Menu

Koniec kolejki #2

25 lutego 2018 - Informacje

Przetrwanie końca świata

Rozgrywka trwa, dopóki tylko jeden gracz nie będzie miał żywych rodów Rodzinnych. Jest to określane tylko pod koniec fazy 6 każdej rundy, co oznacza, że ​​wszyscy gracze mogą stracić swoje Rodzinne Meeples podczas rundy. W takim przypadku żaden z graczy nie wygrywa. Jeśli gracz kiedykolwiek straci wszystkie swoje Rodzinne Meeples podczas gry, to jest poza grą.

Aby dowiedzieć się więcej o Koniec linii, odwiedź stronę internetową gry.

Ostatnie słowo

O chłopie. The Child Geeks nie poszli na tę grę. Przynajmniej nie większość. Podczas gdy wszyscy zrozumieli, w jaki sposób gra się gra, skupienie się na jak najszybszym niszczeniu Rodzinnych Rodzin sprawiło, że ich wrażenia w grach były bardziej stresujące niż zabawne. Według jednego z Child Geek: “Nie dostaję tej gry. Muszę użyć mojej rodziny, aby grać, ale gra nadal zabija moją rodzinę. To tak, jakby gra nie chciała, żebym to zagrał. “Inny Child Geek powiedział:” Nienawidzę gier, w których jeśli przegrasz, musisz odejść. “Aby być uczciwym, zawsze zapraszaliśmy wyeliminowanych graczy do pozostania, ale oni nigdy nie zrobił. Przynajmniej nie na długo. Należy również zauważyć, że starsi i bardziej doświadczeni geekowie odnajdują poziom przyjemności, ale nie na tyle, aby sugerować, że gra była cudownie zabawna. W końcu Dziecinni Geekowie nie lubili Końca Linii i stwierdzili, że jest to doświadczenie, którego raczej nie powtórzą. Głosowali za odrzuceniem gry i postanowili zagrać cokolwiek innego. Jednak starsi kochankowie kochali Koniec linii. Sugerowałoby to, że najlepiej grać z dziećmi, które mają doświadczenie.

The Parent Geeks uznał grę za trudną, jak Child Geeks, ale sprawiało jej przyjemność. W końcu Rodzice Geeks chcieli gry, w którą mogliby zatopić zęby. Niestety dla Parent Geeks, ta gra gryzie. I przez ukąszenie, naprawdę mam na myśli maul. Na początku było oczywiste, że Rodzicowie Geek zrozumieli, że gra jest dla nich wyzwaniem, aby przetrwać. Potem, powoli, zaczęło ich świtać, że tego nie zrobią. Według jednego z rodziców: “Panie, ta gra może być naprawdę trudna, jeśli nie będziesz obserwował tego, co robisz i co robią Twoi przeciwnicy.” Inny rodzic Geek powiedział: “Musisz być gotów poświęcić się w tej grze i to całkowicie wbrew temu, co według ciebie musisz zrobić, aby wygrać. Trzeba dokonać trudnych wyborów “. To, co nie lubiło rodziców, to w jaki sposób gra podjęła działania bezpośrednio przeciwko graczom, którzy przechylili równowagę. Czuli, że to nie jest konieczne, ponieważ gra już uderzała ich wielokrotnie w głowę. Mimo to uznali je za zabawne, w dziwny sposób. Końcowym rezultatem była mieszana recenzja od Parent Geeks.

Gamer Geeks natychmiast płakali, gdy dowiedzieli się, że gracze zostali usunięci z gry i musieli usiąść na linii bocznej. Jak to ujął jeden z graczy: “Kiedy mówisz, że gra eliminuje graczy, od razu wiem, że projektant gry nie robi nic złego o graczach.” Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem, ale łatwo uwierzyć, że Projektant gry potrzebował czasu, aby upewnić się, że wszyscy gracze mają jasny cel – przetrwać, jak tylko potrafisz. Inny Gamer Geek powiedział: “Lubię wiele aspektów tej gry, ale jest kilka zasad i decyzji dotyczących gier, które po prostu nie mają sensu. I przez “poczucie”, mam na myśli to, że gra celowo próbuje pozbyć się graczy. “To prawdopodobnie prawda. Jeden z graczy powiedział: “Dlaczego mnie obrażasz?”, Sugerując, że ta gra polega na zganianiu innych graczy, co to jest. W końcu jest to gra o przetrwaniu apokalipsy, a szanse na to nie są super świetne. Gracze Gamer zostali podzieleni, gdy nadszedł czas, aby wyrazić swoje poparcie. Hardcore Gamer Geeks, który cieszył się grą Cutthroat, pochwalił grę End of the Line za grę polegającą na pluciu w oko gracza i kopaniu ich, gdy byli na dole. Druga połowa odrzuciła grę z tego samego powodu.

