Menu

Speechless

10 marca 2019 - Informacje

Mówią, że milczenie jest złote, ale cóż to jest złoto, skoro nie możesz krzyczeć z radości? W tej grze gracze będą musieli zachować milczenie, gdy odegrają słowa i zgadują je. Nie tak łatwo, jak się wydaje, ponieważ wesołość pojawia się w każdej chwili. Przygotuj się na kreatywność i zdyscyplinowanie, próbując odgadywać słowa i odgrywać je bez wydawania pojedynczego dźwięku.

Bezmowne, zaprojektowane przez Mike’a Elliotta i wydane przez Arcane Wonders, składa się z 8 tablic znaczników, 8 znaczników suchościeralnych, 1 tablicy wyników, 270 kart słownych i 1 90-sekundowego licznika czasu. Tacka na pudełka, oprócz trzymania wszystkich bitów do gry podczas przechowywania, działa jak uchwyt na karty. Znaczniki mają być stosowane na tablicach znaczników i tablicy wyników.

Konfiguracja gry

Aby skonfigurować grę, najpierw daj każdemu graczowi 1 tablicę znaczników i 1 znacznik suchego wymazywania. Umieść nieużywane plansze i znaczniki z powrotem w polu gry.

Po drugie umieść tablicę wyników i zegar czasowy piasku w środku obszaru gry. Zapisz w tym momencie nazwę każdego gracza na tablicy wyników.

Po trzecie, pozostaw karty w polu gry i ustaw pole gry na jedną stronę, ale w zasięgu graczy.

To wszystko do ustawienia gry. Określ, kto pierwszy i zacznie.

Cichy Shenanigans

Każdy gracz wykonuje turę, która jest “prezenterką”. Prezenter wyda w sumie 6 słów bez wydawania dźwięku. Żadne rozmowy z Prezenterem lub innymi graczami nie są dozwolone. Prezenter może wskazywać przedmioty w pokoju, a nawet rysować w powietrzu. Jednak prezenter może nie przeliterować słów tworzących litery, używać języka migowego lub ust.

Pozostali gracze mogą wykonywać ruchy wskazujące, że rozumieją lub są zdezorientowani, ale nie wolno im wydawać żadnych dźwięków.

Biorąc pod uwagę powyższe zasady, prezenter najpierw wykonuje 2 “łatwe” słowa trudności, następnie 2 “średnie” słowa trudności, a na końcu 2 “trudne” słowa trudności. Tej kolejności należy przestrzegać, a prezenter ma tylko 90 sekund.

Podczas gdy prezenter cicho odgaduje słowa, pozostali gracze cicho próbują odgadnąć słowo. Jeśli gracz myśli, że zna słowo, zapisuje je.

Punktacja i wygrana w grze

Runda kończy się po upływie 90 sekund. Nadszedł czas, aby określić wyniki uzyskane podczas rundy.

Każdy gracz otrzymuje 2 punkty za poprawnie odgadnięte słowa
Każdy gracz otrzymuje 1 punkt, jeśli 2 lub więcej graczy odgadnie niepoprawnie używając tego samego słowa, a właściwe słowo nie zostało odgadnięte
Prezenter otrzymuje 2 punkty za każde prawidłowe domysły gracza, który miał najbardziej poprawne domysły

Punkty są rejestrowane, a nowa runda rozpoczyna się od nowego prezentera. Po tym, jak wszyscy gracze mieli okazję zostać Prezenterem, ostateczny wynik jest ustalany. Gracz z największą liczbą punktów wygrywa grę.

http://terazwsieci.pl/
http://www.gajg.pl/
http://www.3pionki.pl/
http://www.bud-len.pl/
http://www.dcgroup.pl/
http://www.grajcarnia.pl/
http://www.glus.pl/
http://www.gryfbet-gielda.pl/
http://www.ann-design.pl/
https://redsms.pl/
https://www.redsonia.pl/
http://zlotypionek.pl/
http://www.pandasc.pl/
http://www.planszowadabrowa.pl/
http://www.gamesworld.com.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.