Menu

VISITOR in Blackwood Grove

25 lutego 2018 - Informacje

Z błyskiem i hukiem coś obcego weszło w naszą atmosferę i rozbił się w Blackwood Groove. Tylko dwie osoby zobaczyły to wydarzenie. Młode dziecko, które z rozmarzeniem patrzyło na gwiazdy z okna ich sypialni i mrocznej agencji rządowej, która stale monitoruje przestrzeń kosmiczną. Teraz jest to wyścig nie tylko dla odkrycia, ale dla przetrwania, ponieważ kosmita wylądował, a świat nigdy nie będzie taki sam.

ODWIEDZAJĄCY w Blackwood Grove, zaprojektowany przez Mary Flanagan i opublikowany przez Tilt-Factor Games, będzie podobno składał się z 100 kart obiektów, 1 okrągłej planszy, 1 tarczy gościa, 14 stojaków na karty, 1 maty zaufania, 1 tokena zaufania, 4 Zgadnij żetony i 4 karty Przypomnienia. Ponieważ jest to wstępnie wydana wersja gry, nie mogę komentować jakości komponentu gry. Nie mogę też komentować ilustracji gry, ponieważ nie dostaliśmy kopii z ostateczną grafiką.

W ciemną noc …

Aby ustawić grę, najpierw umieść okrągłą planszę na środku obszaru gry. Plansza jest również określana jako “deska barierowa”.

Po drugie, zdecyduj, który gracz przyjmie rolę gościa i który gracz przejmie rolę dziecka. Wszyscy pozostali gracze wcielą się w rolę agentów. Zaleca się, aby nowi i niedoświadczeni gracze grali jako dziecko lub agenci. Rozdaj każdemu graczowi swoją kartę Przypomnień.

Po trzecie, gracze odwiedzający i agenci przyjmują statywy do kart o jednym kolorze. Gość bierze również tarcze gości i żetony odgadywania, ustawiając tarczę przed nimi i umieszczając za nią żetony Zgadnij.

Po czwarte, umieść planszę Trust obok tablicy barier i umieść obok niej żeton zaufania.

Po piąte, potasuj karty obiektów, aby utworzyć talię obiektów. Połóż talię drawów do dołu obok planszy i narysuj dwie karty. Umieść te dwie karty Przedmiotów odkryte obok planszy barierki.

Po szóste, rozdaj każdemu graczowi 6 kart obiektów. To jest początek ręki gracza. Gracze powinni trzymać swoje karty w ukryciu przed przeciwnikami.

Po siódme, gracz Zwiedzający tworzy teraz “Przepisową regułę”. Dokonano tego, najpierw obserwując karty obiektów w ręce gracza odwiedzającego i dwie odkryte karty obiektów. Celem jest tutaj wymyślenie reguły, która klasyfikuje kartę obiektu. Na przykład “rzeczy, które są czerwone”. Każda karta obiektu, która spełnia regułę Pass, może przejść przez barierę chroniącą okrągłe plansze (i obce). Każda karta Przedmiotów, która nie ma cechy określonej przez Regułę Pass, nie może zostać zagrana na planszy, ale musi zostać rozegrana wokół niej. Gracz odwiedzający klasyfikuje dwie odkryte karty Przedmiotów jako “w” lub “na zewnątrz”, umieszczając kartę Przedmiotów, która przestrzega Przepisowej reguły na planszy zapory i karty Przedmiotu, która nie znajduje się na granicy (ale nie na) deska barierowa. Celem jest stworzenie reguły Pass, która zablokuje agentów, ale może być ustalona przez Kid.

To wszystko do ustawienia gry. Zobaczmy, kto pierwszy dotrze do kosmity …

W głębokim lesie …

ODWIEDZAJĄCY w Blackwood Grove rozgrywany jest w rundach i turach. Runda zawsze zaczyna się od agentów, następnie przez dziecko, a na koniec – na gościa. Każda rola i działania, jakie mogą wykonać w swojej tu turze, zostały podsumowane tutaj.

Agenci

Celem gracza agenta jest przebić się przez barierę i znaleźć kosmitę, która rozbiła się na Ziemi. Aby to zrobić, muszą ustalić, jaka jest zasada Pass odtwarzacza. Odbywa się to poprzez testowanie pomysłów, a następnie udowadnianie przeczuć. Każdy gracz Agenta może wykonać jedną akcję. Działają jako zespół, ale mogą wygrać grę samodzielnie. Działania są następujące:

Przetestuj kartę

Gracz Agenta wybiera jedną kartę z ręki i przekazuje ją graczowi odwiedzającemu, nie pokazując karty żadnemu innemu graczowi. Gracz odwiedzający przegląda kartę i ogłasza, że ​​jest “w” lub “na zewnątrz”, nie ujawniając karty żadnemu innemu graczowi. Karta Przedmiotu jest następnie umieszczana na stojaku na karty i umieszczana w obrębie bariery lub na granicy bariery. Agent następnie losuje nową kartę, przywracając jej rozmiar dłoni do 7 kart.

