Menu

Escape the Room

26 lutego 2018 - Informacje

Kiedy bardzo szanowany i ekscentryczny astronom stracił żonę w strasznym wypadku, wycofał się do swojej pracy i swojej rezydencji. Tam został ukryty, samotnik w małym nadmorskim miasteczku. Teraz dziwne światła w nocy mrugają z okien dworu, az komina wydobywają się dziwne zapachy i ciemny dym. Masz za zadanie zapuścić się do rezydencji, aby dowiedzieć się, co się dzieje. Tylko upewnij się, że możesz to powtórzyć.

Escape the Room: Mystery at the Stargazer’s Manor, zaprojektowana przez Rebeccę Bleau, Nicholas Cravotta i wydana przez ThinkFun, składa się z 1 karty Sceny, 5 zamkniętych kopert Puzzle, 5 sekretnych przedmiotów (wewnątrz kopert Puzzle) i 1 pokrętła Solution. Gra jest zapieczętowana, co oznacza, że ​​po pierwszej zabawie właściciel gry może chcieć ponownie zamknąć koperty Puzzle. Małe zadanie, ale warto wspomnieć. Warto również wspomnieć, że osoba będzie mogła zagrać w tę grę tylko raz. Po poznaniu rozwiązań logicznych, nie ma sensu ponownie grać w tę grę.
Zdjęcie dzięki uprzejmości ThinkFun

Zdjęcie dzięki uprzejmości ThinkFun

Zbierz się, przyjaciele …

Aby skonfigurować grę, najpierw wszyscy gracze siedzą przy stole. Stół jest niezbędny do rozłożenia różnych wskazówek.

Po drugie, zdobądź timer (nie dołączony do gry). Będzie to wykorzystywane do podkreślenia graczy, ponieważ mają oni tylko tyle czasu, aby rozwiązać każdą zagadkę i wygrać grę.

Po trzecie, upewnij się, że jest wystarczająco dużo ołówków dla każdego gracza i mnóstwo papieru. Uwagi i różne pomysły zostaną zapisane w trakcie gry.

Po czwarte, zdejmij koperty Puzzle (NIE OTWIERAJ ich) i kółko Solution, ustawiając te elementy gry na jedną stronę.

Opcjonalnie można ustawić nastrój, dekorując pomieszczenie, w którym będzie rozgrywana gra, wysyłając każdemu graczowi specjalne zaproszenie lub grając muzykę. Możesz również rozważyć zapewnienie dostępu do Internetu, aby umożliwić graczom przeglądanie internetowych wskazówek dotyczących różnych zagadek.

To wszystko do ustawienia gry. Czas rozwiązać zagadkę!

Puzzling Adventure

Escape the Room to gra towarzyska. Gracze będą musieli współpracować, aby rozwiązywać coraz trudniejsze łamigłówki z kilkoma wskazówkami. Gra jest zarówno ćwiczeniem mentalnym, jak i społecznym, wymagającym dużej ilości przemyśleń i udziału w grupach. W związku z tym istnieje tylko kilka reguł dotyczących gry, które regulują grę. Cała reszta pozostawiona jest graczom.

Każda sesja gry musi zostać zakończona w określonym czasie. W przypadku 3-5 graczy gra musi zostać ukończona w ciągu 2 godzin. Dla 6-8 graczy gra trwa tylko 1 i pół godziny. Użyj timera, aby śledzić, ile czasu zostało. Tempo, w którym rozgrywana jest gra, zależy od graczy, ale gdy czas się skończy, gra musi natychmiast zakończyć grę.

Celem gry jest rozwiązanie każdej z zagadek w kolejności ich występowania. W ten sposób powstanie opowieść, która zapewni biegnącą narrację i wskazówki dotyczące przyszłych zagadek. W ujęciu tematycznym wszyscy uczestnicy są uwięzieni w różnych pomieszczeniach w rezydencji, która należała do znanego astronoma. Każda zagadka, po rozwiązaniu, pozwala uczestnikom wejść głębiej w rezydencję i tajemnicę.

Aby pomóc graczowi w zagadkowej przygodzie, każda koperta Puzzle zawiera kartę Sceny i wszystkie elementy niezbędne do rozwiązania kolejnej zagadki. Gracze będą musieli używać swoich sprytu, sprytów i pamięci, aby rozwiązać każdą zagadkę podczas wspólnej pracy. Niektóre łamigłówki mają ukrytą zawartość!

Kiedy gracze uwierzą, że rozwiązali zagadkę, wyrównują kolory i symbole za pomocą pokrętła Solution. Koło Solution składa się z kilku kół. Obracając różne koła i wyrównywanie symboli, gracze będą mogli określić, czy rozwiązali zagadkę. Jeśli pokrętło Solution potwierdzi odpowiedź, przejdzie do następnej sceny. Jeśli koło Solution zgłosi, że proponowane rozwiązanie jest fałszywe, gracze muszą wrócić do pracy.

Kiedy łamigłówka zostanie rozwiązana, gracze będą mogli otworzyć kopertę Puzzle i przejrzeć jej zawartość. Będą one wykorzystywane w przyszłych zagadkach i pomogą graczom uciec z przyszłych pokojów.

Wygrać lub przegrać?

Gracze wygrywają, jeśli są w stanie rozwiązać wszystkie zagadki w określonym czasie. Jeśli graczom zabraknie czasu, stracili.

