Menu

Kaczątka

25 lutego 2018 - Informacje

Jane D. Hull, była polityk i wychowawczyni, powiedziała: “Pod koniec dnia, najbardziej przytłaczającym kluczem do sukcesu dziecka jest pozytywne zaangażowanie rodziców.” Jako rodzic trójki dzieci-geeków mogę potwierdzić, że rodzicielstwo jest najtrudniejsze i najbardziej satysfakcjonującą pracę, jaką mam lub kiedykolwiek będę miał. W tej grze, czy jesteś rodzicem, czy nie, masz do ochrony trzy małe kaczątka od świata hellbent na ich upadku. Ich przetrwanie jest całkowicie oparte na twoich działaniach.

Kaczątka, zaprojektowana przez Jamesa Collinsa, Aimee Elaine Zhang, Timothi Lim, i która ma być opublikowana przez Deckhead Games, będzie podobno składać się z 4 kart rodzicielskich kaczych, 6 kart kaczych, 18 żetonów cierpienia, 52 kart biome, 1 standardowej ośmiornicy , 1 standardowa sześciościenna matryca i 1 standardowa czterostronna matryca. Ponieważ jest to recenzja wcześniej wydanej gry, nie mogę komentować jakości komponentu gry.

Konfiguracja gry

Aby skonfigurować grę, najpierw rozdziel graczy na dwie drużyny składające się z dwóch graczy. Niech gracze z tej samej drużyny siedzą obok siebie i przeciwników swoich przeciwników. Daj każdemu graczowi jedną kartę rodzica kaczki. Karty te należy złożyć, aby umożliwić im “stanie” na stole podczas gry.

Po drugie, przetasuj karty Biome, usuwając karty “Lake” i “Pond” Biome. W grze trwającej od 15 do 20 minut, używaj mniej więcej połowy talii, umieszczając pozostałe karty z powrotem w pudełku. Przez 40-50 minut gry użyj wszystkich kart.

Po trzecie, utwórz ścieżkę, umieszczając kartę “Jezioro” Biome po jednej stronie stołu i kartę “Staw” Biome po przeciwnej stronie. Pozostałe karty Biome są teraz używane do łączenia ze sobą Stawu i Jeziora, rozmieszczonych losowo i zakryte. Może istnieć jedna ścieżka lub kilka, o ile dostępne ścieżki mają tę samą długość.

Po czwarte, jedna drużyna umieszcza swoje karty rodzicielskich kaczek na stawie, podczas gdy druga drużyna umieszcza swoje karty rodzicielskich kaczek na jeziorze. Jeśli gracze zaczynają nad jeziorem, ich celem jest dotarcie do stawu. Podobnie, jeśli gracze zaczynają na stawie, ich celem jest dotarcie do jeziora.

Po piąte, albo losowo rozdaj każdemu graczowi 3 karty z kaczątkami, albo każ każdej drużynie wybierz strategicznie 3 karty kaczych. Kaczuszki są układane odkryte przed ich drużyną.

Po piąte, umieść kości gry i żetony Affliction na jednej stronie obszaru gry.

To wszystko do ustawienia gry. Określ, kto pierwszy i zacznie.

Ptaki pióra

Kaczuszki są rozgrywane na przemian bez zadanej liczby zwojów na mecz. Tutaj podsumowano turę gracza.

Uwaga: karty kaczątkowe mają jednorazową zdolność, która może zostać uruchomiona w trakcie gry, gdy ma to największy sens. Kiedy używa się zdolności karty Kaczątko, jest ona przechylana na boki, aby wskazać, że zdolność nie jest już dostępna.

Krok 1: Die Role

Wszyscy gracze rozpoczynają grę toczącą kość obustronną, aby określić, ile spacji (czytaj: karty) przenosi karta rodzica Duck. Czterostronna kość jest najpierw zwinięta, aby tematycznie pokazać, jak trudno jest eskortować trzy kaczki. Gdy gracze tracą kaczuszki, będą mogli poruszać się szybciej z powodu zmniejszonej trudności logistycznej. Liczba wyrzucona reprezentuje całkowitą liczbę miejsc, w których gracze mogą przenosić swoje karty rodzica kaczki, ale gracze nigdy nie są zmuszani do przesunięcia pełnej kwoty.

Gracze będą przenosić swoje karty rodzicielskiej kaczki poprzez różne biomy (miasta, pola, lasy, góry i drogi), a ostatecznym celem jest staw lub jezioro, w zależności od tego, gdzie zaczynają.

Krok 2: Rozwiąż przestrzeń

W zależności od miejsca na karcie, w którym znajduje się kaczka rodzicielska gracza, jest ona teraz odpowiednio rozstrzygnięta.

