Menu

Showdown!

25 lutego 2018 - Informacje

Feudalna Japonia to kraina piękna, która podlega ścisłym regułom i dobrze zdefiniowanym liniom, których nie należy przekraczać. Honor odbywa się w najwyższym stopniu i śmierć może przynieść wielki prestiż lub upadek na nazwisko rodowe. Podróżujesz w poszukiwaniu swojej fortuny, ale każdy krok może przynieść niebezpieczeństwo. Broń się mieczem i przebiegłością, ale przede wszystkim nigdy nie trać honoru.

Showdown !, zaprojektowany przez Chrisa Amburna i opublikowany przez New Experience Workshop, będzie składał się z 88 kart. Karty są tak grube i trwałe jak standardowa karta do gry. Ilustracje na kartach są czyste i dobrze zrobione, niektóre w kolorze, a niektóre w czerni i bieli.

Przygotuj się!

Aby skonfigurować grę, najpierw weź karty i potasuj.

Po drugie, rozdaj każdemu graczowi 5 kart zakrytą. To jest ręka gracza. Powinny patrzeć na swoje karty, ale trzymać je w ukryciu do momentu zagrania.

Po trzecie, ustaw resztę talii zakrytą na środku obszaru gry. To jest talię drawów. Zostaw miejsce na stos kart odrzuconych.

To wszystko do ustawienia gry. Gracz po lewej od rozdającego jest pierwszym graczem.

Śmierć przed utratą honoru

Odkrycie kart! jest odtwarzany na przemian. Tutaj podsumowano turę gracza.

Krok 1: Odwróć kartę

Pierwszą rzeczą, którą gracz wykonuje w swojej turze, jest losowanie najwyższej karty z talii i umieszczenie jej na stosie odkrytych kart odkrytych. Jeśli na karcie widnieje napis “Kiedy ta karta się wydostanie”, powinna ona zostać natychmiast rozwiązana przed przejściem do kolejnego kroku gracza.

Zauważ, że pojedynki nie mogą wystąpić na flipie karty podczas tego kroku, dopóki wszyscy gracze nie przejdą przynajmniej jednej tury. Jeśli w talii drawów w teście gracza nie pozostały żadne karty, pomijają ten krok i krok 2, przechodząc bezpośrednio do kroku 3.

Krok 2: Narysuj kartę

Gracz może teraz wziąć widoczną najwyżej odrzuconą kartę lub dobrać zakrytą kartę z talii, umieszczając dowolną kartę, którą weźmie do ręki.

Krok 3: pojedynek!

Pojedynek może wystąpić na dwa różne sposoby. Pierwszy to losowanie pojedynków podczas etapu 1 tury graczy. Druga to sytuacja, gdy gracz celowo odrzuca kartę pojedynków na stos kart odrzuconych. Gracz musi natychmiast zdecydować, kogo będzie pojedynkować.

Każdy gracz w pojedynku zagrywa jedną kartę z ręki, twarzą do góry, przed nimi. Gracz może zagrać jedną kartę Tytułu, jedną Broń i jedną kartę Złości, jeśli ma lub chce je zagrać. Gracze mogą również zagrać jedną kartę podczas pojedynku, która brzmi “Podczas pojedynku” i każdej innej karty bonusowej, która daje bonus, który nie został jeszcze zagrany przez gracza.

Gracze kontynuują na zmianę gry, grając jedną kartą na raz. Gracz może “przejść” w swojej turze, co uniemożliwia im zagrywanie dodatkowych kart podczas pojedynku. Kiedy obaj gracze przejdą, bonusy na kartach i efekty zostaną rozwiązane. Gracz z najwyższą wyliczoną wartością wygrywa pojedynek. Jeśli jest remis, obaj gracze odkrywają nową kartę premiową, z najwyższą wartością wygrywającą i zrywającą remis. To trwa aż do remisu. Jeśli wszystkie karty zostaną rozegrane, gracz, który rozpoczął pojedynek, odkrywa najwyższą kartę z talii, a następnie drugiego gracza. Wartości są porównywane z graczem, który wygrał wyższą wartość. Wszystkie zagrane karty są wysyłane na stos kart odrzuconych.

Krok 4: Rozdzielczość

Jeśli grasz z przeciwnikiem, przegrana w pojedynku oznacza, że ​​jesteś poza grą. Gracz, który wygrywa, dobiera siedem kart i odrzuca dwa na stos kart odrzuconych. Odrzucone karty nie wywołują żadnych efektów ani nie dają żadnych bonusów.

Jeśli talia została wyczerpana, potasuj stos kart odrzuconych i połóż ją zakrytą, aby utworzyć nową talię drawów.

To kończy turę gracza. Kolejny gracz w kolejności kolejności kolejności idzie teraz.

Chodząca legenda

Ostatni gracz stojący jest zwycięzcą. Mogą kontynuować podróż i mieć nadzieję, że ich los spotka ich kolejnego dnia.

Warianty gry

Gracze mogą grać w kółko z jednym zawodnikiem jako kowbojem, a drugi jako samuraj, jeśli jeden z graczy użyje strzelaniny! Talia i inny gracz używa Showdown! pokład.

