Menu

Krasnoludzki Smithy #2

25 lutego 2018 - Informacje

Faza rysowania

Gracz losuje teraz 4 karty z talii losowania gildii lub talii losowania, ale całkowita liczba kart dodanych do ich rąk nie może przekroczyć aktualnego limitu liczby graczy gracza. Następnie gracz przechwytuje dowolne przechylone karty obszaru “Rynek”. Odtworzenie gracza jest już zakończone, a następny gracz, który ma kolejność w kolejności, teraz zaczyna swoją turę, zaczynając od fazy Udoskonalenia opisanej powyżej.

Chłodzenie Kuźni

Gra końcowa jest uruchamiana, gdy gracz losuje ostatnią kartę Gildii w swojej turze z talii losowania Gildii, losuje ostatnią kartę Zasoby z talii losowania Miny, lub gracz wykonuje swoją turę w sumie z czterech lub więcej Gildii “Przedmiotów Króla” karty ukończone. Wszyscy gracze, którzy nie zdecydowali się na turę, mogą teraz wykonać swoją ostatnią turę. Kiedy wszyscy gracze zakończą swoją turę, gra dobiega końca.

Wykuwanie Zwycięstwa

Aby określić, kto wygrał, wszyscy gracze odrzucają wszystkie karty znajdujące się w ich rękach oraz wszystkie karty znajdujące się obecnie w obszarze “Warsztat”. Gracze odrzucają także wszystkie karty Gildii znajdujące się w ich “Rynku”. Każdy gracz, w sekwencji kolejności kolei, sprzedaje teraz Bankowi wszystkie swoje karty Zasobów w ich “Rynku” dla wskazanej wartości Kup (tak, “kup”, a nie “sprzedaj”), która następnie zostaje odrzucona.

Następnie wszyscy gracze odkrywają wszystkie ukończone karty Gildii przedmiotów królewskich, porównując je, aby ustalić, która z nich ma najwyższą ukończoną wartość dla każdego podtypu (zbroja, broń itd.). Gracz z najwyższą liczbą otrzymuje liczbę żetonów monet o wartości 25 sztuk złota, w sumie nie więcej niż 75 sztuk złota. Następnie wszyscy gracze, którzy ukończyli jedną lub więcej kart Gildii przedmiotów królewskich otrzymują wartość każdego przedmiotu w żetonach monet, odrzucając je po opłaceniu.

Warianty gry

Starter vs. Pełna gra

Naprawdę nie ma dużej różnicy w grze, jeśli chodzi o dwie różne metody. Różnica polega na ogólnej złożoności “przepisu” dla kart i ich zdolności. Metoda gry Starter jest idealna do nauki gry i lżejszych gier o bardziej swobodnej atmosferze. Pełna metoda gry, która trwa dłużej, będzie znacznie bardziej wymagać od graczy w zakresie zarządzania zasobami i zarządzania handlem.

Licytacja

Zamiast umożliwiać graczom kupowanie kart z obszaru “Market” przeciwnika dla wymienionej wartości, wariant reguły licytacji zaprasza do licytacji, zapewniając wszystkim graczom możliwość żądania kart niezbędnych do osiągnięcia własnych celów, nawet jeśli nie jest to możliwe. ich ruch. Za cenę. Licytacja następuje w kolejności kolejności, w której gracze muszą licytować wyższą wartość niż poprzednio podana oferta lub podanie. Gracz z najwyższą ofertą zgłasza kartę i wypłaca kwotę licytacji przeciwnikowi, który ją sprzedaje.

Nigdy nie kończąca się historia

Spust końcowy dla wyczerpanej talii Mine można usunąć z gry, po prostu tasując odrzucone karty zasobów, aby utworzyć nową talię remisującą. Inne wyzwalacze końca gry są nadal aktywne.

Ostatnie słowo

The Child Geeks byli nieco zmieszani, jeśli chodzi o tę grę. Złożoność gry nie była problemem. To, co sprawiło, że nasze dziecięce maniacy powstrzymały się od gry, to ciągłe zarządzanie ich kartami, przesuwanie ich pod kątem budowania i sprzedaży. Według jednego z dzieci, Geek: “Podoba mi się pomysł na grę, ale nie podoba mi się, jak muszę przenosić karty. Staje się to mylące i zapominam o tym, co staram się robić “. Jednak starsze Geeky z Dzieciątkiem i Ci, którzy są bardziej niż zwykłymi graczami, odkryli, że Krasnale Kowalstwo to świetna zabawa. Według jednego z nich: “Najlepszą częścią gry jest niesamowita kontrola nad twoją turą. Jest wiele rzeczy do przemyślenia, ale gra daje ci wszystkie narzędzia i działania, których potrzebujesz, by grać i wygrywać. “To, co sprowadzało się do poparcia, było indywidualnym graczem i nie lubiło, gdy przychodziło do” zajętego ” gra była odczuwalna. Te dzieciaki, które lubiły swoje gry i okazały się całkiem proste, zostały wyłączone, podczas gdy dzieciom, które lubiły dużo miejsca do manewru i wzrostu, bardzo się podobały. Końcowym rezultatem był mieszany poziom poparcia od Child Geeks.

