Menu

Sarah’s Singularity

24 lutego 2018 - Informacje

Przegląd

Podróżować w czasie to ryzykować tworzenie niezliczonych paradoksów. Kilka paradoksów tu i tam nie jest złe. Paradoks do wszechświata jest jak obraz na pustej ścianie. Łączy wszystko razem. Ale wiele paradoksów? To gdzie … lub lepiej umieścić “kiedy” … czas zaczyna się rozpadać. Poznaj Sarah, podróżnika w czasie, który właśnie stworzył matkę wszystkie paradoksy, wielokrotnie. Dobrze, że istnieje nieskończona liczba Sarah, żeby to naprawić.

Osobliwość Sary, zaprojektowana przez Thomasa Gutschmidta i opublikowana przez Daily Magic Games, będzie podobno składała się z 48 kart towarzyszących, 42 kart Misji, 42 żetonów Strefy, 36 kart Selektora, 12 kart celów osobistych, 10 kart Sary, 1 żetonu Sary i 1 token chronologa. Ponieważ jest to recenzja wcześniej wydanej gry, nie mogę komentować składnika gry ani grafiki.

Tick-Tock Przechodzi przez Kosmiczny Zegar

Aby skonfigurować grę, najpierw oddziel karty Misji na różne stosy, używając oznaczonego na karcie symbolu Strefy Czasowej na odwrocie karty.

Po drugie, wybierz liczbę stref czasowych równą liczbie graczy w grze plus jeden więcej. Zwróć wszystkie karty misji, które nie zostały wybrane z powrotem do pudełka gry.

Po trzecie, należy losowo potasować wybrane stosy kart misji i umieścić je zakryte w środku obszaru gry z rzędu, z najwcześniejszą strefą czasową po lewej i ostatnią po prawej stronie. Obróć górną kartę każdego stosu odkrytą stroną, umieszczając ją poniżej stosu, z którego on pochodzi.

Po czwarte, umieść 7 żetonów Strefy dla każdej z wybranych Stref Czasowych powyżej odpowiedniego stosu Misji. Przywróć wszystkie nieużywane tokeny Strefy z powrotem do pudełka gry.

Po piąte, przejrzyj karty towarzyszące i usuń wszystkie, które mają pasujące symbole Strefy czasowej (są one określane jako Strefy Pochodzenia). Potasuj usunięte Towarzyszy, aby utworzyć talię towarzyszącą. Wszystkie karty towarzysza, które nie zostały usunięte i przetasowane, są ponownie umieszczane w polu gry.

Po szóste, rozdaj 7 kart Towarzyszych odkryte nad zakrytymi kartami Misji. Jest to określane jako “Prime Row”. Umieść znacznik Sarah Prime na wierzchu prawej karty towarzyszącej w rzędzie podstawowym.

Po siódme, rozdaj jedną kartę odkrytą pod każdą odkrytą kartą Misji.

Po ósme, zbieraj karty selektorów i daj każdemu graczowi jedną kartę selektora na strefę czasową pokazaną w stosach misji. Przywróć nieużywane karty Selektora z powrotem do pudełka gry.

Po dziewiąte, daj każdemu graczowi 1 losową kartę Sarah i 3 karty towarzysza, zakryte. To jest początkowa ręka gracza.

Po dziesiąte, zbieraj karty Osobiste cele i usuń z gry te, które nie mają pasującego symbolu Strefy czasowej karty Misji. Potasuj pozostałe karty i rozdaj każdemu z graczy 2. Każdy gracz patrzy teraz na 2 karty Przedmiotów osobistych, które zostały mu rozdane, wybiera jedną, aby zachować i odrzuca drugą kartę do gry.

To wszystko lub konfiguracja gry. Określ, kto pierwszy podejmie i przekaże im token Chronolog. “Czas na zabawę.

Czas i czas

Osobliwość Sary jest rozgrywana w rundach i turach. Runda gry kończy się, gdy wszyscy gracze wykonali swoją kolej w kolejności kolejności. Kolejność tury jest określana przez strefę czasową, w której aktualnie znajdują się gracze. Najwcześniejsze Strefy Czasowe idą przed innymi.

Zanim gracze wykonają swoją turę, muszą potajemnie zdecydować, którą strefę czasową odwiedzą w tej rundzie. Odbywa się to przez każdego gracza umieszczającego kartę Selektora przed nimi, zakryte. Kiedy wszyscy gracze zagrywają swoją kartę, odkrywają wszystkie karty jednocześnie i umieszczają swoją Sarah we wskazanej Strefie Czasu.

