Menu

Sagrada #2

25 lutego 2018 - Informacje

Zakończenie gry

Gra kończy się po zakończeniu 10. i końcowej rundy. Wszystkie kostki na torze rundy zostaną wyczyszczone, a runda zostanie przeniesiona na stronę toru wyników. Znaczniki punktów gracza są teraz używane do śledzenia punktów zdobytych podczas gry. Punkty są zdobywane w następujący sposób:

Gracze zdobywają punkty, wypełniając wymagania karty obiektu publicznego. Punkty te można zdobywać wielokrotnie tymi kartami.

Gracze zdobywają punkty za spełnienie wymagań dotyczących karty celu prywatnego.

Gracze zarabiają jeden dodatkowy punkt na żeton przysługi, który wciąż mają w swoim posiadaniu.

Gracze sumują wszystkie swoje punkty, a gracz z największą ilością punktów wygrywa grę.

Wariant gry

Sagrada może być rozgrywana jako gra w pasjansa. Zamiast próbować pokonać wynik swoich przeciwników, celem jest pokonanie ustalonego wyniku celu. Wynik docelowy jest określany przez całkowitą sumę kości umieszczonych na torze rundy. W związku z tym, jeśli to możliwe, gracz zawsze wybiera kości o najwyższej wartości liczbowej. Dodatkowe zmiany obejmują użycie kart narzędzi i całkowitą liczbę dostępnych celów. To sprawia, że ​​gra jest bardzo wymagająca.

Aby dowiedzieć się więcej o Sagrada, odwiedź stronę internetową gry.
Ostatnie słowo

The Child Geeks, którzy zawsze są gotowi rzucić kostką, natychmiast wskoczyli i natychmiast przystąpili do gry. Jak to ujął Child Geek: “Uwielbiam, jak kości pasują do twojej planszy i jak kolorowe wszystko wygląda.” Gra została uznana za bardzo estetyczną i zabawną. Jedynymi problemami, jakie mieliśmy, były sytuacje, w których jeden z graczy wziął kostkę, którą chciał lub potrzebował inny gracz. Ale aby być uczciwym, gracz nigdy nie pozostaje bez opcji. Według jednego z Child Geek: “To jest zagadka, którą możesz rozwiązać na różne sposoby.” Bardzo dobrze, ale także trochę zwodniczo. Gracze zdobywają punkty, prawidłowo budując witraże, ale sposób, w jaki wykonują to zadanie, jest otwarty na różne podejścia. Oznacza to, że gracz nigdy nie jest pozostawiony z pustymi rękami, ale wartość zwrócona za każdą akcję wykonaną w swojej turze jest zawsze inna. Co naprawdę nic nie znaczyło dla Child Geeks, ponieważ byli zbyt zajęci zabawą. Kiedy wszystkie okna zostały wykonane, wszyscy Geekowie Dzieci głosowali za zatwierdzeniem Sagrada.

The Parent Geeks uznał Sagradę za idealną kombinację swobodnego grania i układania puzzli. Spodobało im się, że głównym celem każdego gracza było ukończenie własnej układanki, ale element konkurencyjności doprowadził do tego, że rozwiązujący łamigłówki podejmą ryzyko. Według jednego z rodziców Geek: “Gra daje ci plan do naśladowania. Stamtąd cofa się i pozwala graczowi robić to, co jego zdaniem jest najlepsze. Podoba mi się to. “Gra daje każdemu graczowi doskonałą podstawę do budowania strategii, ale to wszystko. Od samego początku rozgrywki gracz jest sam, aby dokonać własnych wyborów. To, co wielu Parent Geek uznało za wyjątkowe, to to, że gra, niezależnie od tego, jak bardzo sądzisz, że twoja łamigłówka jest, zawsze znajdzie sposób na powrót na kurs. “Gra chce, abyś wygrał”, powiedział Parent Geek. Ten sentyment podzielają wszyscy nasi Rodzicowi Geekowie, co daje bardzo pozytywne poparcie.

