bumpers, odwiedź kampanię Kickstarter.
Ostatnie słowo

“The Child Geeks” podobało się tej grze, ponieważ nie tylko była komiczna (jak można się nie śmiać z idei płaskiego kota atakującego uśmiechniętą kanapkę z serem), ale także była zabawna. Cytując na Child Geek: “Podoba mi się, że gra jest łatwa do odegrania, ale musisz także zastanowić się, gdzie umieszczasz karty pod kątem ataków!” Bardziej doświadczeni Geekowie z Dzieciństwa czerpali radość z tego, że gra pozwalała na pewne strategiczne i myślenie taktyczne, podczas gdy bardziej swobodne Geje Dzieci lubią szybkość rozgrywek. Według jednego z Child Geek: “Gra jest szybka i przyjemna! Myślę, że najlepszą rzeczą jest odkrywanie kart i wszyscy są zaskoczeni! “Kiedy wszystkie gry dobiegły końca, niezależnie od tego, czy kot lub kanapka wygrały, wszystkie Child Geeks zgodziły się, że to ta gra zdobyła trofeum zwycięstwa.

The Parent Geeks lubili grać z rodziną, ale nie tak bardzo w grupie rówieśniczej. Według jednego z rodziców: “Uważam, że jest to doskonała i znacznie lepsza gra w War, która wymaga od graczy przemyślenia kart i podejmowania strategicznych rozgrywek, ale sama gra jest dość prosta. Dobre wyzwanie dla moich dzieci i mnie, ale wszyscy dorośli uznali, że to nic innego, jak tylko granie w karty. “Inny rodzic Geek powiedział:” Świetna gra dla rodziny! Nie zagrałbym jednak w tę grę z inną osobą dorosłą, chyba że nie mieliśmy nic innego do grania. “Podsumowując, Rodzice Geeks uznali Enfutown Bumpers za idealną mieszankę szybkiej zabawy i twórczego myślenia, ale gra sama nie zwróciła ich uwagi, jeśli nie bawili się z Dziecinnymi Geekami. W związku z tym nadrzędni geekowie zagłosowali nad przyznaniem grze mieszanego poparcia, w pełni wspierając ją dla rodziny, ale pozostawiając ją na półce, gdy w pobliżu byli tylko dorośli.

The Gamer Geeks nie byli tak pod wrażeniem gry, ale przyznali, że projektanci gry wykonali dobrą robotę wkładając jak najwięcej “znaczenia gry” w grę, która była niczym innym jak przerzucaniem kart. Według jednego z graczy Gamer Geek: “W tej grze jest coś więcej niż to, co zakładasz, kiedy po raz pierwszy grasz. Różne zdolności i sposoby ataku powodują pewne interesujące wybory. Problem polega na tym, że gra nie jest wystarczająco głęboka, by mnie zaangażować. Jest wystarczająco krótki, aby ułatwić grę, ale nie na tyle interesujący, żebym chciał grać więcej niż jeden raz. “Kolejny Gamer Geek powiedział:” Dobrze zaprojektowana gra dla początkujących graczy i zwykłych graczy, ale dla mnie, ja nie, dziękuję. “Gaming Geeksowie zgodzili się, że gra jest dobra, ale na pewno nie dla nich.

Jest to głupia gra, która gra szybko i sprawia, że ​​myślisz. Nie do tego stopnia, że ​​będziesz marszczył czoło. Wybory są ograniczone do kart w ręce. Zmniejsza to ogólny poziom strategicznej głębi i foresightu taktycznego, ale pozostawia wiele do rozważenia. Gamerowi nie spodobało się to, że podejmowanie decyzji skupia się na kolejnej turze, preferując gry, w których budujesz cel, zamiast reagować na ciągłe zmiany. The Parent Geeks dobrze się bawili, ale podobnie jak Gamer Geeks, stracili zainteresowanie podczas grania z innymi dorosłymi. To właśnie dzięki The Child Geeks Enfutown Bumpers znalazł prawdziwą publiczność i był bardzo lubiany.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.