Menu

Witch Slapped

26 lutego 2018 - Informacje

Czary i czarownice idą w parze, jak czarne koty i miotły. W tej grze będziesz grał jako czarownica, która ma zdolność rzucania wielkich i straszliwych zaklęć. Oczywiście, podobnie jak twoi przeciwnicy. Gracz, który jest w stanie rzucić najbardziej śmiercionośne zaklęcia najszybciej, spowoduje chaos, ale gracz, który potrafi rzucać zaklęcia najmądrzejsze, wygrywa.

Witch Slapped, zaprojektowany przez Johna Harrisa (I), Williama Siningera i opublikowany przez Prolific Games, będzie podobno składał się z 52 kart Zaklęć, 36 kart czarownic docelowych, 20 kart elementów czaru, kart 18 żyć, 5 kart Kociołek i 4 Karty efektów. Ponieważ jest to recenzja wcześniej wydanej gry, nie mogę komentować jakości komponentu gry. Artyści Jody Henning i John Sauer wykonali świetną robotę, czyniąc karty przejrzystymi i kolorowymi.

Podwójna, podwójna praca i kłopoty

Aby skonfigurować grę, najpierw daj każdemu graczowi 1 czarownicę, która będzie reprezentować siebie w grze, i niech każdy z graczy rozpocznie od 9 życia. Następnie daj każdemu graczowi swój zestaw kart czarownic docelowych, które powinny zawierać tylko czarownicę gracza i czarownice przeciwnika. Wszystkie pozostałe czarownice mogą zostać zwrócone do pudełka gry.

czarownice-czarownice

Po drugie, potasuj karty zaklęć i rozdaj każdemu graczowi 5 kart zakrytą. Gracze mogą patrzeć na te karty. Następnie rozdaj każdemu graczowi 1 kartę zakrytą. Gracze nie mogą teraz oglądać tych kart! Talia kart staje się talią do losowania zaklęć i jest umieszczona po jednej stronie krupiera.

Po trzecie, umieść karty Kociołka w środku obszaru gry, gdzie każdy może do nich dotrzeć, a wartość numeru karty jest widoczna.

To wszystko do ustawienia gry. Czas ugotować trochę czarownic …

Ogień palić i kula palnik

Witch Slapped rozgrywany jest w rundach i fazach. Podsumowano tutaj jedną rundę gry.

Faza 1: Gotowy? Ustaw Zbierz!

Krupier mówi “GO!” I wszyscy gracze, tak szybko, jak to możliwe, weźcie zakryte karty i zobaczcie to. Muszą teraz podjąć szybką decyzję.

Trzymaj kartę i dodaj ją do swojej ręki, wybierając inną kartę aktualnie w ręku i przekazując ją przeciwnikowi po ich lewej stronie
Przełóż kartę do przeciwnika po lewej stronie i podnieś nową kartę, która jest do niego przekazywana

Gracze MUSZĄ mieć nie więcej niż 5 kart w ręce, zanim będą mogli odebrać nową kartę i zdecydować o jej zatrzymaniu lub przekazaniu. Trwa to ciągle i znowu, aż do uruchomienia następnej fazy.

Faza 2: Get Slappy!

Gdy gracz ma 4 lub 5 pasujących kart zaklęć, powinien uderzyć w “4” kocioł lub kocioł “4-5” (w zależności od tego, ile ma meczów). To uruchamia drugą fazę rundy. Wszyscy pozostali gracze muszą teraz uderzać w Kocioł, ale wartość liczbowa na poklepanej karcie Kocioł MUSI być równa mniejszej liczbie dopasowanych kart Zaklęć w ręce gracza. Po uderzeniu w Kocioł bierze go gracz, który uderzył go, nawet jeśli został trafiony przez pomyłkę.

Po wzięciu każdego Kociołka rozpoczyna się kolejna faza.

Faza 3: Czary i przekleństwa

Teraz każdy gracz potajemnie decyduje, któremu przeciwnikowi chcą rzucić zaklęcie. Rodzaj czaru i jego efekt zależą od rodzaju i liczby kart Zaklęć, ale są ograniczone liczbą na karcie Kociołka. Efekty czaru mogą wahać się od lekkiego rozdrażnienia do śmiertelnego przekleństwa, które powoli osłabia czarownicę gracza na śmierć! Kontra zaklęcia są wykonywane w ten sam sposób, przy czym gracz wybiera kartę Czarownicy, która reprezentuje odbiorcę korzyści z Kontrażystki. Co, oczywiście, jest najprawdopodobniej czarownicą gracza.

Typy zaklęć zawierają następujące elementy. Każdy typ robi coś nieco innego w grze, a najczęstszym efektem jest obrażenia.

Scrye
Ogień
Counter Magic
Transformacja
Przekleństwo
lód
Wezwać
Urok
Napój

czary czarownic

Wszystkie efekty czarów są rozwiązywane w tym samym czasie, podobnie jak obrażenia. Jeśli gracz uderzył w Kocioł, którego nie może użyć, otrzymuje obrażenia równe wartości Kociołów, wraz z innymi efektami zaklęć, które ich atakują.

Kiedy gracz osiąga zero lub mniej Życia, nie ma już gry.

Następna runda i wygrana w grze

Kolejna runda jest identyczna jak pierwsza, z wyjątkiem tego, że rozdającym jest gracz z najmniejszą ilością Życia. Zwycięzcą gry jest ostatni gracz z czarownicą, która ma co najmniej 1 punkt życia.