Gracze Gamer Geeks uważali, że Sagrada jest ładna, ale nie mieli tego samego zdania, jeśli chodzi o grę. Według jednego z graczy Gamer Geek: “Jest to zasadniczo pojedyncza zagadka, która wstrzykuje konkurencyjną grę za pośrednictwem wspólnego i ograniczonego zasobu. Nieźle, ale chcę się upewnić, że wszyscy widzimy to samo. “Kolejny Gamer Geek powiedział:” Gra jest lżejsza, niż bym chciał, ale porusza się w dobrym klipie i mogę powiedzieć, że ma dużo wartości powtórki, ponieważ wszystko jest randomizowane. “Kilku Gamer Geeków uznało Sagradę za nudną, ale większość uważała, że ​​gra jest wystarczająco lekka, aby być wypełniaczem i mieć wystarczająco dużo głębi, aby ich zainteresować. Niektórzy sugerowali nawet, że była to najlepsza gra logiczna, w którą grali, ponieważ zawierała elementy tworzenia komponentów (w tym przypadku kości). W końcu, Gamer Geeks byli ogólnie zadowoleni, ale nie mówili, że Sagrada była “świetną grą”. Zamiast tego zdecydowali się zasugerować, że jest “całkiem niezły”, co jest sposobem Minnesoty sugerującym, że gra była przyjemna w sposób nie zagrażający i ogólny. The Gamer Geeks głosowali za zatwierdzeniem Sagrada.

Jedynymi graczami, którzy będą mieli trudność z Sagradą, są ci, którzy są w kolorze. Jeśli masz trudności z dopasowaniem kolorów na kartach wzorów okiennych do dostępnych kości, nie masz szczęścia. Wszyscy inni powinni dobrze się bawić, jeśli ta osoba ma dobrą układankę. Sagrada to przede wszystkim gra logiczna. Dlatego tak łatwo jest grać samemu. Kiedy dodajesz element rywalizacji i bardzo realną możliwość, że kości, które chcesz, mogą zostać ci zabrane, gra przybierze ciekawy obrót. Wyobraź sobie, że spróbujesz skompletować 200-elementową układankę. Nie jest to trudne zadanie, ale jeśli kawałek tej układanki zniknie za każdym razem, gdy wybierzesz kawałek do użycia, czynność rozwiązywania zagadek przeradza się w zupełnie inne ćwiczenie. Gracz już nie obiecał wszystkich potrzebnych elementów. Wybierając kostkę, gracz musi brać pod uwagę nie tylko to, co jest dla nich dostępne, ale także znaczenie. Jest bardzo możliwe, że dostępna kostka jest głównym elementem układanki. Sztuczka polega na poznaniu go i zażądaniu go na czas.

Sagrada jest łatwa do nauczenia, a najtrudniejszą częścią rozgrywki są reguły dotyczące umieszczania kostek. Po tym, jedyną czkawką, jaką gracz będzie miał, jest utrzymywanie swoich celów w odpowiedniej kolejności. Gracze powinni spodziewać się, że ich plany pójdą nie tak, ale zawsze są alternatywne ścieżki do podjęcia. Korzystanie z narzędzi jest ważne i zawsze jest wystarczająco dużo informacji dla graczy przy stole, aby pomóc im w dokonywaniu świadomych wyborów. Gra naprawdę chce, żebyś wygrał i dobrze się bawił. Jedynym problemem jest to, że nie każdy może wygrać.

Ze względu na to, że Sagrada jest określana losowo, gra jest inna za każdym razem, gdy ją grasz. To daje grę dużo długowieczności. Wchodząc w około godzinę (w większości przypadków), Sagrada pozostaje wystarczająco długo przy stole, aby zadowolić gracza w tobie i obiecuje być zupełnie inną grą z nowymi wyzwaniami, gdy następnym razem dojdziesz do stołu. To bardzo satysfakcjonujące, ponieważ wiesz, że za każdym razem, gdy grasz, nowe wyzwanie i doświadczenie to bardzo duża szansa.

Sagrada została uznana za “całkiem dobrą” przez większość naszych graczy i cieszyła się tym wszystkim, z wyjątkiem tego jednego faceta, którego jestem pewny, że nienawidzi wszystkich gier domyślnie. O ile nie jesteś takim prymitywnym graczem o gburowatym usposobieniu i skłonności do bycia zrzędliwym, nie mam wątpliwości, że spodoba ci się gra. To idealna mieszanka układanki, konkurencyjnej gry i piękna. Wypróbuj Sagradę, gdy nadarzy się okazja.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.