W stosownych przypadkach żeton chronologa służy do zerwania więzi, w których dwie lub więcej Sarah zajmuje tę samą strefę czasową. Gracz z tokenem Chronolog określa kolejność tury graczy w tej Strefie Czasu. Ostatni gracz, który weźmie udział w tej Strefie Czasu, otrzymuje token Chronologa.

W swojej turze mogą wykonać jedną z poniższych akcji w dowolnej kolejności.

Uratuj towarzysza

Gracz bierze kartę towarzysza ze strefy czasowej i dodaje ją do swojej ręki. Towarzysz jest uważany za “zagubiony”, jeśli Strefa czasowa, w której aktualnie się znajduje, nie pasuje do jego Strefy Początku. Gracz otrzyma także żeton Strefy z bieżącej Strefy Czasu, jeśli jeszcze będzie dostępny.

Upuść towarzysza

Gracz może zagrać jedną lub więcej kart Towarzysz z ręki do aktualnej Strefy czasowej, jeśli Strefy Pochodzenia pasują do aktualnie zajmowanej Strefy Czasowej (bez rzucania wielu Towarzyszy w czasie i miejscu, w którym nie powinny istnieć). Ale uczciwość nie jest tym, o co chodzi w podróży w czasie. Rzeczywiście, podróże w czasie dotyczą reguł gięcia, a nie ich przestrzegania. Gracz może zagrać kartę towarzysząca w Strefie czasowej, która nie pasuje do Strefy Początkowej Towarzysza, ale tylko jednej. Tkanina czasu może być tylko tak rozciągnięta.

Użyj swojej mocy Sary

Każda karta Sarah ma specjalną moc. Gracz może teraz go aktywować, rozwiązać efekt.

Jednym z głównych celów gry jest rozwiązywanie misji. Odbywa się to poprzez wspólne granie kart Companion, łącząc ich ikony Strefy i Umiejętności, aby pasowały do ​​wszystkich ikon na karcie Misji. Gracze mogą zagrywać żeton 1 Strefy, który pasuje do ich obecnej Strefy czasowej, jako “dzika” ikona. Jeśli dostarczone ikony Strefy i Umiejętności spełniają lub przekraczają wymagania karty Misji, misja zostaje rozwiązana.

Po rozwiązaniu karty Misji gracz zbiera ją i odkrywa w swoim obszarze gry. Wszystkie Towarzyszy w Strefie Czasu zostaną odrzucone, a nowa karta Misji zostanie ujawniona, podobnie jak nowa karta towarzysza.

Utrzymanie ręki

Jeśli gracz ma na koniec swojej tury 3 lub mniej kart towarzyskich, gracz dobiera karty towarzysza, dopóki nie uzyska co najmniej 3 punktów. Jeśli gracz ma więcej niż 5 kart Towarzyszy, musi odrzucić do nie więcej niż 5 kart Towarzyszy w ręku.

Gdzie w czasie jest Sarah Prime?

Sarah Prime, pierwsza Sara, która rozpoczęła cały ten paradoksalny bałagan, nadal podróżuje, błogo nieświadoma traumy, którą wywołuje na osi czasu. Pod koniec każdej rundy Sarah Prime udaje się do nowej Strefy Czasowej. Kiedy i gdzie podróżuje, zależy od tego, czy weźmiesz najlepszego towarzysza w pierwszym rzędzie i spojrzysz na jego strefę początkową. Karta towarzysza zostanie dodana do Towarzyszy już w grze w pasującej Strefie Czasu w Rzędzie misji. Token Sarah zostaje przeniesiony na szczyt stosu Misji Strefy Czasowej. To jest nowa lokalizacja Sarah Prime i miejsce, w którym niedawno pojawił się nowy Companion.

Ten Stary Paradoks Switcheroo

Jeśli dwóch lub więcej graczy kiedykolwiek odwiedza tę samą Strefę czasową w tej samej rundzie lub jeden lub więcej graczy odwiedza tę samą strefę czasową, w której obecnie znajduje się Sarah Prime, pojawia się paradoks. Tutaj sprawy stają się trochę dziwne, jeśli chodzi o rzeczywistość w grze. Wszyscy gracze zaangażowani w paradoks zamieniają swoje karty Sarah i otrzymują nowe. Są to nowe wersje Sarah, które powstały, które nigdy nie były i zawsze były, jednocześnie.