Jeśli gracz jest podobny, może określić zwycięzcę gry przez liczbę zwycięskich pojedynków. Zamiast przegranej, przegrany dobiera siedem kart, utrzymuje pięć i kontynuuje grę. Pierwszy gracz, który wygra trzy pojedynki, wygrywa.

Aby dowiedzieć się więcej o Showdown !, odwiedź kampanię Kickstarter.
Ostatnie słowo

The Child Geeks lubili, że grali jako wędrowni szermierze (lub kobiety, w zależności od Child Geek), szukając walk. Według jednego z Child Geek: “Nie wiem zbyt wiele o samurajach, ale wiem, że lubię miecze! Podobała mi się ta gra. “Kolejny Child Geek stwierdził:” Spodobała mi się ta gra, ponieważ była szybka i łatwa do nauczenia. Nie podobało mi się to, gdy przegrałeś pojedynek, w którym wyszedłeś z gry. “Żaden z Child Geeksów nie bardzo się podobał, ale całkowita długość gry jest tak krótka, że ​​nigdy tak naprawdę nie była problemem . Wszystkie Geek-Dzieci pokazywały dobre sztuki, które zawsze prowadziły do ​​pojedynków z białymi kośćmi. Wszyscy Gamerowi Geeksowie głosowali za zatwierdzeniem gry.

The Parent Geeks nie dbali zbytnio o grę, uważając ją za przypadkową i nieco trudną do opanowania. Według jednego z rodziców, “nigdy nie czułem się tak, jakbym był w stanie dobrze zarządzać moją grą. Losowe karty nie wyrzuciły mnie tak bardzo, że nie potrafiłem być bardziej wybredny co do kart, które miałem. Na przykład chciałem desperacko zdobyć kartę Rozgrywki, ale nigdy jej nie dostałem. “Ponieważ karty są zawsze losowo rozdawane i wyciągane (z wyjątkiem odrzuconej karty), Rodzicowie Geek zawsze zastanawiali się, czy mają odpowiednie karty do wygrać grę. Nigdy nie było wątpliwości, że ogólny poziom entuzjazmu Parent Geek dla Showdown! Połowa tłumu cieszyła się grą na tyle, że sugerowała zabawę, podczas gdy druga połowa wolała grać coś innego.

The Gamer Geeks znalazł showdown! być rozczarowaniem. Według jednego z graczy Gamer Geek: “Temat gry jest w porządku – kto nie lubi mieczy i samurajów? – ale myślę, że to właśnie gra musi działać. Czuje się zbyt losowo i gracze nigdy nie są w stanie naprawdę zbudować swojej talii w sposób, który czyni ich śmiertelnymi. Jeśli wygrasz, po prostu masz szczęście. Niezręczni. “Inny Gamer Geek powiedział:” To jest gra, cieszę się, że próbowałem i cieszę się, że nie muszę grać ponownie. Z pewnością bym grał z moimi dziećmi, ale nigdy z rówieśnikami. “Gra czasami czuła się nieswojo, pozostawiając Gamerów Geeków czujących Showdown! nie była grą, którą chcieliby zagrać na stole elitarystów gier.

Odkrycie kart! to retuszowana wersja Shootout !. To wymagało od nas sprowadzenia zupełnie nowej grupy graczy do przeglądu tej gry, ponieważ nie chcieliśmy, aby wcześniejsze doświadczenia z pierwszym tematem powodowały skażenie drugiego. Okazało się, że był to niepotrzebny ruch, ponieważ recenzje, które otrzymaliśmy po meczach, spadły równolegle z recenzjami, które otrzymaliśmy w wersji kowbojskiej. Bez niespodzianek.

Motyw gry jest zawsze przed tobą, ale żaden z naszych graczy, z wyjątkiem Geeków Dziecięcego, nie czuł, że abstrakcyjnie wymachują mieczem. Większość Rodziców Geeksów czerpała przyjemność z tematów gry, ale gdy chodziło o rzeczywistą grę, większość Rodziców Geek także odczuła, że ​​każda tematyka zajęła miejsce na tylnym siedzeniu, aby zrobić miejsce na szybkie karty. Nigdy do momentu, w którym gracze poczuli się nie na miejscu, ale zostało to wystarczająco dużo czasu, aby zasłużyć na krótką wzmiankę.

Jeśli chodzi o mnie, nie podobało mi się lub nie lubię tej gry, niż robiłem jej kowbojski odpowiednik. To naprawdę niewiele więcej niż ta sama gra, ale z mieczami zamiast pistoletami. Terminologia nieco się zmieniła, ale karty mniej więcej robią to samo. Rozgrywka też nie jest inna, co niszczy szansę, że gracz, który nie lubi pierwszej wersji gry, będzie mógł cieszyć się drugim. Chyba że naprawdę jesteś samurajem. W takim przypadku ta gra jest dla Ciebie. Dobra, ta gra jest dla każdego, kto szuka szybkiego grania na swoim stole do gry z przyjaciółmi. Nie traktujcie gry poważnie i po prostu skupcie się na swingowaniu tak szybko, jak to tylko możliwe, a na pewno będzie to mocne uderzenie. Czego brakuje jej do głębi, nadrabia szybkością.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.