Menu

Zagrożone sieroty Condyle Cove

26 lutego 2018 - Informacje

Dzieci naturalnie szukają miłości i ochrony. Gdy żadne z nich nie jest dostępne, dziecko albo uschnie, albo się wzmocni i samo wytrąci. Sieroty Condyle Cove są ścigane przez potwora, a wielu zaginęło. Ostatnie pozostałe dzieci wychodzą na ulice w ostatniej desperackiej próbie przeżycia. Mów o “ciężkim pukaniu”, co?

Zagrożone sieroty z kloszem Cover, zaprojektowane przez Jesse Labbe i opublikowane przez Certifiable Studios, będą podobno składać się z 38 kart opcji, 1 karty Cul De Sac / Kiddie Corner, 9 kart zatok, 6 kart aktów rozpaczy, 4 kart objazdów, i 3 markery sieroce. Ilustracje, także autorstwa Jessego Labbe, są mroczne i nieco niepokojące, co sugeruje przemoc, lęk i przerażenie naraz. Jeśli “nadzieja” była kolorem, nie można jej znaleźć na ilustracjach karty.

Coś niegodziwego w ten sposób nadchodzi

Aby skonfigurować grę, najpierw przetasuj karty opcji (z kartami objazdów) i umieść je zakryte, aby utworzyć talię opcji. Zostaw miejsce na stos kart odrzuconych.

Po drugie, rozdaj każdemu graczowi 2 karty opcji. To jest początkowa ręka gracza.

Po trzecie, należy osobno potasować karty Akt desperacji i zaginięcia. Umieść każdą zakrytą, aby utworzyć talię drawów.

Po czwarte, umieść odkrytą kartę Cul De Sac (Kiddie Corner) na środku pola gry.

ophans-kiddiecorner

Po piąte, narysuj pierwsze 4 karty Zatoka i umieść po jednej z każdej strony karty Cul De Sac, tworząc dodatkową (+) konfigurację. Przydziel każdemu z graczy znacznik sieroty i umieść go na karcie Cul De Sac lub na dowolnej z czterech kart zagłady.

To wszystko do ustawienia gry. Określ, kto pierwszy podejmie próbę przeżycia.

Niesamowite krótkie życie sierot

Zagrożone sieroty Condyle Cove rozgrywa się na przemian, bez ustalonej liczby zwojów na mecz. Podsumowano tu przebieg gry, ale gracz może również zagrywać karty poza kolejnością, anulować karty przeciwnika i być ogólnie uciążliwym.

Krok 1: Przenieś sierotę

Gracz może przesunąć swój sierocień do 2 miejsc (kart) lub zdecydować o pozostaniu w miejscu, w którym się znajduje.

Krok 2: Zagraj w karty opcji

Gracz może teraz zagrać tyle kart opcji z ręki, ile chce. Zagrane karty opcji są umieszczane na stosie kart odrzuconych karty opcji.

sierota-opcja

Dostępne są 4 różne typy kart opcji. Tutaj każdy jest podsumowany.

Karty opcji akcji

Karty opcji “Akcja” pozwalają graczowi na dokładnie to, co sugeruje karta: podejmij akcję.

Karty opcji ataku

Walka nie jest dobrym pomysłem, ale kiedy popchnie się do przodu, sierota będzie musiała albo walczyć, albo zniknąć na zawsze.

Karty opcji obrony

Karty “Obrona” Opcja anuluje efekty innych kart opcji, czy są one kierowane na gracza, czy nie. Po zagraniu karta opcji zostaje na dobre anulowana, jednak karta opcji “Obrona” może anulować kolejną kartę opcji “Obrona”, unieważniając tym samym efekt. Karty opcji “Obrona” można grać w dowolnym czasie i poza kolejnością.

Karty opcji obrażeń

Karty opcji “Objazd” pozwalają graczowi zamienić pozycję różnych kart Zatoka, aby albo skorzystać z nich, albo jeszcze bardziej utrudnić życie przeciwnikom.

Krok 3: dobieraj karty

Gracz musi dobrać 2 karty, albo 2 karty Zatoka, 2 karty opcji, albo 1 kartę każdego z nich. Karty zatok są umieszczane obok (nie po przekątnej) na innych kartach dołączonych do karty zatoczki “Cul De Sac / Kiddie Corner”. Karty opcji trafiają do ręki gracza, ale gracz może nie mieć więcej niż 4 karty opcji w ręku na raz.