Brak czasu

Gra kończy się, gdy zbierana jest ostatnia karta Misji ze Strefy Czasowej lub siódma runda kończy się po tym, jak każdy z graczy wykonał turę. Gracze liczą teraz swoje punkty.

Dodaj punkty uzyskane z ukończonych misji
Dodaj 1 punkt za każdy pobrany token strefy czasowej
Dodaj wartość punktową każdego Celu osobistego ukończonego w oparciu o zanotowane kryteria karty

Dodatkowo graczowi, który zebrał najwięcej każdej indywidualnej ikony bonusu misji, przyznawany jest bonus w wysokości 4 punktów.

Po tym jak wszystkie punkty zostaną określone i dodane, gracz, który ma najwięcej punktów, staje się nową Sarah Prime. Wszystkie inne Sarah (tj. “Gracze”) gasną z istnienia.

Aby dowiedzieć się więcej o Singularity Sarah, odwiedź kampanię Kickstarter.
Ostatnie słowo

The Child Geeks przeszedł szaloną jazdę z tą grą, ciesząc się tematycznymi elementami eksplorowania różnych stref czasowych, podnosząc dziwacznych towarzyszy i biegnąc do swoich innych jaźni po drodze. Tematycznie gra była hitem. Lekki styl gry sprawił, że łatwo było podejść i nauczyć się, od początku dając dziecku geeksowi ciepłe fuzje. Według jednego z Child Geek: “Naprawdę podobała mi się ta gra! Czułem, że to przygoda z podróżami w czasie od samego początku. “Inny Child Geek powiedział:” Myślałem, że gra jest łatwa do nauczenia i trudna do wygrania. Podoba mi się, gdy gra jest taka. “Od samego początku było jasne, że Child Geeks dobrze się bawili i jasno dali do zrozumienia, że ​​chcą, aby ich rodziny grały z nimi w tę grę. Kiedy nadszedł czas, aby głosować na grę, Dziecięce Geki jednomyślnie dały Sarę trzy okrzyki.

The Parent Geeks również byli wielkimi fanami, ponieważ Sarah’s Singularity była wielkim hitem dla ich rodzin i grupy rówieśniczej. Według pewnego przypadkowego gracza, Parent Geek, “widzę, dlaczego moje dziecko lubi tę grę. Łatwo się uczyć i bawić. Każda gra powinna być taka. “Kolejny rodzic Geek powiedział:” Gra jest dość intuicyjna, ale także sprawiła, że ​​myślę trochę trudniej, niż się spodziewałem. To była miła niespodzianka! “Jedyną grupą Rodziców Geeków, którzy mieli jakiekolwiek zastrzeżenia, byli bardziej doświadczeni Rodzicowie Geekowie, którzy stwierdzili, że Osobliwość Sary jest nieco zbyt lekka, ale nigdy do tego stopnia, że ​​stwierdzili, że jest to kiepskie doświadczenie. Wszyscy nadrzędni geekowie głosowali za zatwierdzeniem osobliwości Sary, stwierdzając, że jest wyjątkowo niesamowita.

The Gamer Geeks nie są grupą wybaczającą i zrobili wszystko, aby przełamać grę, tak jak ich modus operandi. Prawdę mówiąc, stwierdziłem, że elitści gier grają “ulubionych”, bardziej pochopnie nastawieni do pewnych gier niż inni instynktownie. Od samego początku Gamer Geeks byli sceptycznie nastawieni do gry. Temat był w porządku, ale był to uproszczony (z ich punktu widzenia) styl gry polegający na kolekcjonowaniu zestawów kart, które je trochę zmieniły. Według jednego z graczy Gamer Geek: “Wygląda jak dobra gra rodzinna. Szkoda rodzinnych gier rzadko interesuje prawdziwego gracza. “Nie jestem pewien, co to jest” prawdziwy gracz “, ale proszę bardzo. Elityści jednak rozgrzali się. Po rozegraniu kilku gier okazało się, że Singularity Sarah to coś więcej niż tylko zbieranie. Aby wygrać, potrzebna była strategia i było mnóstwo okazji do wykorzystania zalet taktycznych. Powoli, ale wymiernie, Gamerowi Geeksy przeszli od zimnego do letniego, a niektórzy nawet chwalili grę, gdy skończyli grać. Kiedy wszystkie głosy były w głosowaniu, Sarah’s Singularity miała równy udział fanów i cyników, co skutkowało mieszanym poziomem akceptacji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.