Menu

Triumf

25 lutego 2018 - Informacje

Angielsko-amerykański działacz polityczny, filozof, teoretyk polityczny i rewolucjonista Thomas Paine powiedział: “Im trudniejszy jest konflikt, tym triumf jest bardziej chwalebny.” Prawda. Im trudniejsza praca, tym słodszy jest sukces. W tej grze gracze będą pracować nad tym, co jest pozornie prostym zadaniem, ale szybko nauczą się, że zwycięstwo jest czymś, o co należy walczyć.

Triumph, zaprojektowany przez Jordan Bright, Alex J. Williams i opublikowany przez Sabatini, składa się z 70 kart. Karty są tak grube i trwałe jak standardowa karta do gry.

Konfiguracja gry

Aby skonfigurować grę, najpierw przetasuj karty.

Po drugie, rozdaj każdemu graczowi dziewięć kart, zakryte i umieść pozostałą talię kart zakrytą, aby stać się stosem do losowania.

Po trzecie, każdy gracz układa swoje dziewięć kart, wciąż zakryte, aby utworzyć siatkę 3 × 3, nazywaną “Obszarem gry” gracza.

Po czwarte, i tylko po tym, jak wszystkie karty są na planszy, odkrywaj każdą kartę, obracając ją odkrytą.

Po piąte, wylosuj jedną kartę dla każdego gracza w grze plus jeden więcej ze stosu losowań. Połóż te karty odkrytą w rzędzie, aby utworzyć “Rzekę”. Karta najbliższa stosu ciągnięć jest uważana za początek Rzeki, podczas gdy karta najbardziej oddalona od stosu dobierania jest końcem Rzeki.

To wszystko do ustawienia gry. Określ, kto pierwszy i zacznie.

Gry sieciowe

Triumph rozgrywany jest na zmianę bez zadanej liczby zwojów na mecz. W swojej turze muszą wykonać 1 z 5 możliwych akcji. Akcje są tutaj podsumowywane i zależą w większości od kart, które gracz ma w swoim obszarze gry.

Odrzucać

Ta akcja pozwala graczowi umieścić dowolną jedną kartę w swoim obszarze gry na początku Rzeki i dobrać nową kartę ze stosu losowań. Ostatnia karta w Rzece jest odrzucana do stosu śmieci, a wszystkie karty w Rzece są przesuwane o jedną pozycję w kierunku stosu śmieci. Nowo wylosowana karta zostaje odkryta w pustej przestrzeni Play Area gracza.

Przełącznik

Ta karta pozwala graczowi zamienić pozycję karty przełączania na dowolną inną kartę w obszarze gry gracza.

triumph-switch

Zastąpić

Ta karta pozwala graczowi zamienić kartę Wymień na inną kartę w Rzece.

triumph-replace

Zebrać

Ta karta pozwala graczowi umieścić kartę Zbieraj na początku Rzeki, a następnie przenieść ostatnie dwie karty w Rzece do stosu śmieci. Następnie gracz dobiera dwie karty ze stosu, zachowuje jedną (umieszczając ją w pustej przestrzeni w obszarze gry) i umieszcza drugą kartę w Rzece.

triumph-collect

Kraść

Ta karta pozwala graczowi umieścić kartę Kradnij na początku Rzeki, a następnie przenieść ostatnią kartę w Rzece do stosu śmieci. Gracz może wziąć dowolną kartę z obszaru gry przeciwnika i umieścić ją w swoim obszarze gry. Przeciwnik, który traci kartę, następnie losuje nową ze stosu.

triumph-steal

Siatka obronna

Karta Obrony pozwala graczowi chronić, w pewnym stopniu, swoją ciężką pracę. W grze karta obrony chroni każdą sąsiadującą (nie po przekątnej) kartę w obszarze gry, która jest tym samym kolorem. Obejmuje to kartę Obrony. W sumie jest 14 kolorów.

triumph-bronić

Wygrywając grę

Pierwszy gracz, który ma trzy rzędy lub 3 kolumny, które zawierają ten sam kolor (1 kolor na wiersz / kolumnę) wygrywa!

