Menu

Heroes & Tricks

25 lutego 2018 - Informacje

Nie ma “sztuczki” do bycia bohaterem. Wszystko, co musi zrobić, to ofiara, postawić na pierwszym miejscu innych i działać w sposób, który jest przykładem bezinteresowności kosztem wszystkiego, co można najdroższego. Proste, prawda? Nie, oczywiście nie. Dlatego tak bardzo traktujemy tych, którzy są bohaterami. W tej grze musisz starać się sprostać standardom bohatera, mając nadzieję na wygraną. Takie postępowanie polega głównie na zgadywaniu.

Heroes & Tricks (również napisane Heroes and Tricks), zaprojektowane przez Eduardo Baraf, Jonathan Gilmour i opublikowane przez Pencil First Games LLC, składa się z 64 kart do gry, 16 kart Hero i 30 kart Gear. Pole gry, o którym często nie mówię, nie tylko gra, gdy nie jest odtwarzane, ale jest również używane w grze. W związku z tym pudełko do gry jest bardzo wytrzymałe i zbudowane, aby przetrwać. Gra jest również bardzo przenośna, nie wymaga niczego więcej, jak tylko pudło do grania, chociaż blat zawsze jest miły. Karty są tak grube i trwałe jak standardowa karta do gry. Ilustracje Dustina Foust i Benjamina Shulmana są jasne i zabawne.

Konfiguracja gry

Aby skonfigurować grę, najpierw oddziel karty na 3 różne stosy. Jeden stos kart do gry, jeden stos kart Hero i jeden stos kart Gear. Każdy typ karty ma inny kolor z tyłu, dzięki czemu jest to szybkie i łatwe ćwiczenie.

Po drugie, potasuj stos kart Hero i umieść talię w polu dzielnika znajdującym się w polu gry. Upewnij się, że karty nie zostały ujawnione żadnemu graczowi.

Po trzecie, potasuj stos sprzętu i rozdaj każdemu graczowi 3 karty sprzętu w dół. Wszelkie nieumiejętne karty z narzędziami powinny znajdować się zakryte i z boku obszaru gry.

Po czwarte, potasuj karty do gry i rozdaj każdemu z graczy określoną liczbę. Liczba rozdawana każdemu graczowi opiera się na całkowitej liczbie graczy przy stole.

Po piąte, wszystkie niezwyciężone karty do gry i karty sprzętu są teraz układane i umieszczane w środkowej części pudełka gry (ten obszar jest oznaczony jako “Odrzuć”).

To wszystko do ustawienia gry. Zaczynajmy.

Card Talk

Porozmawiajmy o trzech typach kart, ponieważ to właśnie robię.

Karty bohaterów

Karty Bohaterów określają kombinację i kolor sztuczki. Kombinezony to “karta”, “meeple”, “die” i “token”. Kolory są “zielone”, “pomarańczowe”, “niebieskie” i “czerwone”. Dostępne są 2 karty Bohaterów w jednym kolorze.

Karty sprzętu

Karty sprzętu uruchamiają różne efekty w zależności od kolejności, w jakiej zostały zagrane. Karta biegów znajdująca się najbliżej karty Bohatera jest najpierw rozpatrywana, a następnie następna i tak dalej. Ogólnie rzecz biorąc, karty Gear dodają reguły lub zmieniają zasady w grze, dodając złożoności, strategii i taktyki do każdej ręki … a także chaosu.

Grać w karty

Karty gracza mają wartość liczbową, kolor i kolor. Używane są z kartami Gear, aby określić, kto wygra lewę.

Podejmuj się jak bohater

Uwaga: Heroes & Tricks ma dwa tryby rozgrywki. Są to “standardowe” i “rozszerzone”. Poniższe podsumowanie dotyczy gry standardowej. Aby dowiedzieć się więcej o rozszerzonej grze, zobacz “Warianty gry” poniżej.

Heroes & Tricks są rozgrywane w rękach, rundach (zwanych “sztuczkami”) i turach. Typowa runda gry została tutaj podsumowana.

Krok 1: Podaj te karty

Pierwszą rzeczą, jaką robi każdy gracz, jest wybranie dwóch kart z ręki dwóch kart do gry i 1 karty Biegu, które przekazują wybrane karty przeciwnikowi po ich lewej stronie. Dzieje się tak tylko raz na rozdanie, co czyni ten krok niepotrzebnym do reszty reszty aktualnie rozgrywającego rozdania.

Krok 2: Zróbmy Tricky

W sekwencji kolejności kolejności każdy gracz może teraz zagrać jedną kartę z napisem “Play Before Trick”. Jest to opcjonalne i może być pominięte przez dowolnego gracza, niezależnie od tego, jakie karty mogą mieć w ręce.

Pierwszy gracz tej sztuczki dobiera teraz z pola gry najbardziej oryginalną kartę Bohatera i umieszcza ją w polu gry tak, aby tylko oni mogli ją zobaczyć. Karta bohatera ustawia lewę. Główny gracz następnie zagrywa 1 kartę do gry z ręki przed kartą Bohatera, pokrywając kartę Bohatera. Pierwszy gracz może również dodać jedną lub więcej kart Gear, o ile tak zdecydują, ale tylko dla tych kart Gear, które określają “Play in Trick”. Karty sprzętu są odtwarzane PRZED kartami do gry, co oznacza, że ​​są zawsze zakryte.