Aby dowiedzieć się więcej o Escape the Room: Mystery at the Stargazer’s Manor, odwiedź stronę gry.
Ostatnie słowo

finalword_childgeek The Child Geeks lubili uczestniczyć w grze, ale nigdy nie byli rozwiązującymi zagadki. Według jednego z Child Geek: “Lubiłem pomagać, ale wiedziałem również, że jeśli chcemy rozwiązać zagadkę, musiałem pozwolić dorosłym to zrobić.” The Child Geeks byli dziwnie świadomi czasu, jaki pozostał w grze, stając się coraz bardziej zestresowany i coraz mniej interesujący w samej grze. Jak to ujął Child Geek: “Lubię grać ze wszystkimi, ale gra jest stresująca. Czuję, że odsuwam ludzi lub jestem popychany. Nie podoba mi się to. “Gdybyśmy mieli śledzić poziom zainteresowania i radości dzieciaków, zaczynałby się on wysoki i szczytowy wokół drugiej układanki. Następnie zaczyna spadać, a następnie gwałtownie maleje wraz z postępem gry. Podczas spekulacji z mojej strony uważam, że przyczyną jest ciągły stres związany z traceniem czasu i rosnącą trudnością każdej układanki. Powoduje to, że gra nadal rośnie intensywnie i podkreśla biednych Geek dzieci. Kiedy gry dobiegły końca, Child Geeks zagłosowali za odrzuceniem Escape the Room, stwierdzając, że jest to gra, w której nie mogli grać zbyt dobrze i czuli się za bardzo jak w pracy.

finalword_parentgeek The Parent Geeks byli całkowitym przeciwieństwem. Cieszyli się emocjami związanymi z rozwiązywaniem łamigłówek w czasie kryzysu i wydawali się rozkoszować stresem, jaki zapewnia gra. Według jednego z rodziców Geek, “Dobre układanki – wyzwanie – i podoba mi się ustawienie gry. Żałuję, że nie mogę tego zagrać więcej niż jeden raz. “Inny rodzic Geek powiedział:” Układanki są naprawdę abstrakcyjne i trudno mi zrozumieć, co jest potrzebne, ale tylko na początku. Jeśli zwrócisz uwagę na historię i przeszłe zagadki, masz wystarczająco dużo wskazówek, z którymi możesz pracować. “Podczas gdy gra nie działała tak dobrze, jak Rodzice Geeks mieli nadzieję z rodziną, nie mieli problemów z czerpaniem radości z rówieśników. Gra najlepiej sprawiała się, gdy na stole znajdowali się tylko Rodzicowi Geeksowie, podczas gdy Dziecięce Geki nie grały w gry wideo ani nie ścigały się w domu. Po rozwiązaniu zagadek lub zakończeniu gier, Rodzice Geekowie głosowali za zatwierdzeniem Escape the Room.

The Gamer Geeks naprawdę polubił koncepcję gry, ale nie podobał mu się fakt, że było to jednorazowe doświadczenie. Według jednego z graczy Gamer Geek: “Wiem, że jestem tutaj w mniejszości, ale nie lubię gier, które można odtwarzać tylko raz lub są trwale zmieniane w oparciu o poprzednie gry. Chcę, aby moje gry były odtwarzane wielokrotnie. Ten nie jest. “Kolejny Gamer Geek powiedział:” Jeśli spojrzysz na tę grę jako jednorazowe doświadczenie i masz z tym wszystko w porządku, tak jak rozwiązujesz zagadkę na morderczej imprezie, to myślę, że będziesz się świetnie bawić, ponieważ wszystko zależy od doświadczenia, a nie od gry. “The Gamer Geeks byli zmieszani, gdy nadszedł czas, aby oddać swój głos. Z grubsza połowa nie spodobała się pomysłowi, że grę można zagrać tylko raz i w rezultacie przegłosowano. Druga połowa nie bardzo się przejmowała i postanowiła skupić się na samej grze. Wszyscy Gaming Geeks zgodzili się, że łamigłówki są doskonałe.

finalword-fathergeekTo była fajna gra, ale było to także rozczarowanie. Podczas gdy pomagałem rozwiązać każdą zagadkę i świetnie się bawiłem robiąc to z moimi przyjaciółmi i rodziną, wiedziałem również, że nie będę tego robił ponownie. Escape the Room to jednorazowa umowa. Każda gra może być zagrana tylko raz, szczególnie jeśli rozwiązałeś wszystkie zagadki. Nie ma dreszczyku emocji w prezentowaniu łamigłówki, którą już rozwiązałeś. Oznacza to, że gra jest praktycznie bezużyteczna dla właściciela i najprawdopodobniej zostanie rozdana lub przekazana na rzecz Dobra wola po jej zagraniu.

Jeśli zdecydujesz się zachować grę, przepakowanie jej jest obowiązkiem. Dostarczono instrukcje, które pomagają w tym ćwiczeniu. Niestety, instrukcje są tylko w trybie online, co oznacza, że ​​część gry nie była zawarta w pudełku. Jestem pewien, że istnieje rozsądny powód do tego, ale wolałbym, aby informacje były dostępne w trybie offline i udostępniane od samego początku. Nawet plik PDF do pobrania byłby miły. Wtedy sam mógłbym dodać go do pudełka gry.

Pozostaje nam gra, która zapewnia wyjątkowe i intensywne wrażenia. Stworzy to wiele wspomnień i będzie omawianych raz za razem, zapewniając gospodarzowi gry i jej graczom radość i emocje długo po zakończeniu gry. Negatywną stroną jest to, że gra, raz nad, jest skończona. Na zawsze. Escape the Room to jednorazowa przygoda, która stwarza własne wyzwania i wprowadza do innego rodzaju stresu. To jest właśnie stres związany z uzyskaniem tego za pierwszym razem, ponieważ nie ma drugiej próby. Spróbuj Escape the Room co najmniej raz, ponieważ nie możesz tego spróbować dwa razy. Jeśli Ci się spodoba, odszukaj inne gry z serii i przetestuj swoją mentalną i społeczną moc.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.