Aby dowiedzieć się więcej o grze Triumph, odwiedź stronę internetową gry.
Ostatnie słowo

finalword_childgeek The Child Geeks miał problemy z utrzymaniem tempa w grze. Zawsze zaczynało się mocne, ale mniej więcej w połowie ich zainteresowanie i poziom energii osiągnęły szczyt i szybko zaczęły spadać. Według jednego z Child Geek: “Rozumiem, jak grać, ale bardzo frustrujące jest to, że nie można podejmować pożądanych działań lub zbierać potrzebnych kart.” Inny Child Geek powiedział: “Ta gra polega na przetrwaniu przeciwników i wygrywają domyślnie po wyjściu. “Typowa gra, która została zakończona, trwała około 30 minut. Dobre 15 minut dłużej niż sugeruje gra, powinna zająć średnia. Na podstawie moich obserwacji, Child Geeks grało poprawnie, ale niezbyt dobrze. Celem jest utworzenie trzech wierszy lub kolumn z pasującymi kolorami. Kilka razy obserwowałem, jak Child Geeks zmieniają kolory, gdy pojawiają się nowe. Nie jest to zła taktyka, ale zazwyczaj resetuje twoją strategię. W końcu Child Geeks nie mógł wejść do gry na długo i postanowił nadać mu ocenę “meh”.

The Parent Geeks byli znacznie bardziej strategiczni w swojej grze i dostali się do gry o wiele szybciej i pozostali dłużej niż ich młodsi koledzy. Według jednego z rodziców Geek: “Lubię grę. Łatwo się nauczyć w ciągu kilku minut, ale wystarczająco skomplikowane, abyś mógł być pochłonięty aż do samego końca. “Kolejny rodzic Geek powiedział:” Myślałem, że ta gra będzie prosta. Podobnie jak w kościach prostych, ale tak nie jest w tym przypadku. Stwierdzam, że myślę o wiele więcej niż się spodziewam. “W sumie, Rodzicowi Geeksi znaleźli zarówno zabawę, jak i rozrywkę w grze, natychmiast ją lubiąc i kończąc każdą grę z uśmiechem (nawet gdy przegrały). Wiele razy słyszałem, że przegrani gry potrzebowali tylko “jeszcze jednej karty” lub tylko “kilku minut”, aby wygrać. Tak blisko były niektóre z gier, w których zwycięstwo sprowadzało się do czystego losowania kart. Okazało się, że jest to świetna zabawa dla Rodziców Geeków i oni jednogłośnie głosowali za zatwierdzeniem gry.

finalword_gamergeek The Gamer Geeks nie byli pod wrażeniem Triumpha. Jak to ujął jeden z graczy Gamer Geek: “Rozumiem, co ta gra chce ode mnie, ale nie muszę tego robić. Nie wydaje mi się, żeby gra dawała ci spore zyski, kiedy coś wykonasz, bo wszystko można zabrać. “Tu właśnie wchodzą karty Broni, ale te karty najczęściej nie były dookoła lub rzadko widziane, dopóki nie pojawią się w grze. było albo za późno, albo za wcześnie. Inny Gamer Geek powiedział: “Podoba mi się, o czym jest gra i jak to się dzieje, ale to nie jest gra, którą lubię. Zbyt duża losowość i przenoszenie kart. “Niektórzy z Gajtów Graczy stwierdzili, że Triumph jest trochę jak gra z muszli na sterydach. Inni uważali, że była to gra o przenoszeniu kart i niewiele więcej. Bez względu na to, Gamer Geeks głosowali za odrzuceniem Triumph.

finalword-fathergeek Nie mogę powiedzieć, że podoba mi się ta gra, ale na pewno jej też nie lubię. Zgadzam się z Child Maniakami i ich głosowaniem na “meh”. Triumph to gra, w którą lubię grać, kiedy jestem przy stole z kartami, ale to nie jest gra, która mnie interesuje lub utrzymuje mnie psychicznie za bardzo długie. Robi się powtarzalnie, mówiąc prawdę, a cała twoja uwaga skupia się na przenoszeniu jednej karty na raz, która zaczyna być nużąca. Zauważyłem, że patrzę na zegar zamiast na obszar gry, co nie jest dobrym znakiem.

Pozytywnym tonem jest to, że gra stawia przed Tobą wyzwanie. Po prostu nie daleko przed nami. Twój obszar gry może się zmienić podczas tury przeciwnika, co uniemożliwia planowanie zbyt daleko. Jest również bardzo oczywiste, co pasuje do zbierania graczy, dzięki czemu każdy gracz jest łatwym celem. To może wydawać się złe, i tak jest, ale z różnych powodów, niż mogłoby się wydawać. Ponieważ wszystkie akcje oprócz Discard są prowadzone przez karty, możesz dokładnie wiedzieć, co chcesz robić, ale nie będziesz miał szans, aby to zrobić, ponieważ nie masz odpowiednich kart. Frustrujące dla większości, ale nie zrywające umowy. Jeśli gra brzmi interesująco, zachęcam do spróbowania. Może się okazać, że jest to triumfująca gra warta twojego czasu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.