Menu

Szpieg demona

25 lutego 2018 - Informacje

Szatan upadł, a teraz walka o władzę szaleje w domenach piekła. Absolutną moc można uzyskać zbierając dusze. Dwie przeciwne siły, jedna, która chce odrodzić Piekło, i ten drugi, który chce zachować go takim, jaki jest, teraz walczą o kontrolę. Po czyjej stronie jesteś oczywisty, ale nie przeciwnik. Czy są przyjaciółmi czy wrogami? Czy stoją po twojej stronie lub szukają twojego upadku?

Szpieg demoniczny, zaprojektowany przez Dasmonda. L, Jodie Huang, Maycent.Y, J J. Tan, Vincent Zhang i opublikowane przez 5tails Studio, będą podobno składać się z 6 kart zdrowia, 6 kart frakcji (3 cienie / 3 buntowników), 30 kart duszy (w wartości 1, 2 i 3) i 79 kart Walki. Ponieważ jest to recenzja wcześniej wydanej gry, nie mogę komentować jakości komponentu gry. Ilustracje Jodie Huanga przedstawiają zaskakująco uroczą wersję piekła i jego sługusów.

Marszujemy do wojny!

Aby skonfigurować grę, najpierw daj każdemu graczowi 1 kartę zdrowia. Karty zdrowia są umieszczone przed graczem będącym właścicielem i widoczne dla przeciwników gracza. Umieść nieużywane karty zdrowia w polu gry.

Po drugie, weź kilka kart Frakcji (Shadow i Rebel), określonych przez liczbę graczy w grze i przetasuj. Rozdaj 1 kartę każdemu graczowi, twarzą w dół. Gracze powinni spojrzeć na swoją kartę, a następnie umieścić ją zakrytą obok karty zdrowia. Oprócz określenia, którą z frakcji gracz jest włączony, karta frakcji służy do oznaczenia aktualnej wartości karty zdrowia gracza. Przywróć wszystkie niewykorzystane karty frakcji do pudełka gry.

demon-frakcja frakcji

Po trzecie, weź kilka kart “Reveal” w oparciu o liczbę graczy i przetasuj z kartami Walki. Przywróć wszystkie nieużywane karty “Reveal” z powrotem do pudełka gry. Rozdaj 5 kart Walki każdemu graczowi, twarzą w dół. Umieść pozostałą talię kart Walki w środku pola gry, twarzą do dołu. To jest karta do ciągnięcia kart Walki na czas trwania gry.

Po czwarte, weź kilka kart Dusz na podstawie liczby graczy i przetasuj, kładąc talię zakrytą obok kart Walki.

To wszystko do konfiguracji gry. Czas zebrać kilka dusz.

Wojna to piekło

Szpieg demona rozgrywany jest na zmianę. Tutaj podsumowano turę gracza. W każdej chwili podczas tury gracza mogą zagrać kartę ulepszonego działania.

Krok 1: Zaangażuj się lub wycofaj

Pierwszą decyzją, którą gracz musi podjąć, jest określenie, jak aktywni są w tej turze. Jeśli gracz podejmie walkę z przeciwnikiem, ich kolej trwa dłużej (przejdź do kroku 2). Jeśli jednak gracz zdecyduje się wycofać, musi odrzucić wszystkie karty w swojej ręce. Jednak zanim to zrobią, muszą być w stanie zademonstrować, że żadna z kart, które odrzucili, nie może zadawać obrażeń. Jeśli mają karty, które mogą zadać obrażenia, muszą się zaangażować.

Krok 2: pojedynek!

Zarówno gracz, który zainicjował pojedynek, jak i atakowany przeciwnik, musi teraz umieścić przed sobą 1 kartę Walki w dół. Gdy obie karty są zakryte, gracz, który zainicjował pojedynek, prosi przeciwnika, jeśli chce zagrać w karty z ograniczoną akcją. Jest to opcjonalne dla przeciwnika, ale świetny sposób na dodawanie bonusów, kar i rzucanie klucza w utwory. Gdy przeciwnik zagrał swoją kartę, gracz zagrywa kartę Limitowanej akcji.
demonspresyjny pojedynek

Ten gracz zada 11 punktów obrażeń

Warto zauważyć, że gracz będzie atakował wrogów, którzy mogą być po ich stronie. Dopóki karta Frakcji nie zostanie ujawniona, gracze ryzykują atakowanie innego członka Frakcji i atakowanie go przez jednego!

Krok 3: Odkryj!

Obaj gracze ujawniają swoje karty. Domyślnie gracz, który zadał najwięcej obrażeń, wygrywa pojedynek. W przypadku grania kart z limitem akcji są one wykorzystywane do ustalenia wyniku pojedynku. Na przykład karta akcji “R.P.S.” zmienia pojedynek w szybką grę w Rock-Paper-Scissors.

Krok 4: Zwycięzcy i przegrani

Zwycięzca pojedynku otrzymuje 1 kartę Duszy, zachowując jej wartość zakrytą. Przegrany zmniejsza swoje zdrowie w zależności od zadawanych obrażeń. Jeśli zwycięzca wyeliminuje przeciwnika (zmniejszy swoje zdrowie do zera), może dobrać dodatkową kartę Duszy.

