Menu

Łupy wojenne #2

25 lutego 2018 - Informacje

Czynności licytacji i wyzwań trwają dopóki gracz nie zostanie zakwestionowany.

Krok 4: Złóż zakłady

Po zadeklarowaniu wyzwania wszyscy gracze licytują teraz, co widzą w szansach na to, że ilość i wartości w kości są prawidłowe. Gracze będą obstawiać zakłady Challenger lub Declarer. Lub, jeśli chcesz, licytując kłamcę, a kto po prostu zgaduje. Po podjęciu decyzji o tym, na kogo powrócić, gracze umieszczają dowolną ilość złota wraz z zakładem. Minimum to “5” sztuk złota. Gracze powinni utrzymywać swoje zakłady w tajemnicy przez cały czas, dopóki nie zostaną ujawnione.

Krok 5: Odsłoń zakłady

Po tym, jak każdy gracz postawił swój zakład, wszystkie zakłady są ujawniane jednocześnie.

Krok 6: Odsłoń kości

Po ujawnieniu zakładów wszyscy gracze podnoszą swoje kubki z kostkami, aby pokazać ich rzucone kości i wartości.

Jeśli przy stole znajduje się co najmniej ta sama liczba kostek i wartości, które licytują przy liczeniu wszystkich kostek w grze, wówczas Declarer wygrał.

Jeśli jest mniej niż liczba kostek i wartość licytowana przy stawianiu przy stole, to Challenger wygrał.

Na przykład, jeśli wyzwanie zostało wykonane na “sześciu piątkach”, a całkowita liczba piątek to tylko cztery, Challenger wygrywa.

Krok 7: Podziel skarb

Każdy gracz, który poparł niewłaściwego gracza, daje złoto, które obstawia, do Pursera, który następnie zostaje umieszczony w skarbcu.

Każdy gracz, który poparł właściwego gracza, otrzymuje teraz złoto od Pursera, które jest pobierane z aktywnego stosu kart Treasure, zaczynając od najwyższej stawki i kończąc na najniższej stawce. Gracz, który wygrał licytację z największą ilością złota, jest nowym Wodzem Wikingów. W tej chwili przekazany zostaje im wódz Wikingów.

Wódz Wikingów wybiera trzy karty Skarbów, a wszyscy inni wygrywający wybierają dwa. Wszystkie karty Skarbów są układane odkryte przed graczem i widoczne dla wszystkich przeciwników, chyba że są to “Artefakty”, w takim przypadku mogą pozostać zakryte. Każde złoto wydane na licytację jest zwracane z tyłu ekranu gracza Vikinga. Wszelkie nieodebrane karty Skarbów są umieszczane w “Pozostającym” stosie Skarbów. Zauważ, że pozostałe karty Skarbów NIE są odrzucane i są poza grą. Trzymaj je zakryte na stosie.

Gracze powinni poświęcić chwilę na zastanowienie się, jakie karty wybrać. Oprócz zdobywania złota, które pomaga określić zwycięzcę, gra zawiera również zestaw aspektu kolekcjonerskiego. Zbierając określone typy kart, gracz może spróbować zarobić więcej punktów.

To kończy rundę. Nowa runda rozpoczyna się teraz, jak opisano powyżej, począwszy od kroku 1.

Zakończenie gry

Po zakończeniu rundy dziewiątej i końcowej gra dobiega końca, ale nie wcześniej, gdy gracze mają ostatnią szansę ujawnienia jakichkolwiek artefaktów, które mogą mieć wpływ na punktację końcową.

Aby określić punkty gracza, każdy gracz ujawnia swoje złoto, a Purser daje każdemu graczowi dodatkowe złoto w oparciu o zebrane karty Skarbów. Całe złoto jest następnie dodawane razem ze złotą wartością każdej karty Skarbów. Gracz z największą ilością złota wygrywa grę.

Pamiętaj, że gracze mogą zebrać jeszcze więcej punktów, jeśli ukończą określony zestaw kart skarbów. Na przykład gracz może zarobić dodatkowe 8 złotych, wypełniając zestaw kart nazywany “Conquer’s Hoard”, który jest zbiorem wszystkich pięciu różnych rodzajów kart Treasure.

Ostatnie słowo

The Child Geeks bez problemu nauczyli się grać i cieszyli się swoim czasem z Spoils of War. Wielu z nich grało Liars Dice i inne gry w blefowanie w przeszłości, co ułatwiło wprowadzanie i odtwarzanie Łupy wojenne. Według jednego z Child Geek: “Myślę, że najlepszą częścią gry są artefakty. Podoba mi się, jak można z nich korzystać, aby szybko zmienić grę, by działała na twoją korzyść. “Doskonała obserwacja, ale artefakty nie zostały zaakceptowane przez wszystkich naszych Geek-Dzieci. Inny Child Geek powiedział: “Podoba mi się gra, ale chciałbym, żebyśmy mogli zagrać bez artefaktów.” Właściwie to możecie, a Child Geeks zrobili kilka razy dla zabawy. Kiedy gry się skończyły, Child Geeks wszyscy głosowali za zatwierdzeniem Łupy wojenne, stwierdzając, że jest to gra, którą cieszyli się zarówno z własnej grupy, jak i ze swoimi rodzinami.

