Menu

Powstanie #2

25 lutego 2018 - Informacje

Zamykanie programu
Gra może zakończyć się na dwa różne sposoby.
Po pierwsze, zespół (A.I. lub Human) zbiera ustaloną liczbę żetonów wiedzy po zakończeniu akcji asymilacyjnej. Łączna wymagana liczba zależy od liczby graczy. Na przykład w grze 3-osobowej A.I. zespół musi zebrać 20 żetonów wiedzy, a zespół ludzki musi zebrać 10 żetonów wiedzy. Jeśli oba zespoły uzyskają jednocześnie wymaganą sumę, wygrywa drużyna z największą liczbą żetonów wiedzy.
Drugi polega na tym, że w kafelkach Gry nie ma dodatkowych bloków danych. W takim przypadku gra się kończy, a zwycięzcami są ludzie.
Ostatnie słowo
The Child Geeks rozumieli grę, ale nigdy tak naprawdę nie doszli do tego. Ważne jest, aby pamiętać, że grali bardzo dobrze, nie mieli problemów z regulaminem i wydawali się cieszyć sobą podczas gry. Kiedy nadszedł czas głosowania nad grą, reakcje Child Geek były zdecydowanie mieszane. Według jednego z dzieci, Geek: “Spodobała mi się gra, ale nie czułem się tak, jakbym biegał po mieście lub grał jako robot”. Jest to najprawdopodobniej spowodowane abstrakcyjnym projektem gry. Podczas gdy fabuła gry jest bardzo kolorowa i ma wiele interesujących pomysłów, wizualna prezentacja gry jest bardzo nudna w porównaniu. Inny Child Geek powiedział: “Lubiłem grać z moimi przyjaciółmi, ale myślę, że gra faworyzuje ludzi.” Wygląda na to, że gra w pierwszym planie miasta zawartym w grze, a “Child Geeks” nie byli jedynymi, którzy tak mówią, jak wkrótce przeczytasz. Kiedy gry się skończyły, Geek Dzieci zgodził się, że gra jest “OK”, ale niezbyt znakomita, co powoduje mieszane poparcie.
The Parent Geeks również nie mieli problemu z nauką gry i wejściem do gry. Podobnie jak Child Geeks, odkryli, że abstrakcyjny charakter tej gry jest nieco zniechęcający, kiedy było jasne, że mieli wyobrażać sobie, że biegają po mieście, unikając wielkich robotów i polując na brudnych ludzi. Według jednego z rodziców Geek: “Dobrze zaprojektowana gra i ma swoje fajne chwile. Po prostu nigdy nie czułem się tak, jakbym próbował coś wydedukować lub nawet miało to znaczenie, że ukrywam, kim jestem. Po prostu grałem najlepiej, jak mogłem dla mojego zespołu. “To Parent Geek ma sens. Chociaż można pomóc innym graczom poprzez swoje działania, gracz jest mniej lub bardziej samodzielny, jeśli chodzi o zbieranie danych i wypełnianie pola modułu Knowledge Aggregator. Inny rodzic Geek powiedział: “Myślę, że gra jest całkiem wspaniała. Chociaż myślę, że czasami jest to trochę zbyt abstrakcyjne. Myślę też, że ludzie mają łatwiejszy czas. “Znów słyszymy komentarze na temat ludzi mających przewagę. Podobnie jak Child Geeks, Parent Geeks nadał Emergence mieszane poparcie, uznając, że jest to fajna gra do grania, ale ma słabe subtelne sposoby, które zmniejszają ogólny poziom przyjemności gry.