The Parent Geeks, mając więcej doświadczenia i nieskończoną ilość więcej cierpliwości, odkryli, że Krasnale Smithy to rozkosz. Dwie różne metody gry pozwalają zwykłym graczom i bardziej zaawansowanym graczom cieszyć się tą samą grą z drobnymi modyfikacjami ogólnej konfiguracji gry. Dzięki temu gra była łatwo dostępna i kompatybilna z różnymi grupami. Według jednego z rodziców: “Ta gra jest wyzwaniem, czasem lekkim, cięższym i zawsze utrzymuje graczy w zadaniu. Nigdy nie czułem się zagubiony, ale czułem się trochę przytłoczony czasami, gdy przyszła moja kolej. Wydaje się, że nie ma złej akcji. “Bardzo prawdziwe! Perspektywa jest oczywiście największym nauczycielem, ale kiedy gracz jest w danej chwili, wszystko wygląda jak dobry pomysł, zmniejszając w ten sposób poziom stresu, ale wydłużając czas potrzebny graczowi na swoją kolej. Jak to ujął Parent Geek: “Jedyne, czego nie lubię w tej grze, to to, że jej ukończenie zajmuje trochę więcej czasu.” Prawdziwe stwierdzenie, ale tylko w przypadku gry z przeciwnikami, którzy traktują grę poważnie lub nie mają pomysł, co powinni zrobić dalej. Kiedy kopalnia została oczyszczona, Rodzice Geekowie głosowali za zatwierdzeniem Krasnarskiego Smitha.

Gracze z Gamer Geeks bardzo się pokochali w tej grze, znajdując aspekty związane z zasobami i zarządzaniem rękami. Gra zapewniała głęboką grę i zawsze głosowała na użycie wariantu gry “Licytacja”. To, co im się nie podobało, to długość gry, stwierdzenie, że nadmiernie przedłużało jej powitanie, choć odrobinę za długie na swój gust (tak zresztą jak większość przypadkowych graczy). Według jednego z graczy Gamer Geek: “Myślę, że gra jest solidna, ale wydaje się, że ukończenie jej zajmuje zbyt wiele czasu. Im dłużej grasz, tym bardziej czujesz, że gra po prostu się przeciąga, bez żadnej realnej korzyści, którą możesz o niej pokazać. “Kolejny Gamer Geek powiedział:” Dobra gra. Myślę, że byłby to świetny dodatek do mojego stołu do gier i cieszyłby się z mojej grupy graczy. Wydaje się nieco lekki, ale w rzeczywistości jest dość wymagający. “Kiedy Gamer Geeks zakończyli swój ostatni mecz, wszyscy głosowali za zatwierdzeniem Krasnarskiego Smitha.

To jest dobra gra, ale upewnijmy się, że rozumiesz, co dostajesz w pudełku i doświadczenie, które będziesz miał przy stole do gier. Krasnoludzki Smithy to gra długa. Gracz dobrze zbudowałby inteligentnie, pracował nad tworzeniem zestawów i maksymalizował ich zasoby, aby produkować przedmioty najwyższej jakości. To wymaga czasu i nie ma limitu czasowego na turę gracza. Często jeden gracz poświęcił dwie minuty, aby ukończyć swoją turę, a następny gracz zabrał od 5 do 8 minut po prostu dlatego, że chcieli przejrzeć swoje działania w bardzo specyficzny sposób. To dobrze, bo gra daje graczowi kierownicę i pozwala prowadzić. Pamiętaj, że w tej grze nie ma ograniczenia prędkości, co oznacza, że ​​kolejka gracza może być bardzo krótka lub długa.

To naprawdę jedyni “garbaci” gracze muszą dostać się by cieszyć się Krasnoludzkim Kowalem. To i bardzo realna możliwość, że może zająć dużo czasu, aby coś zbudować i sprzedać. Gracz może, jeśli zechce, grać w długą grę i pracować nad “przedmiotami króla” lub pracować nad kilkoma krótkimi kompilacjami i szybką sprzedażą, koncentrując się tylko na małych przedmiotach. Obie są dobrą drogą do podróży, ale myślę, że gracz, który pracuje na długiej grze, zawsze wygrywa. Oznacza to również, że gry trwają dłużej, ponieważ nikt nie będzie chciał, aby gra skończyła się szybciej, niż powinna. W tym miejscu można spodziewać się, że gracze nie tylko będą zarządzać własnymi kartami, ale także tymi z talii drawów, wybierając je delikatną ręką, aby nie wyczerpać ich zbyt wcześnie. Tworzy bardzo ciekawe gry i zastanawia się, jak najlepiej postępować.

Byłem bardzo zadowolony z Dwarven Smithy. Podrapał wszystkie moje rany, zarówno z młodszymi, jak i przypadkowymi graczami oraz bardziej doświadczonymi graczami. Dwie różne metody gry nadają się do różnych stylów gry, bez potrzeby dezorientacji gry. Poziom kontroli i wolności, na którą gracz kładzie duży ciężar odpowiedzialności na okrążeniu gracza, może początkowo wydawać się nieco onieśmielający i najprawdopodobniej wyłączy graczy, którzy chcą gry, która jest nieco bardziej wyraźna w kierunku, w którym powinni grać. brać. Budując właściwe karty, gracz może ustanowić lekką “maszynę”, która pomaga udoskonalać i produkować towary w wysoce efektywny sposób. W obu przypadkach – lub we wszystkich przypadkach – zachęcam do wypróbowania gry. To klejnot, za który warto kopać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.