Menu

Shootout!

25 lutego 2018 - Informacje

W wielkiej otwartej dziczy i małych miasteczkach na zachodzie prawo i porządek często kończy się na lufie. Ci, którzy mają moc, zazdroszczą tego, ale żaden człowiek nie jest odporny na nagłą i raczej śmiertelną dawkę zatrucia ołowiem dostarczoną przez kulę. W tej grze będziesz wyzwał. Wygraj, a przetrwasz kolejny dzień. Niepowodzenie, a skończysz jako jedna jeszcze trumna włożona w ziemię.

Shootout !, zaprojektowany przez Chrisa Amburna i opublikowany przez New Experience Workshop, składa się z 88 kart. Karty są tak grube i trwałe jak standardowa karta do gry. Ilustracje na kartach są czyste i dobrze zrobione, niektóre w kolorze, a niektóre w czerni i bieli.

Witamy w Town, Stranger

Aby skonfigurować grę, najpierw weź karty i potasuj.

Po drugie, rozdaj każdemu graczowi 5 kart zakrytą. To jest ręka gracza. Powinny patrzeć na swoje karty, ale trzymać je w ukryciu do momentu zagrania.

Po trzecie, ustaw resztę talii zakrytą na środku obszaru gry. To jest talię drawów. Zostaw miejsce na stos kart odrzuconych.

To wszystko do ustawienia gry. Gracz po lewej od rozdającego jest pierwszym graczem.

Szybcy i martwi

Shootout! jest odtwarzany na przemian. Tutaj podsumowano turę gracza.

Krok 1: Odwróć kartę

Pierwszą rzeczą, jaką gracz wykonuje w swojej turze, jest losowanie najwyższej karty z talii i umieszczenie jej na wierzchu stosu odkrytych, odkrytą. Jeśli na karcie widnieje napis “Kiedy ta karta się wydostanie”, powinna ona zostać natychmiast rozwiązana przed przejściem do kolejnego kroku gracza.

Zwróć uwagę, że podczas tego rzutu nie może wystąpić rzut karny, dopóki wszyscy gracze nie osiągną przynajmniej jednego obrotu. Jeśli w talii drawów w teście gracza nie pozostały żadne karty, pomijają ten krok i krok 2, przechodząc bezpośrednio do kroku 3.

Krok 2: Narysuj kartę

Gracz może teraz wziąć widoczną najwyżej odrzuconą kartę lub dobrać zakrytą kartę z talii, umieszczając dowolną kartę, którą weźmie do ręki.

Krok 3: Shootout!

Strzelanie może odbywać się na dwa różne sposoby. Pierwszy to losowanie rzutów podczas etapu 1 tury graczy. Drugi to moment, w którym gracz celowo odrzuca kartę Shootouta na stos kart odrzuconych. Gracz musi natychmiast zdecydować, kogo będzie pojedynkować.

Każdy gracz w tej strzelance zagrywa jedną kartę z ręki, odkrytą, przed sobą. Gracz może zagrać jedną kartę Tytułu, jedną Broń i jedną Familiarity, jeśli ma lub chce je zagrać. Gracze mogą również zagrać jedną kartę w każdej turze podczas strzelaniny, która brzmi “Podczas strzelaniny” i każdej innej karty bonusowej, która daje premię, która nie została jeszcze zagrana przez gracza.

Gracze kontynuują na zmianę gry, grając jedną kartą na raz. Gracz może “przejść” w swojej turze, co uniemożliwia im zagrywanie dodatkowych kart podczas strzelaniny. Kiedy obaj gracze przejdą, bonusy na kartach i efekty zostaną rozwiązane. Gracz z najwyższą wyliczoną wartością wygrywa strzelaninę. Jeśli jest remis, obaj gracze odkrywają nową kartę premiową, z najwyższą wartością wygrywającą i zrywającą remis. To trwa aż do remisu. Jeśli wszystkie karty zostaną zagrane, gracz, który rozpoczął strzelaninę, odkrywa najwyższą kartę z talii, a następnie drugiego gracza. Wartości są porównywane z graczem, który wygrał wyższą wartość. Wszystkie zagrane karty są wysyłane na stos kart odrzuconych.

Krok 4: Rozdzielczość

Jeśli grasz przeciwko przeciwnikowi, przegrywanie rzutów oznacza, że ​​przegrywasz. Gracz, który wygrywa, dobiera siedem kart i odrzuca dwa na stos kart odrzuconych. Odrzucone karty nie wywołują żadnych efektów ani nie dają żadnych bonusów.

Jeśli talia została wyczerpana, potasuj stos kart odrzuconych i połóż ją zakrytą, aby utworzyć nową talię drawów.

To kończy turę gracza. Kolejny gracz w kolejności kolejności kolejności idzie teraz.

Opuszczać miasto tak szybko?

Ostatni gracz stojący jest zwycięzcą. Muszą opuścić miasto i przeżyć kolejny dzień.

Warianty gry

Gracze mogą grać w kółko z jednym zawodnikiem jako kowbojem, a drugi jako samuraj, jeśli jeden z graczy użyje strzelaniny! Talia i inny gracz używa Showdown! pokład.

Jeśli gracz jest podobny, może określić zwycięzcę gry liczbą zwycięskich rzutów zakończonych sukcesem. Zamiast przegranej, przegrany dobiera siedem kart, utrzymuje pięć i kontynuuje grę. Pierwszy gracz, który wygra trzy rzuty, wygrywa.