Aby dowiedzieć się więcej o Witch Slapped, odwiedź stronę internetową wydawcy gry lub odwiedź kampanię Kickstarter.
Ostatnie słowo

finalword_childgeek The Child Geeks spędzali większość czasu na śmieciu się i krzyczeniu: “O, NIE!”, kiedy nie byli w stanie zdobyć karty Kociołka, której chcieli, lub byli celem paskudnego czaru. Co, jak się okazało, było przez większość czasu. Można by pomyśleć, że takie rozczarowanie zepsułoby grę, ale się mylisz. Według jednego z dzieci, Geek: “Ta gra jest tak szybka i zabawna, że ​​nie masz czasu myśleć o tym, co zrobiłeś źle.” Inny Child Geek powiedział: “To jest w porządku, gdy wiele osób celuje w ciebie za zaklęcia, ponieważ będą one cel następnym razem. To dobrze, że nie jesteś czarownicą, która ma najwięcej zdrowia w tej grze. “Szybcy i tak samo szaleni jak te gry, Dzieci-Geki wyraźnie odtwarzały swoje karty z celem i celując w innych przeciwników znaczącymi uderzeniami, a nie przypadkowymi uderzeniami. Kiedy wszystkie zaklęcia zostały rzucone i każdy z graczy stał się ropuchą, wszyscy z radością zatwierdzili Witch Slapped.

Rodzicowi Geekowie mieli tyle samo zabawy (jeśli nie odrobinę więcej) niż Dziecięce Geki. Według jednego z rodziców Geek: “Naprawdę kopie tę grę. Łączy w sobie zestaw kolekcji – który kocham – z szybką grą, której nie znam, ale lubię. Jak tylko jedna gra się skończy, chcę zagrać inną. “Kolejny rodzic Geek powiedział:” To świetna gra do grania z rodziną i innymi dorosłymi. Odtwarza szybko i daje dużo frajdy. Naprawdę podoba mi się, w jaki sposób możesz zwiększyć obrażenia i efekty, poświęcając swój czas i zbierając więcej kart określonego rodzaju. “To był kompletny aspekt kolekcjonerski gry i to, że im więcej kart danego rodzaju zaklęć robiło różne rzeczy, które naprawdę się podobały Rodziców Geeks. Każda ręka była czymś nowym z interesującymi wynikami. Gdy gry się skończyły, Parent Geeks zatwierdził grę.

finalword_gamergeek The Gamer Geeks zaskakująco się bawili. Do momentu, w którym musiałem im przypomnieć, mieliśmy większą grę do grania i musieliśmy przerwać grę w karty. Według jednego z graczy Gamer Geek: “Zbiór jest w porządku, a prędkość gry jest w najlepszym razie dobra, ale to, co naprawdę sprawiło, że gra jest dla mnie interesująca, to wszystkie różne efekty. Musiałem włożyć dużo więcej myśli do moich kart, niż początkowo sądziłem. Czy idę na duże obrażenia, czy też chronię się w tej rundzie? Gra rzuciła mi wyzwanie bardziej, niż myślałem, a to naprawdę mi się podobało. “Kolejny Gamer Geek powiedział:” Szybka i wściekła, taka właśnie jest ta gra. Ale jest także inteligentny. Nie możesz po prostu zbierać losowo kart. Musisz zastanowić się, co chcesz robić i komu to zrobić. Jest to doskonały dodatek do gier i taki, który zagrałbym ponownie. “Kiedy wszystkie gry się skończyły, Gamer Geeks zatwierdził Witch Slapped.

finalword-fathergeek Tutaj jest gra, której nie powinieneś osądzać po swoim pokryciu. Na pierwszy rzut oka wydaje mi się to hybrydą pomiędzy Slapem Jackiem a dowolną kolekcją gier, o której wspomniałeś. Ale przyjrzyj się bliżej. Szybkość przekazywania kart zmusza graczy do szybkiego podejmowania trudnych decyzji. Różne rodzaje czarów oferują różne typy wyników. Liczba kart, które masz w zestawie zaklęć, zmienia efekt czaru. Ale to wszystko razem i masz grę, która jest o wiele bardziej skomplikowana niż na pierwszy rzut oka, ale nie jest tak skomplikowana, że ​​dziecko nie może jej zagrać i być konkurencyjną wobec dorosłych.

Moją jedyną skargą jest to, że istnieje wiele różnych rodzajów kart Zaklęć. Trudno szybko dowiedzieć się, co robi, dając graczom, którzy znają grę, wyraźną przewagę nad tymi, którzy grają po raz pierwszy. Ale nie taka silna przewaga, w której nowy gracz wyraźnie nie ma szczęścia. Zamiast tego, wiedząc, że gra wcześniej gra, oferuje bardziej doświadczonemu graczowi głębsze zrozumienie działania kart. Kupi to doświadczonych sekund graczy i ułatwi wybór. W tej grze, posiadanie kilku dodatkowych sekund może oznaczać różnicę między wielkim kotłem a zaklęciem śmierci.

Szybko, zabawnie i czasami wściekle zabawne, Witch Slapped zbiera zestaw i popycha go do maksymalnego nadbiegu. Mnóstwo świetnych kombinacji do odkrywania i niezapomnianych chwil. Spróbuj tej gry z rodziną i przyjaciółmi, gdy czas na to pozwala. Możesz to uznać za czarujące.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.