Nadrzędni geekowie uznali Łupy wojenne za daleko lepszą wersję Kłamców Kłamcy. Ich ulubioną częścią gry było subtelne zbieranie elementów, które okazały się zarówno zabawne, jak i wymagające. Według jednego z rodziców Geek: “Myślę, że gra ma dużo głębi i wiele warstw. Musisz być dobrym kłamcą, dobrym strategiem, dobrym taktykiem i dobrym matematykiem. “Aspekt matematyczny gry jest bardzo widoczny, ale nie przytłaczający (w przeciwnym wypadku z pewnością usłyszelibyśmy coś od Dzieciątka), ale ważne jest, aby pamiętać, że gracze otrzymują wiele informacji do przeżycia. Nawet karty, które są zakryte, mówią graczowi bardzo dużo. To, co mało jest ukryte, nie robi nic innego, jak tylko wzbudzić podejrzliwość wobec swoich przeciwników. Jak to określił Parent Geek: “W tej grze musisz dużo blefować. Jeśli chcesz wygrać, musisz móc spojrzeć innym graczom w oczy i nie mrugać. “Kiedy wszystko zostało już powiedziane, Rodzice Geeks zagłosowali za zatwierdzeniem Łupy wojenne, stwierdzając, że jest to fajna gra do zabawy rodzina i przyjaciele.

The Gamer Geeks natychmiast byli sceptyczni. Jak to ujął jeden z graczy, “To jest kość Liarsa z kartami. Jak to jest nowe lub ekscytujące? “Okazuje się, że Gamer Geeks czerpało radość z ustawionego zbierania aspektów gry, tak samo jak kłamstwa i licytacje. Według jednego z graczy Gamer Geek: “Gra łączy w sobie licytację, blefowanie i kolekcjonowanie bardzo dobrze. Każdy etap rozgrywki ma naturalne przejście i gra jest płynna w wyniku tego. “Gładki, tak, ale także podstępny. Gamer Geeks, będąc najbardziej agresywnym z graczy, użył ich artefaktów, takich jak czempioni, do spowodowania wielu szkód przy stole. Nigdy jednak do tego stopnia, że ​​gra nie jest chaotyczna, o czym warto wspomnieć. Po obliczeniu ostatniego kawałka złota i szybkim ukryciu, Gamer Geeksowie zgodzili się, że Łupy wojenne są grą, w którą bawią się i grają ponownie. Jeden z graczy powiedział, że najlepiej, gdy zauważyli: “To jest kość Liarsa, wszyscy dorośli”.

Spoils of War to gra o większej grze niż Liars Dice i znacznie bardziej skomplikowana. Zbieranie kart i artefakty dają graczom znacznie więcej do myślenia, dodając nowe poziomy głębi i złożoności. Moim ulubionym aspektem gry jest ciągła interakcja graczy przez cały czas. Jeśli gracz straci całe swoje złoto, nadal będzie mógł grać w grę (choć z dużą trudnością) i może nawet odzyskać wszystko, co stracił. Tym, co naprawdę sprawiło, że gra była dla mnie zabawna, było to, że gracze musieli patrzeć na swoich przeciwników na wskazówki i odgrywać założenia. Jest to bardzo towarzyska gra, chociaż większość z nich rozgrywa się w umyśle. Jest to gra, która wymaga od graczy myślenia.

Dla tych z was, którzy mają kość Liarsa, Łupy wojenne są uważane za ulepszenie. Możesz zagrać w grę Spoils of War, podobnie jak Liars Dice, ale oznacza to, że ignorujesz dużo tego, co oferuje Spoils of War. Kilku z naszych graczy zauważyło, że zastąpią one inne gry w blefowanie kością Spoils of War, ponieważ wydawało się, że mają więcej “zdolności do gry” i są bardziej “rozrywkowe”. Dzieje się tak dlatego, że gra jest bardziej zaangażowana, nie odczuwając w związku z tym większej wagi. Każdy aspekt rozgrywki wiąże się z każdym innym aspektem gry, sprawiając, że każdy ruch jest znaczący i szkoda, jeśli zrobi się źle. Ta gra zapewnia graczom zawsze mnóstwo informacji zwrotnych, pomagając graczom zobaczyć “duży obraz”, ale nie ma się co dziwić, że ich kolejne ruchy są oczywiste.

Bardzo podobało mi się Łupy wojenne i myślę, że też. Będziesz musiał przemyśleć, blefować i ograć przeciwników, jeśli chcesz wygrać. Szczęście nie ma miejsca w tej grze. Zwycięstwo trafi do najsprytniejszego gracza, który przez cały czas może równoważyć zarówno długie, jak i krótkie cele. Mówi się, że zwycięstwo w bitwie nie wygrywa wojny. Tak samo jest w tym przypadku. Gracz przegrywa i wygrywa w trakcie gry. Zwycięstwo mogą osiągnąć tylko ci, którzy zachowują zimną głowę i ostrość. Zagraj w Spoils of War i przygotuj się do ciężkiej walki o to, co chcesz, tak subtelnie, jak to tylko możliwe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.