Pierwszy gracz przekazuje teraz pole gry następnemu graczowi w kolejności sekwencji. Następny gracz może zobaczyć tylko kartę do gry, która jest zwrócona do nich w polu gry (co oznacza, że ​​nie widzą karty Bohatera lub poprzednich kart, z wyjątkiem poprzedniej). Teraz powtarzają te same kroki co pierwszy gracz, dodając swoje karty do pudełka gry.

Gdy ostatni gracz doda swoje karty do pudełka gry, usuwa wszystkie karty i przekazuje je pierwszemu graczowi. Pierwszy gracz rozdaje karty (kolejność, w jakiej karty były tu rozgrywane) tutaj przed wszystkimi graczami i ogłasza zwycięzcę.

Krok 3: Wygraj sztuczkę

Sztuczki wygrywa się w następującej kolejności

Gracz, który zagrał najwyższą kartę pasującą zarówno do koloru, jak i koloru karty Bohatera, wygrywa
Gracz, który zagrał najwyższą kartę koloru Bohatera, wygrywa
Gracz, który zagrał najwyższą kartę pasującego koloru karty Bohatera, wygrywa
Gracz, który zagrał najwyższą kartę, wygrywa

Zwróć szczególną uwagę na karty sprzętu podczas określania zwycięzcy. Karty narzędziowe zmieniają wartości kart i mogą zakłócić naturalny rozkład kart.

Więzy zostają zerwane przez zwycięstwo, które graczowi, który grał jako ostatni.

Krok 4: Kontynuacja gry

Karta bohatera jest przyznawana zwycięzcy, a wszystkie inne karty są odrzucane. Gra rozpoczyna się od gracza, który ujawnił lewę (tj. “Ostatniego gracza”), stając się teraz pierwszym graczem.

Krok 5: Wygraj rozdanie

Po zagraniu wszystkich kart z wyjątkiem dwóch, ręka jest skończona. Zwycięzca jest teraz zdeterminowany. Każda zdobyta karta Bohatera jest warta 1 punktu zwycięstwa. Każda zdobyta karta Gear wyświetli własną wartość punktu zwycięstwa. Gracz z największą liczbą punktów zwycięstwa wygrywa.

Warianty gry

Szybka gra

Jeśli zgodzi się na to grupa, gracze mogą pominąć etap, w którym przekazują karty swemu sąsiadowi. Chociaż zmniejsza to nieco głębię gry, zmniejsza wysiłek, który gracze muszą włożyć do gry (nieco) i ilość myślenia (nawet mniejszą), co powoduje szybszą grę.

Rozszerzona gra

Zagraj w trzy rozdania zamiast wygrywać, rejestrując całkowitą liczbę zdobytych punktów zwycięstwa na rozdanie.

Wersja dla dwóch graczy

Podobnie jak w przypadku rozszerzonej gry, gry dla dwóch graczy są rozgrywane przy użyciu trzech rąk; jednak cztery figury są grane, a czwarta jest zarezerwowana jako bonusowa sztuczka.

Aby dowiedzieć się więcej o Heroes & Tricks, odwiedź stronę internetową gry.
Ostatnie słowo

The Child Geeks lubił tę grę, ale nigdy tak naprawdę jej nie dostał. Według jednego Child Geek: “Nie wiem. Dla mnie jest to gra karciana ze zgrabnymi obrazkami. “Żaden z Geeków Dzieci nie miał żadnych problemów z zasadami, ale nie podobało im się, ile gra wymaga zgadywania. Z ich punktu widzenia nie byli w stanie naprawdę określić, jak najlepiej grać w swoje karty. Ukryta informacja była – by być tępym – zbyt ukryta. One Child Geek radził sobie najlepiej, gdy powiedzieli: “Gra jest trochę jak gra w ciemności, ale jest wystarczająco dużo światła, aby zobaczyć, co robisz. Ale wszystko jest nadal trudne do zobaczenia. Tak się czuje ta gra. “Kiedy gry dobiegły końca, Child Geeks nadało grze mieszany poziom aprobaty. Niektórzy z Geeków Dzieci cieszyli się na tyle, by dać im kciuk, podczas gdy inni chętnie odkładali grę.

