Menu

Zgromadzenie okrętów

25 lutego 2018 - Informacje

W przyszłości ludzkość będzie wędrować po gwiazdach na gigantycznych statkach kosmicznych o rozmiarach zawartości. Kapitanowie tych statków spotykają się, aby negocjować warunki pokoju, jednocześnie planując zmiażdżyć swoich wrogów. Jesteś jednym z takich kapitanów i tworzysz sojusze z innymi. Czy zaoferujesz oliwną gałąź pokoju lub wystrzelisz laserowy pistolet dezintegratora wojny?

Statek kosmiczny, zaprojektowany i samodzielnie opublikowany przez James C. Jenista przez Game Crafter, składa się z dwudziestu kart. Karty są tak grube i trwałe jak standardowa karta do gry. Zasady nie są zawarte w grze i muszą zostać pobrane (za darmo) z oficjalnej strony gry. Grafika autorstwa Jamesa C. Jenisty ma bardzo stylizowany wygląd.

Konfiguracja gry

Aby skonfigurować grę, najpierw należy ustawić dwóch graczy naprzeciwko siebie.

Po drugie, potasuj karty i rozdaj każdemu z graczy dwie karty zakryte.

Po trzecie, rozdaj graczowi cztery odkryte karty pomiędzy dwoma graczami, aby utworzyć rząd kart.

Po czwarte, połóż pozostałe karty zakryte, aby utworzyć talię drawów.

Konfiguracja gry została zakończona. Określ, kto pierwszy i zacznie.

Kapitanów i statków kosmicznych

Każda karta w grze reprezentuje jednego kapitana i ich statek kosmiczny. Koniec użytej karty zależy od tego, na jakim etapie gry jest rozgrywana i jak została ona wdrożona. Kiedy gra się zaczyna, karta kończy się na Kapitana. Kiedy traktaty pokojowe nieuchronnie załamują się, każdy kapitan powraca na swój statek i używana jest strona Spaceship.

Activated Captain Ability: Jest to opcjonalna zdolność kapitana (w tym przypadku możliwość oddania dodatkowego głosu), ale zmusi gracza do wyczerpania swojego kapitana. Wyczerpani kapitanowie nie mogą zostać aktywowani ponownie w tej samej turze.
Umiejętność Zawsze w Efektach: Ta umiejętność jest zawsze skuteczna, niezależnie od tego, czy kapitan jest wyczerpany, czy nie.
Koszt rekrutacji kapitana: liczba głosów będzie kosztować gracza, aby wprowadzić kapitana do ręki.
Captain Name: Imię kapitana
Wynik obrażeń w walce: zadawane obrażenia
Koszt rozmieszczenia statku: liczba głosów będzie kosztować gracza, aby wprowadzić statek kosmiczny w ręce do gry (nie więcej niż 5 statków kosmicznych może być w grze przed graczem na raz)
Ship Shield Points: Zaabsorbowane obrażenia
Poziom Unieszkodliwiania Statków: Jak łatwo jest uciec przed ogniem nadchodzącym
Nazwa statku: Nazwa statku
Inicjatywa statku: kolejność kolejności zamówień
Weapon Damage Class: Rodzaj broni, która jest ostrzeliwana (I, II, III)
Poziom kierowania bronią: Jak łatwo jest statkowi kosmicznemu uderzyć w inny statek kosmiczny

W kosmosie nikt nie może usłyszeć debaty

Statek składa się z faz i zakrętów. W sumie są 3 fazy do gry: Lobby, Montaż i Otwarta wojna. Lub, jeśli chcesz, początek pokojowych negacji, ostatecznego załamania i nieuniknionych walk, które się toczą. W tej grze nie możesz wyjść z wojny. Możesz trwać tylko na czas.

Faza lobbowania

Pierwszy gracz musi teraz dokonać wyboru. Mogą oni wybrać jedną odkrytą kartę swojego wyboru lub narysować jedną zakrytą kartę, dodając wybraną kartę do ręki.

Drugi gracz wybiera teraz dwie z pozostałych kart, a następnie pierwszy gracz wybierający jedną pozostałą kartę. Wreszcie drugi gracz bierze ostatnią kartę.

Gracze ujawniają teraz swoje karty i muszą wybrać tylko dwa, aby zachować. Wszystkie pozostałe karty są “uwalniane” (odrzucane) i układane są do dołu na dole talii.

Faza montażu

Karty w ręce gracza można teraz grać jako kapitan lub statek. Kapitanowie dają graczowi umiejętności, z których mogą korzystać podczas swojej tury, podczas gdy statki kosmiczne zapewnią siłę ognia gracza po ogłoszeniu wojny. Karta nie może zapewnić zarówno kapitana, jak i statku kosmicznego.

Trzy najlepsze karty z talii są rysowane i układane odkryte. Te karty reprezentują “agendę” i mogą być wybierane przez każdego gracza w swojej turze. W programie są zawsze trzy karty.

Kiedy gracz ma kapitana w grze, może oddać głos. Głosy są odpowiednikiem waluty w grze i pozwalają graczowi zapłacić koszt kapitana lub wdrożyć statek kosmiczny.

Podczas tej fazy można zadeklarować wojnę. Jeśli w grze znajduje się pięć statków kosmicznych, ostatnia karta w talii jest wyciągnięta, lub wojna jest ogłaszana specjalną umiejętnością kapitana gracza, całe piekło się rozpada.