Udowodnij regułę Pass

Ponieważ Gość jest kosmitą, nie rozumie, jak mówić językiem Ziemian. Oznacza to, że dowiedzenie obcemu, że znasz regułę Pass, odbywa się bez użycia słów. Zamiast tego, gracz pokazuje graczowi, że zna regułę Pass, najpierw prosząc odwiedzającego o narysowanie pierwszych czterech kart obiektów i umieszczenie ich w rzędzie, odkryte. Gość następnie klasyfikuje każdą kartę za pomocą swoich żetonów Zgadnij za tarczą odwiedzającego jako “w” lub “na zewnątrz”. Gracz zgaduje, czy każda karta jest “w” lub “na zewnątrz”. Następnie odwiedzający ujawnia swoje żetony Zgadnij.

Jeśli Agent był poprawny, gra dobiegła końca. Jeśli Agent uznał, że jest nieprawidłowy, karty Przedmiotów użyte do próby udowodnienia Reguły Pass zostają odrzucone, a token Zaufania zostaje przeniesiony do kolejnej pozycji na macie Trust.

Dzieciak

Celem Dzieciaka jest najpierw dotarcie do kosmity i uratowanie go. Pomyśl o E.T. Extra-Terrestrial i masz motywację gracza. Turn gracza Kid jest podobny do Agentów, z dwoma dostępnymi dla nich działaniami, ale tylko jedna akcja może zostać podjęta na turę.

Przewidzieć obiekt

Gracz Kid bierze jedną z kart z ręki, pokazuje ją wszystkim graczom i podaje ją graczowi. Gracz Kid następnie ogłasza, że ​​przekazana karta Object jest “w” lub “na zewnątrz”. Jeśli gracz Kid odgadł poprawnie, token Zaufania zostaje przeniesiony na kolejną najwyższą pozycję na macie Trust, a karta Obiekt zostaje odpowiednio umieszczona w obszarze gry. Gracz Kid może odgadnąć ponownie, do 3 razy, jeśli nadal będzie odgadywał poprawnie. Następnie zostanie narysowana nowa karta obiektu.

Jeśli gracz Kid odgadł, że źle, karta obiektu jest umieszczona, ale token zaufania nie jest przenoszony. Turniej gracza Kid natychmiast się kończy i nie rysuje nowej karty obiektu.

Udowodnij regułę Pass

Odbywa się to dokładnie w taki sam sposób, jak w przypadku agentów, ale gracz Kid nie może próbować udowodnić zasady Pass, dopóki znacznik Trust nie jest wystarczająco wysoki na macie Trust!

Gość

Gracz odwiedzający ma tylko jedną akcję w swojej turze. Muszą wybrać jedną kartę Przedmiotów z ręki i zaklasyfikować ją jako “w” lub “na zewnątrz” zgodnie z ich zasadą Pass. Wszyscy gracze widzą to i zdobywają bardzo potrzebny wgląd. Dlatego gracz Zwiedzający musi być ostrożny. Zbyt wiele informacji pozwoli agentom na ich zdobycie, ale zbyt mało zachowa zgadywanie. W trakcie gry, Kid może zdobyć wystarczającą ilość Trustu, aby umożliwić odwiedzającym tylko ujawnienie karty Object graczowi Kid, utrzymując graczy w ciemności. Po odkryciu karty gracz odwiedzający nie rysuje nowego.

Ludzkość konfrontuje się z nieznanym …

Gra może zakończyć się na kilka różnych sposobów.

Jeśli graczowi kiedykolwiek zabraknie kart, Agenci wygrywają i to tylko kwestia chwili, zanim Kosmita zostanie schwytany przez mroczną agencję rządową …
Jeśli agent jest w stanie udowodnić, że zna regułę Pass przed Kid, ten konkretny gracz Agent wygrywa i może z radością przeprowadzić sekcję obcego …
Jeśli gracz Kid będzie w stanie udowodnić, że zna regułę Pass, zanim Agenci, Kid i obcy gracz wygrają, co spowoduje spektakularną przygodę pełną ważnych lekcji życia …

Aby dowiedzieć się więcej o VISITOR w Blackwood Grove, odwiedź kampanię “Kickstarter”.
Ostatnie słowo

The Child Geeks świetnie się bawiły w tę grę, niezależnie od roli jaką grały. Według jednego z Child Geek: “Bardzo podoba mi się ta gra! Czuję, że to jest przygoda i czuję presję ocalenia obcego, zanim złoczyńcy go złapią! “Ten szczególny Child Geek grał jako” Kid “. “Agent” Child Geek powiedział: “Naprawdę podoba mi się to, że mam pomoc od moich przyjaciół z agencji, ale wciąż mogę wygrać tę grę samemu.” I “Alien” Child Geek powiedział: “Holy crud, dlaczego wszyscy są Żeby mnie dostać! Ciężko mi było powiedzieć Dziecku, jak mnie znaleźć, nie wyręczając agentów. “Wszyscy Geek-Dzieci zgodzili się, że ODWIEDZAJĄCY w Blackwood Grove to świetna zabawa, pełna chwil intensywności, śmiechu i okrzyków. Wszyscy powszechnie zgodzili się zatwierdzić grę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.