Menu

Głośno o

25 lutego 2018 - Informacje

Amerykański felietonista Franklin Pierce Adams powiedział: “Nic nie jest bardziej odpowiedzialne za stare dobre czasy niż złe wspomnienie.” Pamięć to zabawna rzecz. Wydaje nam się, że pamiętamy rzeczy dokładnie takie, jakie są, ale czas eroduje szczegóły, a nowe doświadczenia życiowe wypełniają luki, czyniąc pojedynczą pamięć kompozytem wspomnień i założeń. W tej grze pamięć jest kluczem do zwycięstwa, ale trudno będzie ci o tym pamiętać, gdy jesteś w biegu rozgrywki.

Głośno zaprojektowane przez Jeffa Lai i opublikowane przez CSE Games, składa się z 58 kart do gry, 52 kart tematycznych, 7 kart Slap i 1 karty Centrum. Karty są tak grube i trwałe jak standardowa karta do gry. Płytki są również grube i bardzo trwałe.

Konfiguracja i odtwarzanie gier

Aby ustawić grę (i dostać prawo do gry), najpierw umieść kartę Centrum w środku obszaru gry z “rundą 1” odkrytą.

Po drugie, potasuj karty Tematu i umieść talię obok karty Centrum. Narysuj najwyższą kartę tematu i przesuń ją pod kartą Centrum, tak aby temat był widoczny i widoczny.

Po trzecie, wchodząc kolejno w kolejność (zaczynając od pierwszego gracza), każdy gracz wybiera 1 słowo-działanie. Słowo-działanie to połączenie słów i działań opartych na widocznej karcie Temat. Działania powinny być związane z tematem i słowem w jak największym stopniu. Na przykład, jeśli karta Tematu była “Sportowa”, dobrym słowem akcji byłby “Baseball”, a następnie gracz udający uderzenie nietoperza. Zdobyć? Rozumiem? Dobry. Iść dalej.

Po czwarte, dwukrotne chodzenie po stole, każdy z graczy określa swoje słowo-akcję. Wszyscy pozostali gracze powinni próbować zapamiętać, co każdy z graczy stwierdza i robi jako swoje działanie.

Po piąte, każdy gracz bierze teraz płytkę Slap i ujawnia ją. Wszyscy gracze muszą zapamiętać wybrane płytki Slap. Gdy wszyscy będą mieli szansę spojrzeć na kafelki Slap, są one umieszczane zakryte obok karty Centrum w stosie. Wszystkie niewybrane kafelki Slap są obecnie usuwane z gry.

Po szóste, potasuj karty z grą “Round 1” i umieść je zakryte, aby utworzyć talię drawów.

To wszystko do konfiguracji gry i początkowej gry. Druga faza gry polega na pamiętaniu tego, co zostało pokazane i jest superszybkie.

Po kolei każdy gracz dobiera najwyższą kartę gry ze stosu, kładąc ją odkrytą, aby wszyscy gracze mogli ją zobaczyć. Jeśli odkryta karta pasuje do płytki Slap w grze, pierwszy gracz, który uderzy ją, zbiera kartę gry jako punkt zwycięstwa, kładąc ją zakrytą na stosie. Zebrane karty do gry należy układać odkrytą w jeden stos przed graczem, jeśli nie są używane do klapsa.

Jeśli dwóch graczy ma ten sam obiekt karty gry, ma “Face-Off”. Tak szybko, jak to możliwe, obaj gracze muszą wykrzyczeć słowo i wykonać akcję należącą do ich przeciwnika. Obaj gracze mogą próbować wiele razy, dopóki nie zrobią tego dobrze lub po prostu się poddadzą. Pierwsi, którzy poprawnie wypowiadają i rozgrywają swoje Słowo-Akcja przeciwnika, zbierają najbardziej pasującą do siebie kartę przeciwnika i umieszczają ją na stosie, zakryte, co zapewnia, że ​​kolejna umiejętność Face-Off nie zostanie natychmiast uruchomiona pomiędzy pierwszymi dwoma przeciwnicy. Jednakże, jeśli nowo odkryta karta, która należy do przeciwnika, który przegrał pojedynek, pasuje do najwyższej karty przeciwnika, natychmiast pojawia się kolejna odsłona.

Kończenie rundy 1 i runda startowa 2

Gra toczy się dalej, a gracze kolejno zmieniają karty, aż do wyczerpania talii remisów. Następnie gracze tasują talię rundy 2. Wybrano inny temat i Word-Action. Ogólna trudność gry przeskakuje w miarę możliwości dzięki Face-Offs z dwoma tematami i 2 Word-Actions w grze. Można również narysować nową kartę gry zwaną “Swap”, która przełącza pozycje tematów.

