Menu

Speechless

26 lutego 2018 - Informacje

Mówią, że milczenie jest złote, ale cóż to jest złoto, skoro nie możesz krzyczeć z radości? W tej grze gracze będą musieli zachować milczenie, gdy odegrają słowa i zgadują je. Nie tak łatwo, jak się wydaje, ponieważ wesołość pojawia się w każdej chwili. Przygotuj się na kreatywność i zdyscyplinowanie, próbując odgadnąć słowa i odegrać je, nie wydając ani jednego dźwięku.

Bezmowne, zaprojektowane przez Mike’a Elliotta i wydane przez Arcane Wonders, składa się z 8 tablic znaczników, 8 znaczników suchościeralnych, 1 tablicy wyników, 270 kart słownych i 1 90-sekundowego licznika czasu. Tacka na boksy, oprócz trzymania wszystkich bitów do gry podczas przechowywania, działa jak uchwyt na karty. Markery mają być stosowane na tablicach znaczników i tablicy wyników.

Konfiguracja gry

Aby skonfigurować grę, najpierw daj każdemu graczowi 1 tablicę z markerami i 1 znacznik suchego wymazywania. Umieść nieużywane plansze i znaczniki z powrotem w polu gry.

Po drugie umieść tablicę wyników i zegar czasowy piasku na środku obszaru gry. Zapisz w tym momencie nazwę każdego gracza na tablicy wyników.

Po trzecie, pozostaw karty w polu gry i ustaw pole gry na jedną stronę, ale w zasięgu graczy.

To wszystko do ustawienia gry. Określ, kto pierwszy i zacznie.

Ciche Shenanigany

Każdy gracz wykonuje turę, która jest “prezenterką”. Prezenter wykona w sumie 6 słów bez wydawania dźwięku. Żadne rozmowy z Prezenterem lub innymi graczami nie są dozwolone. Prezenter może wskazywać przedmioty w pokoju, a nawet rysować w powietrzu. Jednak prezenter może nie przeliterować słów tworzących litery, używać języka migowego lub ust.

Pozostali gracze mogą wykonywać ruchy wskazujące, że rozumieją lub są zdezorientowani, ale nie wolno im wydawać żadnych dźwięków.

Biorąc pod uwagę powyższe zasady, prezenter najpierw wykonuje 2 “łatwe” słowa trudności, następnie 2 “średnie” słowa trudności, a na końcu 2 “trudne” słowa trudności. Tej kolejności należy przestrzegać, a prezenter ma tylko 90 sekund.

niemowa-karty

Podczas gdy prezenter bezgłośnie odgaduje słowa, pozostali gracze cicho próbują odgadnąć słowo. Jeśli gracz myśli, że zna słowo, zapisuje je.

Punktacja i wygrana w grze

Runda kończy się po upływie 90 sekund. Nadszedł czas, aby określić wyniki uzyskane podczas rundy.

Każdy gracz otrzymuje 2 punkty za poprawnie odgadnięte słowa
Każdy gracz otrzymuje 1 punkt, jeśli 2 lub więcej graczy zgadło niepoprawnie używając tego samego słowa, a właściwe słowo nie zostało odgadnięte
Prezenter otrzymuje 2 punkty za każde prawidłowe domysły gracza, który miał najbardziej prawidłowe domysły

Punkty są rejestrowane, a nowa runda rozpoczyna się od nowego prezentera. Po tym, jak wszyscy gracze mieli okazję zostać Prezenterem, ostateczny wynik jest ustalany. Gracz z największą liczbą punktów wygrywa grę.

Aby dowiedzieć się więcej o technologii Speechless, odwiedź stronę internetową gry.
Ostatnie słowo