Krok 5: Koniec tury

Turn gracza dobiega końca. Wszystkie zagrane karty Walki są odrzucane, a gracze wracają do liczby kart, które wydali podczas pojedynku.

Wygrywając grę

Gra trwa tak, jak opisano powyżej, dopóki 1 Frakcja nie zostanie usunięta z gry lub gdy wszystkie karty Dusz zostały odebrane. Frakcja z najmniejszą liczbą graczy może dobrać dwie karty Duszy, jeśli zostaną. Frakcja z największą liczbą dusz wygrywa.

Aby dowiedzieć się więcej na temat Szpiegostwa Demonicznego, odwiedź kampanię Kickstarter.
Ostatnie słowo

finalword_childgeek The Child Geeks natychmiast wskoczył i od razu zrozumiał, w jaki sposób gra została zagrana. Według jednego z Child Geek: “Gra jest łatwa do nauczenia. To jest jak wojna, ale ze specjalnymi zdolnościami i efektami. “Nawet gracze dla dzieci, którzy nie grają, włączyli się do pojedynczej karty. One Child Geek powiedział: “Gra polega na blefowaniu przeciwnika. Kiedy atakujesz, chcesz, aby gracz grał na niskich lub wysokich kartach, w zależności od tego, co masz. Najbardziej podoba mi się ta gra. “Kolejnym aspektem gry, który lubili gracze, była szybkość gry. Wydawcy sugerują, że pojedyncza gra może trwać do 30 minut, ale Child Geeks rzadko grał dłużej niż 15 lat. Dzięki szybkości gry, wielu opcjom ataku, różnym sposobom blefowania i ogólnej zabawie, jaką zapewniał, Dziecięce Geki głosowały za zatwierdzeniem Szpiegostwa Demona.

finalword_parentgeek Niektórzy z konserwatywnych Parent Geeks nie byli zadowoleni z tematu gry, ale po obejrzeniu kart nie znaleźli nic, czym mogliby się przejmować. Według jednego z rodziców, “zastanawiałem się, czy nie byłoby to odpowiednie dla rodziny, ale grafika z karty jest po prostu głupia, a rozgrywka jest lekka”. Rodzicowi Geekowie nie byli tak podobni do tej gry, jak Dzieci-Geek. Oni też uważali, że jest to “jak” Wojna, z kilkoma dodatkowymi kartami wrzuconymi do środka. Chociaż nie było to nic złego, to też ich nie drażniło. Jak to określił Parent Geek, “Gra jest OK, ale nie świetna. Nie interesuje mnie to zbyt długo, ale ponieważ gry są krótkie, to naprawdę nie ma znaczenia. “Kolejny Parent Geek powiedział:” Gra OK. Dość proste. Widzę siebie grającego w tę grę z moją rodziną, ale nie wiem, czy bym aktywnie próbował grać z moimi przyjaciółmi. Kiedy głosowano, Rodzicowie Geeksowi przyznali Szpiegowi Demonicznego mieszany poziom aprobaty.

finalword_gamergeek The Gamer Geeks nie byli pod wrażeniem. Według jednego z graczy Gamer Geek: “Nie jestem projektantem gier, ale wydaje mi się, że jest to bardzo źle zaprojektowana gra. Wykorzystuje mechanikę Wojny i po prostu rzuca dodatkowe karty, aby stworzyć efekty, które powiększają karty i ukryte frakcje. Nic oryginalnego tutaj i z tego powodu, nie mogę go poprzeć. “Inny Gamer Geek powiedział:” Łatwa rozgrywka na bok, całe doświadczenie wydaje się płytkie. Nigdy nie kupiłem tematu gry, a ja na pewno nigdy nie przejmowałem się tym, czy wygrałem, czy przegrałem. “Podczas gdy Gamerowi Geeksy byli bardzo surowi w stosunku do gry z punktu widzenia elitistów, przyznali, że Demon Espionage będzie dla dzieci świetną grą, nie-graczy, a nawet zwykłych graczy. Jak to ujął jeden z graczy, “Nie ma tu wystarczająco dużo dla mnie, ale powinno być wystarczająco dużo dla innych graczy, którzy nie grają często w gry lub lżejsze gry.” Kiedy głosy były już w grze, Gamerowi Geeksowie odrzucili Szpiegostwo Demona.

finalword-fathergeek Nie posunęłbym się tak daleko, jak Gamer Geeks do sugerowania, że ​​Szpiegostwo Demona to zła gra, ale z pewnością jest bardzo lekka. Poziom myślenia, który gracz musi wykonać, jest minimalny, ale aspekty blefowania kartą podwyższają grę do wyższego poziomu rozrywki. Jeśli gracze podejdą do gry jako pojedynki na ślepo, aktywny blef i taktyczne gry w karty, powinni znacznie bardziej rozwinąć grę. Jeśli nie, to tak. Szpiegostwo Demona będzie miało ochotę ćwiczenie to gra w karty po kartach po karcie na ciemnej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.