Aby dowiedzieć się więcej o Shootout !, odwiedź stronę internetową gry.
Ostatnie słowo

The Child Geeks wskoczyli na miejsce i pojechali do miasta, strzelając do siebie za każdym razem, gdy mieli szansę. To doprowadziło do kilku intensywnych chwil, ponieważ gracze układali karty po kartach, licząc na to, że będą robić przeciwnika. To nieuchronnie prowadzi do ogromnej frustracji ze strony przegranych i triumfalnych oklasków ze strony zwycięzcy. Według jednego z dzieci, Geek: “To wspaniałe uczucie, kiedy wygrywasz i ranisz tak bardzo, gdy przegrywasz.” Żaden z Dzieciątków nie lubił, że odpadli, gdy przegrywali, ale nie mieli zbyt wiele czasu, aby pomyśleć o tak jak większość gier zajęło mniej niż 10 minut. Chociaż strategia i taktyka były mniej lub bardziej nieobecne w żadnej z gier, które obserwowałem, było oczywiste, że wszyscy Geek Dzieci bawili się dobrze. Jak to ujął Child Geek: “Gra jest super szybka i super zabawna!” Kiedy dym papierosowy zniknął, wszystkie Geek Dzieci zagłosowały za zatwierdzeniem gry.

The Parent Geeks byli mniej pod wrażeniem, stwierdzając, że ich wybory są ograniczone, a czasem nawet niedostępne. Według jednego z rodziców Geek: “Wszystko zależy od kart. Jeśli nie masz tego, czego potrzebujesz, aby przetrwać, jesteś poza grą szybciej niż to konieczne, aby ją skonfigurować. “Podczas gdy Parent Geek był żartobliwy, nie było niczym niezwykłym, że Parent Geek został źle i wcześnie przestrojony . Zawsze było jasne, kto przyniósł wystarczającą ilość amunicji, by przetrwać wojnę. Inny rodzic Geek powiedział: “Najbardziej podoba mi się ta gra, kiedy decyduję, kiedy nadejdzie odpowiedni moment, aby zaatakować mojego przeciwnika i mam nadzieję, że nie mają lepszych kart ode mnie!” Podczas niektórych gier żaden z rodziców nie zaatakował dopóki nie poczuli, że mają silniejszą rękę, podczas gdy niektórzy Rodzicowi Geekowie atakowali tak szybko, jak to możliwe, mając nadzieję, że zaskoczą ich przeciwników. Nie zaskoczyło to ogólna aprobata rodzica Geeksa. Niektórzy lubili grę, inni nie, dzieląc grupę na dwie części. Doprowadziło to do mieszanego poziomu zatwierdzenia.

The Gamer Geeks nie dbał o tę grę w najmniejszym stopniu. Według jednego z graczy Gamer Geek: “Będą chwile, kiedy nic się nie zmieni, a następnie gry, w których zostaniesz zaatakowany, zanim będziesz miał szansę zagrać w swoje drugie rozdanie. O wiele za przypadkowo, jeśli o mnie zapytasz. “Kolejny Gamer Geek powiedział:” Zabawna gra dla dzieci i dla zwykłych graczy, ale ta gra wydaje się być pusta. “Gamer Geek, który dostarczył ten komentarz, sprawił, że było to wskazane. mi jaki był sprytny. Sprytne czy nie, było oczywiste, że Gamerowi Geeksowi się nie podobają. Kiedy niektórzy Gamer Geeks zostali wyeliminowani z gry, wyjechali z uśmiechem. Wyraźnie strzelanina! przegapił swój znak, ale z drugiej strony możliwe jest również, że elitarni gracze nigdy nie byli celem gry.

Shootout! nie jest trudną grą do nauki lub gry, ale zapomnij o jej opanowaniu. Karty są losowo przydzielane, a jedynym wyborem, jeśli chodzi o karty, jest losowanie tego, co każdy widzi (i dlatego wie, że masz) lub draw blind (co będzie losową kartą, ale żaden przeciwnik nie wie, co to jest). Ta warstwa podstępu wydaje się niepotrzebna przez większość czasu, dopóki nie zostaniesz zaatakowany i będziesz mógł wyświetlać swoje karty na stole. Wiele strzelanin zostało straconych w oparciu o brak wiedzy na temat tego, co przeciwnik miał do swojej dyspozycji. Sugerowałoby to, że element zaskoczenia jest konieczny do wygrania, ale twierdzę, że chodzi bardziej o zmylenie przeciwnika, niż o wyskakiwanie z krzaka i krzyczenie “Tak!” Podczas strzelania z pistoletu w powietrze. Gra nie jest wystarczająco głęboka, aby zapewnić graczowi wiele strategii i taktyk, pozostawiając graczowi wymyślanie nieuczciwych metod, aby wygrać.

Jednym aspektem gry, który naprawdę mi się podobał, było to, jak rozwiązano postrzelenie. Gracz mógł, gdyby był tak zobowiązany, “rozładować” całą rękę na przeciwnika. To pozostawia gracza nieco podatnego na ataki przez kilka następnych tur, ponieważ “przeładowują” swoją rękę ze ślepymi kartami. To prawie zawsze zapraszało innych graczy, by atakowali i prawie zawsze ich celem był ostatni gracz, który wygrał strzelaninę. Nie było to złe, ale irytowało wielu naszych graczy.

Shootout! jest szybką grą i nigdy nie sugeruje, że jest czymś innym niż lekką dywersją. Dobre rzeczy dla zwykłych graczy i dzieciaków, ale pozostawiło to prawie wszystkich rozczarowanych. Ta gra będzie hitem dla tych, którzy szukają szybkiej zabawy bez żadnych zobowiązań. Postaw grę w swoich celach, jeśli lubisz szybką grę karcianą Shoot’em up.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.