Menu

Wiara: Ogród w piekle #2

25 lutego 2018 - Informacje

W tej recenzji podkreślono tylko niektóre zasady. O wiele więcej można odkryć i nauczyć się. Wejdź na stronę gry RPG, aby dowiedzieć się więcej.
Ostatnie słowo

Musieliśmy przyciąć Faith: Ogród w piekle, w drodze powrotnej do Geeku Dziecka. Na świecie jest dużo złożoności, która żyje wokół postaci gracza. Zbyt wiele dla Geeków Dzieci, aby to zrozumieć lub wykorzystać. W związku z tym opieraliśmy się na prostszym podejściu do gry i usunęliśmy polityczną intrygę i wojnę religijną, zastępując ją starą dobrą walką. W tym celował Geek dziecięcy. Zajęło im kilka prób i wiele wyjaśnień, aby uzyskać system, ale kiedy przyłapali, poruszali się w krajobrazie wyobraźni jak dawni zawodowcy. Dostarczone “Dowiedz się, jak grać” świetnie sprawdza się podczas przechodzenia nowych graczy przez podstawy i wprowadza niektóre z bardziej zaawansowanych reguł. Gra twierdzi, że jest “świetna dla początkujących”, ale proponuję, aby gra nie była dla tych, którzy nigdy wcześniej nie grali roli. Wiara: Ogród w piekle byłby dobry dla nowicjuszy lub zwykłych graczy, którzy mają wystarczające doświadczenie, aby zrozumieć, jak zasady i abstrakcyjny świat gry wchodzą w interakcje przed rozpoczęciem ich pierwszej gry. Według jednego z dzieci, Geek: “Rozumiałem zasady, ponieważ są one podobne do innych gier, w które grałem, ale najtrudniej mi sobie wyobrazić świat, w którym gram.” Jest bardzo opisowy w kluczu i wyrzucony inne światowe i skomplikowane koncepcje będą potrzebne, dopóki gracze nie zrozumieją świata, w którym grają. Chociaż może się to wydawać wyzwaniem, tematy i narracje można z łatwością wprowadzić, pozostawiając graczom poczucie głębszego zrozumienia bogatego gobelinu. pomagają tkać. Gdy gry się skończyły, Geek dla Dzieci dał Faith: The Garden in Hell mieszane poparcie, z grubsza w połowie ciesząc się grą, a drugą połowę chcąc trzymać się swoich kości i bardziej rozpoznawalnych światów wyobraźni.

The Parent Geeks, wszyscy nieformalni i początkujący znawcy roli, stwierdzili, że Faith: A Garden in Hell jest intrygującym tłem do opowiadania historii. Według jednego z rodziców Geek: “Uwielbiam, jak wiele można odkryć w tej grze. Nic nie czuje się nie na miejscu, a jednak wszystko też wydaje się obce. Trudno sobie wyobrazić wiele z tego, co jest dyskutowane, ale jest to częścią zabawy w grę. Wyobrażasz sobie niewyobrażalne niezliczone spotkania, jakie będziesz miał. “Kolejny rodzic Geek powiedział:” Czuję, że mam dużą kontrolę nad moją postacią, co czyni ją świetną grą, a także bardzo stresującą. Jeśli nie mam odpowiednich kart, nie mogę zrobić tego, czego chcę, ale zawsze mogę coś zrobić. Pomyślałem o każdym z moich działań podczas Konfrontacji i dużo rozmawiałem z innymi graczami, aby określić najlepsze możliwe podejście do wyzwań. “Warto podkreślić ten ostatni punkt. Ponieważ gracze są ograniczeni i wzmocnieni dzięki kartom, muszą nieustannie dzielić się informacjami, omawiać strategie i opracowywać taktyki. Kiedy gry się skończyły, wszyscy Rodzice Geekowie głosowali za zatwierdzeniem Wiary: Ogród w piekle.