Faza otwartej wojny

Karty są teraz przetasowane i służą do śledzenia obrażeń zamiast głosów. Gracze przechodzą na inicjatywę (zaznaczone na statkach kosmicznych), atakując nawzajem statki kosmiczne i wydmuchując je w kosmiczny kurz. Do ustalenia wyniku używa się poziomów kierowania i klasy obrażeń. Nie każdy statek może atakować inny statek, co oznacza, że ​​niektóre statki kosmiczne nie mogą strzelać do innych statków.

Obrażenia zostają rozwiązane poprzez porównanie klasy obrażeń (zadawane obrażenia) z tarczą celowanego statku kosmicznego (zniszczone)

Zwycięstwo w kosmosie

Gracz, który unicestwia wroga, wygrywa grę i świętuje zwycięstwo w zimnej próżni kosmosu.

Aby uzyskać więcej informacji na temat gry Starships, odwiedź stronę gry w Game Crafter.
Ostatnie słowo

The Child Geeks od razu przyłapał się, grając w inne gry podobne do Starhips Assembly w przeszłości, i miał prawo do wypowiedzenia wojny. Przysięgam, że chcieli tylko walczyć, ale nie mogę ich za to winić. Według jednego z dzieciaków Geek: “Pierwsza część gry jest OK, ale robi się naprawdę fajnie, kiedy zaczynasz się nawzajem wysadzać!” Również zabawa i szybkość. Walka kosmiczna w Zgromadzeniu Statków jest dość brutalna. Wskaż, kliknij, bum. Inny Child Geek powiedział: “Bardzo to lubię. Jest wystarczająco mały, by bawić się z przyjacielem w porze lunchu, ale czasami może być trochę długi. Obstawiasz. Jeśli gracze poświęcają swój czas na gromadzenie sił, gra może trwać blisko godzinę. Ale gra Child Geek nigdy nie trwała dłużej niż 20 minut. Pragnęli wojny. Gdy bitwy dobiegły końca, Child Geeks zagłosowali za zatwierdzeniem gry.

The Parent Geeks stwierdził, że Starships Assembly jest zabawną zabawą ze swoimi dziećmi, ale wydaje się nieco płaskie, gdy gra z dorosłymi. Według jednego z rodziców Geek: “Myślę, że ma to więcej wspólnego ze mną niż z grą. Lubię grać przeciwko więcej niż jednej osobie. “Kolejny Parent Geek powiedział:” Zabawna gra i zaskakująco bardziej zaangażowana, niż początkowo sądziłem. Bawiłam się tym z moimi dziećmi lub współpracownikiem podczas przerwy na lunch. “The Parent Geeks nie byli fanami, że gra nie zawiera reguł. Jak jeden z nich zdenerwowany Parent Geek powiedział: “Dlaczego muszę ukończyć grę dla projektanta gry, drukując zasady? Czy te nie powinny być włączone? To nie jest tak, że nie obejmuje kierownicy w samochodzie, kiedy ją kupujesz. “The Parent Geeks nadał Star Ship Assembly mieszany poziom poparcia.

The Gamer Geeks uznał, że Statek Wojenny jest dość prosty, ale nie nazbyt łatwy. Według jednego z graczy Gamer Geek: “W tej grze jest coś więcej niż się domyślacie. Byłem zaskoczony i bardzo szczęśliwy z tego. “Kolejny Gamer Geek powiedział:” Solidna gra, która została oczywiście zaprojektowana przez kogoś, kto nie spieszył się z czasem. Nie jest jednak tak lekki, ani nie jest ciężki. Gra trwa zbyt długo, aby grać lekką i nie jest wystarczająco głęboka, aby być cięższą grą. Dziwnie działa, ale jednocześnie jest trochę niezręcznie. “Żaden z Gajmanów Graczy nie był zadowolony z faktu, że zasady nie zostały uwzględnione w grze, ponieważ jest to dość tani ruch i nie zgadzają się z . Jak to ujął Gamer Geek: “Jeśli zaprojektujesz grę, zaprojektujesz ją i wypuścisz. Daj zawodnikom swoje zasady lub oddaj im pieniądze. “Gracze gejzerów przegłosowali, aby dać Zgromadzeniu Styczniowym mieszany aprobatę.

Gwiezdne statki to szybka i zabawna gra, ale od samego początku spada strasznie na jej twarz. Niestety instrukcje do gry nie są dołączone do niego, co oznacza, że ​​gracz musi pobrać je, jeśli chce się nauczyć grać w tę grę. Co gorsza, instrukcje, po wydrukowaniu, są zbyt duże, aby umieścić je w bardzo małym pudełku. Dzięki temu gra jest niekompletna i natychmiast wyłączyła wielu naszych graczy. Prawdziwy wstyd, bo sama gra jest całkiem niezła.

To, co najbardziej podoba mi się w grze, to to, jak jest usprawniona i jak wiele aspektów należy włożyć w to. Nigdy do momentu, w którym jesteś przytłoczony szczegółami gry, ale nie możesz też być lunatykiem. Musisz zastanowić się, w jaki sposób chcesz rekrutować i rozmieszczać statki kosmiczne, reagować na ruchy przeciwnika. Naprawdę, to gra w kurczaka, w której każdy gracz subtelnie zbliża się do wojny. Wiesz, jak to się skończy, ale nie kiedy.

Oprócz bałaganu z zasadami, podobała mi się gra i sugeruję, żebyś grał, kiedy masz szansę. Grałem wystarczająco dużo niezależnych gier, aby wiedzieć, że ich produkcja nie jest tania, a każdy możliwy krok jest podejmowany w celu obniżenia kosztów dla gracza. Jest jednak coś, na co nie powinieneś się skąpić. Zasady są najbardziej oczywiste w moim umyśle.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.