Karty Cove

Karty zatok przedstawiają różne miejsca w okolicy Condyle Cove, w której sieroty działają, mając nadzieję na ukrycie się przed boogeyman. Bez żartów. Dzieci są ścigane przez ciemną i cienistą postać. Jakie to straszne? Jeśli gracz natknie się na boogeyman, jego Orphan po prostu zniknie z gry, co oznacza, że ​​gracz i sierota przegrywają. Bardziej, więc sierota.

sierota-zatoka

Żadne z miejsc wokół Condyle Cover nie jest ciepłe i zachęcające. Każde miejsce czuje się niebezpieczne i chętne do skrzywdzenia. Jednak sieroty mogą korzystać z tych niebezpiecznych miejsc i uzyskać kilka dodatków, które pozwolą im przetrwać tylko trochę dłużej. Należy jednak zachować ostrożność, ponieważ im wyższy profit, tym bardziej niebezpieczna lokalizacja.

Acts of Desperation

Jeśli gracz przeniesie znacznik sieroty z powrotem do centrum Kiddie Corner, jest zmuszony do wykonania akcji, zgodnie z instrukcją miejsca, na które wylądowali. W tym przypadku, rysowanie karty Akt desperacji. Jest to, zgodnie z zasadami gry, “Boogeyman Russian Roulette”. Co oznacza, że ​​gracz losuje losowo kartę. Jeśli jest to boogeyman, stracili grę. Jeśli tak nie jest, ich sierota przetrwa przynajmniej kolejną turę. Po co podejmować takie ryzyko? Jeśli gracz może uniknąć boogeyman wystarczająco długo, będzie miał więcej opcji, aby przeżyć. Tak czy inaczej, jest to hazard.

sieroty – działaj

Survival = Victory

Kiedy graczowi zabraknie Opcji, tak samo dzieje się z ich sierotą. Boogeyman wyciąga ręce i chwyta ich. Biedna sierota już nigdy nie będzie widziana. Żyje, w każdym razie. Dopóki gracz ma Opcje, ich sierota może manewrować i unikać niebezpieczeństwa. Ostatni gracz, który nadal ma bezpiecznego sierotę, wygrywa grę.

sieroty-boog

Aby dowiedzieć się więcej o zagrożonych sierotach Condyle Cove, odwiedź stronę internetową wydawcy gry lub odwiedź kampanię Kickstarter.
Ostatnie słowo

finalword-childgeeksThis gra naprawdę przeszkadza Child Geeks. Grałem z nimi w gry, zanim grafika jest nieco zbyt graficzna, aby była akceptowalna dla młodych graczy i z tematami dość intensywnymi. Ta gra zdawała się dotykać czegoś w Dziecinnych Geekach, których po prostu nie mogli się pozbyć. Według jednego z Child Geek: “Chyba właśnie o to mi chodzi w grze. Nie podoba mi się pomysł, że dzieci są ścigane i po prostu znikają. “Inne dziecko Geek powiedział:” Nie chcę nawet myśleć o tym, co dzieje się z biednymi Sierotami, ale ja też lubię. Jestem pewien, że nie polubię tego w żaden sposób. Mogę być lepiej nie wiedząc i nie grając już w grę. “Podczas gdy żaden z Geeków Dzieci nie miał trudności w nauczeniu się gry i poruszania się w Condyle Cove, było to ciągłe zagrożenie wysokim poziomem i mroczna, dusząca atmosfera gry, która rozpoczęła się. zmiażdżyć ich ducha. Pod koniec gry, The Child Geeks chcieli, aby ich sesja gry dobiegła końca. Jestem prawie pewien, że niektórzy z Child Geeków celowo wyrzucili tę grę, aby mogli odejść. W końcu Child Geeks zagłosowało za odrzuceniem gry. Po prostu nie mogli przejrzeć tematu i narracji gry, by czerpać przyjemność z tego doświadczenia.