Gracze Gamer Geeks bardzo lubili mechanikę gry i omawiali bardzo szczegółowo, w jaki sposób podchodzili do wyzwań i pokonywali przeszkody. Według jednego z graczy Gamer Geek: “Gra naprawdę skupia się na odtwarzaczu i rzuca mu wyzwanie dokonania trudnych wyborów. Najlepszą częścią gry jest interakcja z innymi graczami podczas budowania planów i wykonywania ich w zespole. W tej grze nie możesz sam odejść sam. Musisz trzymać się razem lub twoja postać zginie w okropny sposób. “Inny Gamer Geek powiedział:” Temat i fabuła gry są wystarczająco ciekawe, jeśli nie nadmiernie ciężkie, z prawie wszystkim, co możesz w to wrzucić. Wydaje mi się, że każda powieść science fiction, którą kiedykolwiek czytałem – lub którą czytam – została wrzucona do gry tylko z nutą fantazji (w taki sam sposób, w jaki Warhammer 40k ma podpowiedzi i sugestie elementów fantasy) i zjawisk paranormalnych. Głównie dlatego, że wszystko jest takie obce. Ale gra naprawdę wywiera wpływ na sposób, w jaki używa kart. Gracze biorą bezpośredni udział, naprawdę przejmują kontrolę i stawiają czoło grze na własnych warunkach. “Wszyscy Gamerowi Geeksi znaleźli Faith: Ogród w piekle, aby być fajnym czasem i głosowali, aby to zatwierdzić.

The universe of Faith: The Garden in Hell będzie trudnym zadaniem dla nowych Game Masters. Wiele z tego jest obecnie zależnych od wyobraźni Game Master’a, że ​​wiele z tego, co jest zawarte w materiale, jest nieco abstrakcyjne, a nie konkretna podstawa do kontynuowania kampanii. Dla tych, którzy są dobrze wykwalifikowani w sztuce odgrywania ról, wierzę, że znajdą Faith: A Garden in Hell, będącą intrygującą mieszanką polityki, mistycyzmu, futuryzmu i science fiction. Istnieje również subtelna nuta fantazji, ponieważ miejsca, które można zwiedzać i eksplorować, są bardzo kolorowe i bogate w silne poczucie historii. Jak już powiedziałem, jest to interesująca mieszanka.

Ale może to być jeden z największych problemów w grze dla naszych graczy. Ta gra to “wszystko, co wiesz o fantastyce naukowej i fantastyce”, połączone, połączone i podawane z bardzo kolorowym dodatkiem. Działa, nie popełnij błędu, ale czasami czuje się nieco oderwany od siebie. Prawie tak, jakby gra nie mogła zdecydować, w jaki sposób chce się zaprezentować, więc robi kolejną najlepszą rzecz, próbując być wszystkim dla wszystkich graczy. Oto, gdzie robi się trudno. Dla każdego gracza, który nie doświadczył gier fabularnych w science fiction lub fantasy, Faith: A Garden in Hell będzie ogromnym i czasami żmudnym wprowadzeniem do gatunków. Z drugiej strony ci, którzy grają zarówno science fiction, jak i fantasy, poczują się jak w domu. Bardzo ciężko było mi w tym tkwić przez wiele dni, podczas gdy ja obserwowałem, jak gracze lubią i walczą o wyobrażenie świata, w którym byli prezentowani. Ostatecznie uważam, że błąd tkwi nie w materiale, który prezentuje gra, ale w niesamowitej głębi, która zapewnia. To może być bardzo przytłaczające.

To nie jest podstawowa gra. To nie jest gra dla zwykłego gracza. Jest złożony, głęboki, rozległy i najlepszy ze wszystkich, nieograniczony. To sprawia, że ​​jest duży – naprawdę duży – i to onieśmiela. Gra jest trafnie zatytułowana. W nieskończonym kosmicznym oceanie niebezpieczeństwa leżą małe piękne wyspy bogate w temat i narrację. Jest to odległość pomiędzy tematycznym a aktywnym w grze, która może być trudna do uchwycenia lub nawet pozostać przy grach, gdy świat gry rozwija się i rośnie. Gracze mają dużo do nadrobienia w uniwersum, który jest bardzo zimny i obojętny przez pewien czas i przez większość czasu wrogi. Pod wieloma względami postacie gracza są polerowane sosem BBQ i wrzucane do lwiej klatki z nic więcej niż słowo “Good Luck”.

Czy możesz tego spróbować? Tak, dobroć. Jeśli nic więcej, mechanika gry jest odświeżająca i sprawia, że gracze myślą raczej niż bezmyślnie rzucając kostkami mając nadzieję na losowe pozytywne rezultaty. Graczowi i postaciom, których używają do zbadania bogactwa wszechświata Wiary, dana jest ogromna moc. Chociaż nie posunęłbym się tak daleko, aby powiedzieć, że Faith: A Garden in Hell otwiera nowe możliwości, mogę powiedzieć, że gra jest nowa dzięki wielu rozpoznawalnym elementom stworzonym do stworzenia fundamentu, na którym zbudowana jest gra i jej tematyczna narracja . Dobre wrażenia dla wszystkich, nawet jeśli przez większość czasu gra przypomina maszynę do mięsa z niecierpliwością czekającą na to, aby następna postać gracza mogła się potknąć i wpaść w bieg.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.