Jednym z aspektów gry, której nie lubiłem, była eliminacja gracza. Z perspektywy tematycznej ma to sens. Jeśli stracisz rodzinę, przegrywasz grę. Problem polega na tym, że niektórzy gracze mogą zostać szybko wyrzuceni. Zwłaszcza jeśli są nowicjuszami w grze lub są przypadkowymi graczami. Te biedne dusze mogą obserwować grę dalej bez interakcji (bez zabawy) lub odejść i zrobić coś innego, co nasuwa pytanie, dlaczego zaprosiłeś ich do grania w pierwszej kolejności. Istnieje wariant gry, który pozwala graczom, którzy przegrali grać dalej, powodując problemy, ale nigdy nie było to właściwe. W końcu gra była wystarczająco trudna. Celowe dodawanie kolejnych przeszkód do gry, która została już zaprojektowana, aby kopnąć kolbę gracza, nie miało większego sensu i nie dodało dodatkowej zabawy. Co najgorsze, gdy gra sprowadza się do 2 do 3 graczy, zaczyna się czuć długo. Oznacza to, że gracze, którzy oglądają teraz, widzą, że gra jest odtwarzana wolniej, niż by sobie życzyli.

Jednak podczas innych gier, wskaźnik eliminacji Meeple był dość wyrównany, co skutkowało stopniową, ale szybką eliminacją gracza. W rezultacie gracze, którzy zostali usunięci z gry, nie pozostali poza zabawą przez bardzo długi czas. W prawie wszystkich przypadkach najdłużej trwały gry, w których gracze skupili się na własnym przetrwaniu, a nie na zabijaniu przeciwników.

Ogółem End of the Line jest dokładnie taką grą, z której mógłby skorzystać survivista. Chodzi o przetrwanie, przeżycie i przechytrzenie przeciwnika. Gdy przeciwnicy zaczynają spadać, pole gry staje się szersze, ale przeszkody nadal się piętrzą. Gra jest najłatwiejsza, gdy wykonujesz swoją pierwszą turę, a stamtąd znika bardzo szybko. Dokładnie o to chodzi w tej grze. End of the Line to gra, która rzuca wyzwanie graczom, by dokonać mądrych poświęceń. Pozwólcie, że stwierdzę to ponownie, ponieważ uważam, że jest to ważne: “inteligentne ofiary”. Nie przeżyjesz tej gry. Jest przeznaczony do zabijania rodzinnych meeplesów jeden po drugim, dopóki nic nie zostanie. Jedyną rzeczą, na którą może liczyć gracz, to być ostatnią osobą stojącą. Całkiem ponure, co prawda, ale także bardzo wymagające.

I w tym miejscu jest raczej mroczny urok gry. Zasady przetrwania stale się zmieniają, a gracze muszą się dostosować lub zginąć. Zawsze jesteś zaangażowany w grę (dopóki twoja rodzina nie jest martwa), która utrzymuje graczy pochylonych do przodu i grymasujących od samego początku. Nie ma się co dziwić, dlaczego Geeksy Dziecięce popadły w zgrozę, Rodzice Geekowie mieli zastrzeżenia, a Gracze Gamerów poczuli się lekko poderwani. To nie jest gra dla wszystkich w jakikolwiek sposób. Koniec linii jest idealny dla graczy, którzy wiedzą, że kursy są już ustawione przeciwko nim. Gra jest przeznaczona do jedzenia ich meeples i nie ma nic, co mogłoby uratować cię od nieuchronnego losu innego niż mądre wybory i szczęśliwe domysły. To szalona jazda, która sprawi, że poczujesz się wyczerpany, trochę pusty i trochę wkurzony. Ale dla tych, którzy wygrają, wszystkie te negatywne uczucia zostaną zastąpione ogromnym poczuciem spełnienia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.