finalword_childgeek The Child Geeks uwielbiały grę, śmiejąc się przez większość czasu i usiłując milczeć cały czas. Według Child Geek: “Lubię to lepiej niż Charades, ponieważ masz dużo więcej sposobów na zdobywanie punktów”. Inny Child Geek powiedział: “Gra jest fajna i sprawia, że ​​używasz swojej wyobraźni.” Poprawiliśmy grę trochę i sprawił, że Child Geeks ukończyć 1 “łatwe” i 2 “średnie” karty trudności. Okazało się, że większość młodszych Geeków dzieci nie wiedziała, co to były czerwone kartki, ani jak spróbować je usunąć. Starsi Geek Dzieci nie mieli jednak problemu z “trudnym” poziomem trudności i grali w tę grę, jak zapisano w zasadach bez problemu. Jedyną istotną kwestią, jaką w trakcie gry mieli Dzieci-Geki, było zapomnienie o tym, co mogli i czego nie mogli zrobić, by dać wskazówki. Na przykład, wypisując słowo w powietrzu, które gracze musieli odgadnąć. To główne “nie-nie”. Mimo to, ci, którzy nie chcieli nic zrobić, nie zdenerwowali gry, a wszyscy Geekowie dzieci głosowali za przyjęciem Bezmyślności.

The Parent Geeks miał tyle samo radości z grą, co Child Geeks, ale było jasne, że byli mniej entuzjastycznie nastawieni. Jak powiedział jeden z rodziców Geek: “To jest gra towarzyska, wiesz? Musisz być w nastroju na imprezę, aby naprawdę się z tego cieszyć. “Wydawało się jednak, że niewiele potrzeba, aby” Rodzice geeks “” w nastroju “zaczęli grać, zwłaszcza podczas zabawy z rodziną. Zabawa z przyjaciółmi była podobnym doświadczeniem, ale aktorstwo czasami było bardziej “dorosłe”, podobnie jak domysły. Według jednego z rodziców Geek: “Kiedy bawisz się z dziećmi, utrzymujesz grę w czystości. Kiedy gram z moimi przyjaciółmi, wszystko idzie. “Prawdziwie, a wszyscy bawili się dobrze. W przeciwieństwie do Dziecinnych Geeków, Rodzicowi Geeks trzymali się reguł. Wszystkie oprócz jednego. Z jakiegoś powodu, Rodzicowi Geeksowie ciągle wykrzykiwali odpowiedzi. Głupota. Kiedy gry się skończyły, Rodzice Geekowie głosowali za przyjęciem Bezmowny.

finalword_gamergeek The Gamer Geeks nie byli pod wrażeniem. Według jednego z graczy Ginger Geek: “To jest Charades. To wszystko. To nawet nie jest oryginalna gra. “Kolejny Gamer Geek powiedział:” To nie jest zła gra. To po prostu bardzo niekonwencjonalna gra. “Aby być uczciwym, żaden z Gaming Geeks nie znalazł żadnej winy w grze. To była właśnie gra, z którą Gamerowi Geeks mieli problem. Ponieważ nie znaleźliśmy nic szczególnego ani interesującego w przypadku Speechless, wszyscy głosowali za odrzuceniem go. Ale był jeden Gamer Geek, który głosował za zatwierdzeniem gry. Według jego własnych słów: “To jest solidna gra. Wzywa graczy do kreatywności i krytycznego myślenia. Nie powinno mieć znaczenia, czy ta gra jest bardzo podobna do innych gier. Powinniśmy głosować na grę w oparciu o własną wartość. I z tego powodu głosuję za jej przyjęciem. ”

finalword-fathergeek Najlepszym sposobem na opisanie Speechless jest mówienie ludziom, że jest to wariant Charades. Naprawdę, gra jest w zasadzie Charades z kilkoma zasadami dotyczącymi sposobu, w jaki słowa mogą być odtwarzane, i to wszystko. Okazuje się, że to wystarcza zarówno dla Child Geeks, jak i Parent Geeks. Nie tak bardzo dla Gamer Geeks, który chciał, aby gra była czymś więcej niż odtworzoną wersją starszej gry. Jeśli chodzi o mnie, znalazłem Speechless, aby być zabawnym, ale niezbyt zachęcającym. To nie jest gra, której szukałabym, ale też nie odrzuciłbym gry. Podobnie jak w prawdziwym Charades, Speechless najlepiej grać z grupą ludzi, którzy są w nastroju, aby grać w partyjną grę. Bez tego nie ma powodu, by wyprowadzać Bezmowny na stół. Mimo to, kiedy się pojawi, fajnie jest grać. Spróbuj, jeśli jesteś fanem gier towarzyskich.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.