The Parent Geeks to już inna historia. Cieszyli się wyzwaniem polegającym na łączeniu ich ruchów przy użyciu niewielkiej ilości informacji, jakie mieli w swojej turze. Według jednego z rodziców: “Ta gra przypomina mi inną grę, w którą grałem jako dziecko. Myślę, że nazywało się to Telefonem lub Operatorem. Gra polegała na użyciu bardzo mało informacji do wykonania następnej akcji. Taka jest ta gra. Wiesz tylko, co grał ostatni gracz i musisz go użyć, aby grać. “To, co gra Parent Geek, to to, że gracz wie tylko, co zrobił poprzedni przeciwnik. Na tej podstawie muszą teraz dokonać wyboru. Obserwuj, co zrobił przeciwnik, lub zmierz się w nowym kierunku. Jak to określił Parent Geek: “Musisz określić, czy gracz przed tobą wie, co robi, czy jest tak samo zagubiony jak ty. Jeśli wiedzą, co robią, najlepiej śledź i zagraj w zwycięską kartę. Jeśli uważasz, że są zgubieni, najlepiej idź w innym kierunku. “The Parent Geeks zagłosowali za zatwierdzeniem Heroes & Tricks, stwierdzając, że jest to nowe podejście do gry w karty, którą lubili w swoich grupach.

The Gamer Geeks byli bardzo podobni do Child Geeks. Szybko opanowali grę, ale potem poczuli, że oni też bawią się w ciemności. Według jednego z graczy Gamer Geek: “Ta gra to losowa strzelanina. Rzuć karty sprzętu i masz grę, która nie daje ci nic do roboty. Nic. Jeśli gram losowo z mojej ręki, mam taką samą szansę na wygraną, niż gdybym o tym pomyślał. To nie jest dobra gra. “Kolejny Gamer Geek powiedział:” Podoba mi się gra w jej rdzeniu. Odliczanie i podejmowanie tricków idą w parze. Tam, gdzie myślę, że gra pada na jego twarz, to karty Geara i rzeczy, które mogą stać się naprawdę chaotyczne. Gry dedukcyjne działają tylko wtedy, gdy zawsze istnieje rdzeń prawdy, na którym możesz się oprzeć. Nigdy nie czułem się tak, jakbym miał wiele do zrobienia, aby dokonać wyborów w tej grze. “Kiedy wszystko zostało powiedziane i zrobione, Gamer Geeks postanowił odrzucić Heroes & Tricks, uznając pomysł gry za intrygujący, ale brakowało odpowiedniego wykonania, aby zrobić to imponujące i zabawne doświadczenie.

Heroes & Tricks nie jest grą, która daje wiele do zrobienia i jest to fakt, który był trudny do przyjęcia dla niektórych naszych graczy. Ma to również sens, ponieważ gry wymagające tricków wymagają ostrożnego zarządzania kartami w oparciu o informacje, które patrzą im prosto w twarz. Nie masz tego luksusu w tej grze. Informacje są ukryte od samego początku i za każdym razem, gdy masz turę, możesz jedynie przyjąć założenia oparte na tym, co wiesz o przeciwnikach i kilku kartach, na które faktycznie możesz patrzeć. Dzięki temu nasi gracze czuli się tak, jakby grali w ciemno lub “w ciemności”, jak to ujął Child Geek.

Ale jest tu ważny punkt do zrobienia. Gracze nie są w ciemności. Nie całkiem. Wyzwaniem gry jest dokonywanie własnych wyborów w oparciu o to, co wiesz – lub, że wiesz. Dla tych graczy, którzy nie potrzebowali tego “rdzenia prawdy”, aby czuć się komfortowo, podejmując decyzję, to, ile niewielkich odliczeń mogliby uzyskać, było wystarczającym wyborem. Tego typu gracze świetnie się bawili. Grupa, która nie była tą, która wydawała się być zawsze zgadywana lub rażąco wprowadzana w błąd. Który jest prawdziwym rdzeniem gry. Prawda jest na wyciągnięcie ręki, jeśli chodzi o Heroes & Tricks, zastąpione przez solidny fundament czystego założenia.

Prawdziwa radość z gry pochodzi z ujawnienia. Gdy karty są wachlane, każdy widzi, w jaki sposób ich wybór wpłynął na całość. To może być bardzo ekscytujące, ponieważ po prostu nie wiesz, jak dobrze zrobiłeś, dopóki wszystkie karty nie zostaną pokazane. To tak, jakby rozpakować naprawdę duży prezent, aby szybko dowiedzieć się, czy sam prezent jest naprawdę duży, czy też pudełko jest po prostu duże i zawiera coś małego. Nie wiesz dopóki nie spojrzysz i to sprawiło, że wszyscy przy naszych stołach pochylili się, by zobaczyć wyniki.

Heroes & Tricks jest interesujący, ale nigdy nie czułem się, jakbym chciał go zagrać więcej niż kilka razy. Zgadywanie i zgadywanie źle się starzeje. Mimo to gra znalazła odbiorców wśród naszych grup i była zadowolona. Podobnie jak w przypadku wszystkich gier, potrzebna jest odpowiednia grupa ludzi, aby grać w nią, aby naprawdę cieszyć się doświadczeniem. Jeśli jesteś jednym z tych graczy, którzy cieszą się z odrobiny chaosu w twoim odliczeniu, to Heroes & Tricks jest dla ciebie. Ci, którzy szukają gry karcianej, w której opłacalność dedukcji zapłaci, nie muszą grać w tę grę. Żaden bohaterski wysiłek nigdy cię nie poinformuje o najlepszej karcie do gry.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.