Wygrywając grę

Po zakończeniu drugiej rundy gracze liczą zakryte karty do gry (nie te odkryte). Gracz z największą liczbą zakrytych kart wygrywa. W przypadku remisu, wygrywa gracz z największą liczbą 2 zebranych kart.

Aby dowiedzieć się więcej na temat głośno, odwiedź stronę internetową gry.
Ostatnie słowo

The Child Geeks spisało się bardzo dobrze, ale było jasne, że gra nie przemawia do nich. W szczególności część, w której musieli iść w tę iz powrotem w Face-Off. Według jednego z dzieci, Geek: “Jeśli zapomnisz, co robią Word-Actions innych graczy, jesteś zatopiony.” Prawda. Jeśli nie pamiętasz akcji-słów, cała gra pójdzie dla ciebie okropnie. Inny z nich powiedział: “Mogę zapamiętać tylko jedno lub dwa słowa-akcje. Nie zawracam sobie głowy zapamiętywaniem reszty. W ten sposób zawsze mogę wygrać, jeśli między konkretnymi ludźmi dojdzie do spotkania twarzą w twarz “. Ryzykowne przedsięwzięcie, które rzadko się opłaca. Face-Off są losowe i jest tak samo prawdopodobne, że zostaniesz sparowany z Word-Actionem przeciwnika, którego nauczyłeś się na pamięć, a którego nie masz. Rezultatem był mieszany poziom akceptacji Child Geeks.

Główni geekowie byli znacznie lepsi w zapamiętywaniu, ale nie w zręczności. Okazuje się, że część zręcznościowa, jeśli jest wyrównana z przeciwnikami, nie jest tak ważna dla gry. Liczy się Face-Off, w którym gracze zdobywają punkty. Możesz zebrać tyle kart, ile chcesz, ale dopóki nie wygrasz karty przeciwnika lub nie pasują do żetonu, nie liczą się. To nie było stracone na Parent Geeks. Według jednego z rodziców, Geek: “Gra polega przede wszystkim na wyczucie czasu, ale to o wiele więcej. Trzeba tak dużo zapamiętać, zwłaszcza jeśli gra się z wieloma ludźmi. Szybkość i pamięć idą tu w parze. “Kolejny rodzic Geek powiedział:” Szybka i zgorzkniała gra. Nienawidzę przegrywać walki twarzą w twarz. “The Parent Geeks świetnie się bawiły, ale było oczywiste, że najbardziej podobają im się gry z rówieśnikami, sprawiając, że głośno jest o rodzinnych grach. Bez względu na to, Rodzice Geek w pełni zaaprobowali Głośno.

The Gamer Geeks uznał grę za irytującą i przyjemną w równym stopniu. Irytujące w tym sensie, że bycie pierwszym, który uderza kartą, oznaczało wszystko, ale cieszyli się z wyzwania Face-Off i patrzyli, jak ich przeciwnicy staczają się, gdy mogli prawie, ale nie na tyle blisko, pamiętajcie, co oni musieli powiedzieć i zrobić. . Według jednego z graczy Gamer Geek: “Gra jest po prostu głupia, ale też zabawna. Zrobiłbym to z odpowiednią grupą, ale to nie jest gra, którą należy traktować poważnie. “Inny Gamer Geek powiedział:” wystarczająco dobra gra, która paruje dobrze znane zasady i mechanikę gry w nowy sposób. No cóż, nie nowe, ale na tyle różne, aby gra była świeża. “Gaming Geeks bardzo dobrze bawił się w tę grę, ale nie fascynował ich. Zastanawiali się, czy go zatwierdzić, ponieważ rozśmieszyło to lub odrzuciło go, ponieważ gra była tak “blah”, jeśli chodzi o głębię gry. Skończyło się na tym, że głośno powiedzieli o mieszanej recenzji, stwierdzając, że jest to gra, którą lubili, ale z całą pewnością nie kochali.

Loud About to zarówno zabawna, jak i frustrująca gra zawinięta w ciasny pakiet, w którym nie można nie chcieć ani przytulać, ani kopać. Zasadniczo, gra stawia wyzwanie graczom do osiągnięcia najwyższej wydajności w zakresie pamięci i zręczności. Są to dwa obszary, które w naturalny sposób nie mieszają się bardzo dobrze. Chociaż może to być prosty akt skupienia się na byciu szybkim, ten sam poziom koncentracji nie może być przypisany do zapamiętywania. Gracze muszą więc balansować to, co muszą wiedzieć i co muszą robić w sposób, który nie przeszkadza. Jest jeszcze gra i wyzwanie. Równowaga jest kluczem, ale powodzenia, starając się to zapamiętać, gdy jesteś w gorącej akcji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.