Niezablokowane karty Biome są odwracane i natychmiast rozwiązywane. Jeśli karta Unflipped Biome ma symbol Affliction, jeden pasujący żeton Affliction zostaje zabrany i umieszczony przez gracza na dowolnej z jego kart Duckling. Zespół zawodników określa następnie, który z dwóch możliwych efektów zostanie wywołany. Jeśli nie można rozwiązać jednego z wymienionych efektów, należy wybrać drugi. Jeśli efekt przeniesie kartę Parent Duck na nową kartę Biome, która nie została rozwiązana, również zostanie odwrócona i rozwiązana. To może stworzyć łańcuch efektów.

Odbite karty Biome nie wymagają już od gracza wybrania jednego z dwóch efektów do rozstrzygnięcia. Jednak nadal dają graczowi zauważoną Affliction, która musi zostać dodana do jednej z ich kart Duckling. Jeśli dwie karty rodzicielskiej kaczki znajdują się na tej samej odwróconej karcie Biome, angażują się w walkę, walcząc o prawo do objęcia obecnego terytorium. Każda drużyna wybiera jedną kartę Duckling, aby umieścić Affliction na, oprócz wszelkich dolegliwości już podane, gdy karty Biome został wylądował na.

To kończy turę gracza.

Martwe kaczki i mroźne zimy

Każda karta Duckling (z wyjątkiem jednego bardzo odpornego kaczątka) może trwać w sumie trzy cierpienia, zanim wygaśnie. Kiedy drużyna gracza traci kaczątko, usuwa żetony Affliction i zwraca kartę Duckling do pudełka gry. Drużyna rzuca kolejną najwyższą kością. Na przykład wszyscy gracze rozpoczynają grę od rzutu kostką z czterema stronami. Po stracie jednego kaczątka rzucają jednostronną kostką, a po utracie drugiego kaczątka rzucają ośmioboczną kością.

Jak tylko jeden zespół dojdzie do końca ścieżki, aby wylądować na ich oznaczenie, zimowe hity. Zespół wciąż próbujący podróżować ścieżką i dotrzeć do celu, cierpi z powodu jednej dodatkowej afektu w swojej turze, co tematycznie ma przedstawiać trudne warunki zimowe.

Zakończenie gry

Gra kończy się na dwa sposoby. Jeśli obaj gracze zdołają bezpiecznie sprowadzić przynajmniej jednego kaczątka do nowego domu, każdy gracz liczy całkowitą liczbę kaczątek, które przeżyły. Wygrywa drużyna z największą liczbą kacząt. Jeśli jednak drużyna ma stracić wszystkie kaczuszki, wygrywa drużyna, która bezpiecznie sprowadzi przynajmniej jednego kaczątka do swojego nowego domu. Jeśli obaj gracze stracą kaczych, nie wygrywają.

Aby dowiedzieć się więcej o Ducklings, odwiedź stronę internetową gry lub kampanię Kickstarter.
Ostatnie słowo

The Child Geeks dobrze się bawiło z tą grą, ale emocjonalnie trudno było ustalić, które Ducklings otrzymałyby Diety. Według jednego z Child Geek: “Nie podoba mi się, że muszę skrzywdzić moje kaczki.” The Child Geeks zostały stworzone, aby zrozumieć, że Kaczątka bardziej przypominały “koła zębate w maszynie”, niż puszyste małe kulki słodkości. To trochę pomogło, ale było oczywiste, że Child Geeks nie dbał o to, że musieli “skrzywdzić” jedną z ich kaczek. Jak to ujął Child Geek: “Jeśli to znaczy być rodzicem, myślę, że nie zostanę nim.” Pomimo faktu, że Geek Dzieci musiał dokonać trudnych wyborów, jeśli chodzi o ich młode kaczki, uznali, że większość gry jest fajna i pełna wyzwań. Zawsze graliśmy z pół talii, dzięki czemu gry były krótkie i intensywne. Kiedy wszystkie kaczki wróciły do ​​swoich domów (lub nie), Geek Dzieci zagłosował za zatwierdzeniem kaczych piskląt.

Rodzicowi Geeksowi nie przeszkadzały kaczki, ale trudno im było zdecydować, które kaczątko może zranić. Według jednego z rodziców, “najbardziej podoba mi się ta gra, to jej uproszczona gra z dodatkową trudnością w podejmowaniu raczej poważnych decyzji o tym, jakie umiejętności można stracić.” The Parent Geeks uznał grę za dość prostą i naprawdę cieszył się aktem poświęcenia, który każdy z graczy musiał wykonać w swojej turze. Jak to określił Parent Geek, “nie powiedziałbym, że ta gra wychwytuje rodzicielstwo jako człowieka, ale mogę z łatwością powiedzieć, że życie kaczki polega na podejmowaniu bardzo trudnych wyborów.” Kiedy wszystkie gry się skończyły, rodzic Geekowie stwierdzili, że kaczątka to gra, z której czerpali radość zarówno z kolegami z dzieci, jak iz dziećmi, nadając grze pełne poparcie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.