The Gamer Geeks byli dość brutalni, ale sprawiedliwi. Okazało się, że Emergence jest mniej na temat odliczeń społecznych, a więcej na temat pracy zespołowej. Według jednego z graczy Gamer Geek: “To jest gra, w której nie ma znaczenia, czy ukrywasz swoją lojalność. Łatwo jest dowiedzieć się, kto jest kim i po prostu podzielić się tą wiedzą, ponieważ nie ma powodu, aby tego nie robić. “Oznacza to, że Gamer Geeks stwierdził, że w Emergence nie było gry” kotka i mysz “. To był raczej wyścig drużynowy. Inny Gamer Geek powiedział: “Nie jestem pewien, czy gra jest niezrównoważona, czy ta mapa miasta. Wydaje się, że ludzie mają trochę przewagi. “Która może być równie dobrze prawdą i zbadaliśmy ją, próbując różnych map miasta, ale ogólne wrażenie było takie, że różne warunki zwycięstwa nie były całkowicie zrównoważone. Gdy gry się skończyły, Gaming Geeks znalazł małe dziury w grze, ale nic, co doprowadziło ich do przekonania, że ​​Emergence jest złą grą. Zamiast tego znaleźli się, podobnie jak Geek Dzieci i Rodziców, zmagający się z tym, jak najlepiej to poprzeć. W końcu zdecydowali, że czują się obojętnie wobec gry i nadali jej mieszany rating.
Emergence wydaje się początkowo nieco niezręczny. Zarówno A.I. i ludzkie frakcje mają takie same działania i te same cele. Jeśli uważasz, że nauczysz się czegoś w oparciu o to, co gracz robi lub czego nie robi w swojej turze, będziesz rozczarowany. Prawdziwa wiedza jest uzyskiwana tylko wtedy, gdy spojrzysz na kartę Allegiance gracza, która jest zaskakująco łatwa. Nie musisz naprawdę “wydedukowywać” niczego w grze, chyba że lubisz zgadywać. Co znowu nie jest konieczne.
Gdy gracze zorientują się, kto jest człowiekiem, a kto nie, gra zamienia się w coś więcej niż wyścig, aby zebrać zasoby. Co to inny rodzaj zabawy. Zamiast skradać się jak łotr i trzymać się z dala od ludzi, gracze zaczną przyjmować o wiele bardziej agresywne ruchy i atakować (w sposób abstrakcyjny) swoich przeciwników.
Gromadzenie bloków danych i tokenów wiedzy jest zabawne, dopóki nie dowiesz się, kim są wszyscy. W tym momencie Knowledge Aggregator staje się niewiele więcej niż tablicą kolekcjonerską, która jest przekazywana każdemu, aby wnieść swój wkład w nadziei na dotarcie do mety jako pierwszej. Dość anticlimactic, ale także coś, czego można uniknąć. Widzieliśmy kilku naszych graczy podzielonych na podzespoły w ich frakcji. Podczas gdy jeden zespół zbierał zasoby, drugi zaczął powodować problemy, kradnąc zasoby i eliminując przeciwników. To bardzo sprytny sposób na granie w drużynie i ratuje grę przed znudzeniem.
Okazuje się, że niektóre problemy z balansem, które odczuwali gracze, zostały rozwiązane poprzez odtworzenie różnych map miasta. Wszyscy gracze zgodzili się co do tego, że Ludzie mają łatwiejszy czas i są bardziej zabawni, ale sama gra nie była niezrównoważona. Weź to pod uwagę, kiedy grasz w pierwszą grę, kiedy używasz domyślnej mapy miasta. Świetnie sprawdza się w nauce gry, ale nie zapewnia graczowi pełnego obrazu.
Nie mogę powiedzieć, że naprawdę lubiłem Emergence, ale na pewno mi się to nie podobało. Gra jest dobrze zaprojektowana i wyważona. Nie sądzę, żeby było w nim dużo głębi, ale wymaga od gracza, aby dalej oceniał swoją strategię i wspierała taktykę. Do pewnego stopnia. Gdy wszyscy już wiedzą, kim są wszyscy, gra prześlizguje się od dedukcyjnego rozumowania do płaskiego bijatyki opartej na drużynie. Na szczęście dla ciebie, gracza i gry, przejście to wydaje się naturalne i zawsze wydaje się przychodzić we właściwym czasie. Emergence to z całą pewnością gra, w którą zagracę na pytanie lub kiedy jestem z grupą 5 lub 6 graczy. Spróbuj. Emergence z pewnością wydaje się być grą, w którą lubisz grać lub naprawdę lubisz rozdawać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.