The Parent Geeks byli nieco zaniepokojeni tą grą. Według jednego z rodziców Geek: “Ten temat gry jest bardzo niepokojący. Jest bardzo ciemno. Bardzo niepokojące. “Ale to było postrzegane jako prawdziwy plus przez innych Rodziców Geek. Według jednego z kibiców gry: “Temat jest fantastyczny. Mogę sobie wyobrazić zimny wiatr, który wiecznie wieje w Condyle Cove, zniszczone budynki i prawie wszystkie opuszczone ulice. To miejsce czuje się niebezpieczne i doskonale pasuje do tej gry. “Ale to, na czym naprawdę polegała, nie było grą, którą wszyscy Rodzicowi Geeks szybko zrozumieli i celowali. Przyczyną kłopotów była niepokojąca atmosfera, która nieustannie nasycała powietrze wokół stołu do gry. Rodzice, rodzice, mieli trudności z grą, w której dzieci były zagrożone. Choć większość z nich nie była zniesmaczona moralnie, większość Rodziców Geeków uznała Zagrożone Sieroty z Condyle Cove za grę, która zbytnio zbliżyła się do ich prawdziwych trosk życiowych i – dla niektórych – najgłębszego przerażenia. The Parent Geeks odrzucił grę.

finalword-gamergeeksGamer Geeks nie miał żadnych skrupułów przed “ciemnością” gry lub narażaniem swoich Sierot na niebezpieczeństwo. Według jednego z graczy Gamer Geek: “Uważam, że jest to mroczna, niepokojąca i zabawna gra. Zagrałbym to jako wypełniacz bez pytania. “Kolejny Gamer Geek powiedział:” Ta gra jest zakręcona. Od samego początku sieroty mają kłopoty i czasami trudno je utrzymać przy życiu. Czy sprawia mi to złą osobę, że nie obchodzi mnie, czy mój sierota umiera, czy inne sieroty umierają? Po prostu chcę wygrać. “I jeszcze inny Gamer Geek powiedział:” Nienawidzę boogeyman. Nienawidzę tego sonofb * tch tak bardzo! Ciągle je mój sierota! “Wow. Podczas gdy Gamer Geeks uznał, że ogólny cel jest prosty, znalezienie go było zaskakująco skomplikowane. Opcje szybko się kończą, najlepsze lokalizacje są najbardziej ryzykowne i nie można uciec od ciemności, która wydaje się jak wściekły, spragniony krwi pies na polowaniu. The Gamer Geeks bardzo się podobało iw pełni poparło grę.

finalword-fathergeek To była trudna gra przed moimi graczami. Nie dlatego, że gra jest trudna lub długa, ale dlatego, że temat gry jest tak ciemny. Nie wykazano żadnej przemocy, ale jest to rażąco domniemane. Przemoc wobec dzieci nie była odpowiednia dla wielu naszych graczy, co spowodowało ich wyłączenie, zanim mogłem nawet pokazać grę. To powiedziawszy, gracze, którzy usiedli, odkryli, co jest oczywiste z ich komentarzy, że Zagrożone Sieroty z Condyle Cove to survival horror. Co oznacza, że ​​miał być ziarnisty. Jednak fakt, że dzieci są w niebezpieczeństwie, wyłączył Rodziców i Dzieciątków.

Osobiście nie miałem problemu z motywem gry, mając możliwość oddzielenia rzeczywistości od fantazji, gry od prawdziwego życia. Mimo to w pełni aprobuję Rodziców Geeków, którzy nie chcą grać w grę, w której narażają dzieci na niebezpieczeństwo, nawet jeśli jest to tylko gra. Gratuluję także Child Geeks za zajęcie stanowiska i po raz pierwszy odrzucam grę ze względu na jej przedmiot. Oczywiście Gamer Geeks, podobnie jak ja, skupił się na grze, ale jako rodzic trójki dzieci byłem rozdarty. Czy tu została przekroczona linia? Czy gra, w której dzieci są porywane, a ciągłe niebezpieczeństwo idzie “za daleko”? Nie sądzę, zwłaszcza, gdy uważamy, że gra nigdy nie pokazuje przemocy wobec dzieci. Implikowane jest mroczne i przerażające, ale jest to w umyśle graczy, a nie na kartach w grze.

Jako Parent Geek miałbym problemy z grą z innymi rodzicami i dziećmi. Jako Gamer Geek staram się wyrzucić koguta w tyłek i żyć, aby zobaczyć kolejny dzień. Jeśli uważasz, że motywem gry jest tyle ubrań okiennych, to spróbuj. Ma ciemne serce i zgniły uśmiech. Nie będziesz miał problemu, patrząc z powrotem z własnym uśmiechem, ale może się okazać, że Twój żołądek jest trochę słaby. To dobra rzecz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.