Menu

Złe decyzje

26 lutego 2018 - Informacje

Sierżant Stryker, w filmie Sands of Iwo Jima, mówi: “Życie jest trudne, ale jest trudniejsze, jeśli jesteś głupi.” To prawda. Dla tych biednych dusz, które są na tyle nieszczęśliwe, że rodzą się bez zdrowego rozsądku, samo przechodzenie przez ulicę może być pełne prób i udręk. W tej grze, im jesteś gorszy, tym lepiej. Przygotuj się na śmiech, bo głupie jest tak samo głupie.

Złe decyzje, zaprojektowane przez Iana Price’a i opublikowane przez Diamond Dust Dreams, składają się z 200 Głupich kart, 200 kart Kryzysu, 60 kart Story i 200 kart Złych decyzji. Karty są tak grube i trwałe jak standardowa karta do gry. W grze nie ma żadnych ilustracji.

Uwaga: niektóre z kart omawiają sytuacje dorosłych i mają bardziej dojrzałe treści. Te karty są wyraźnie oznaczone i można je usunąć z gry, aby były bardziej przyjazne dla rodziny, bez naruszania równowagi gry.

Konfiguracja gry

Aby skonfigurować grę, najpierw oddziel karty według typu, a następnie potasuj każdy stos, aby utworzyć osobne talie.

Po drugie, rozdaj każdemu z graczy 5 kart Kryzysów, 5 Głupców i 5 złych decyzji, zakryte. Gracze powinni patrzeć na swoje ręce, ale trzymać je w ukryciu, dopóki nie zagrają karty. Umieść pozostałe karty Kryzysów, Błaznów i Złych Decyzji na jedną stronę, zakryte i na osobnych pokładach.

Po trzecie, przetasuj karty historii i przekazaj talię pierwszemu graczowi. Gracz z talią losowania jest nazywany “Bardem”.

To wszystko do ustawienia gry. Czas opowiedzieć historię.

Wykonywanie złych decyzji dla zabawy i zysku

Złe decyzje są rozgrywane w rundach. Typowa runda gry została tutaj podsumowana.

Krok 1: Odsłoń historię

Bard dobiera teraz najbardziej odkrytą kartę historii i odkrywa ją, grając nią odkrytą w środku pola gry.

Krok 2: Rozpocznij historię

Bard dobiera teraz 2 pierwsze karty, zgodnie z kartą Story. Są one układane odkryte obok karty Story iw kolejności, w jakiej są wymagane przez historię.

Krok 3: Wypełnij lukę

Historia nie jest jeszcze ukończona! Każdy gracz (oprócz Barda) wybiera teraz 1 kartę odpowiadającego typu, która jest wskazana przez kartę Story, aby ukończyć historię. Wybrana karta zostaje zakryta i przekazana do Barda. Gdy bard ma wszystkie karty, są one tasowane, a bard czyta je po kolei.

baddecisions-cards

Krok 4: Zwycięzca, zwycięzca, kolacja z kurczakiem

Bard wybiera 1 kartę, aby zakończyć historię jako swoją ulubioną. Właściciel karty otrzymuje kartę historii. Wszystkie zagrane karty są odrzucane, a nowe karty są rysowane, aby je zastąpić, cofając się w ręce gracza.

To kończy turę gry. Rola kart Barda i Story zostaje teraz przekazana nowemu graczowi.

Różne zwycięstwa

Grę można wygrać na kilka różnych sposobów.

Pierwszy, który wygra określoną liczbę kart historii.
Gracz, który ma najwięcej kart Story po tylu rundach gry.
Gracz, który ma najwięcej kart Story po określonym czasie.

Ostatnie słowo

finalword_childgeek The Child Geeks śmiali się, śmiali się i śmiali. Mieli nadciągającą zabawę z zabawnymi kombinacjami i niedorzecznymi odpowiedziami. Według jednego z Child Geek: “Nie ma złych kart w tej grze, ale są z pewnością zabawniejsze karty.” Inny Child Geek powiedział: “Najlepszym sposobem na rozegranie tej gry jest dobra zabawa. Pomyśl o najśmieszniejszej rzeczy, jaką możesz zrobić, i zagraj w tę kartę. “Prawdę powiedziawszy, Dzieci-Geekowie zaczęli śmiać się z własnych reakcji tak samo jak ich przeciwnicy. Było kilka gier, w których punkty nie były nawet punktowane. Okazuje się, że gracze mieli się dobrze tylko z grą i pozostawili konkurencyjną część gry w polu gry. Jak to ujął Child Geek: “Kiedy nie grasz, aby wygrać, wszyscy wygrywają!” I ta pewność wydawała się być prawdą, ponieważ wszyscy Geek-Dzieci głosowali za przyjęciem Złych Decyzji.

Rodzice również zabawiali się i uznali “niegrzeczne karty” za właściwą mieszankę nieprzyzwoitych i kolorowych. W przeciwieństwie do Child Geeks, Parent Geeks byli bardzo konkurencyjni. Każda zagrana karta miała być najzabawniejsza, najgłupsza lub najgłupsza, w zależności od preferencji Barda. Według jednego z rodziców Geek: “Ta gra przypomina mi wiele innych, w które grałem, ale czuję się też nieco inaczej. Myślę, że ma to związek z różnymi odmianami kart w grze. “Inny Parent Geek powiedział:” Zdecydowanie wspaniała gra towarzyska. Widzę siebie grającego w to z moimi dorosłymi przyjaciółmi. Rzuć butelkę wina i dobrą rozmowę, a ta gra będzie bardzo popularna. “Tak popularny, że wszyscy nadrzędni geekowie głosowali za zatwierdzeniem Złych Decyzji.

finalword_gamergeek The Gamer Geeks nie byli pod wrażeniem. Według jednego z graczy Gamer Geek: “To jest tylko jabłko zmieszane razem z jabłkami i kartami przeciwko ludzkości. Nie ma tu nic oryginalnego. “Kolejny Gamer Geek powiedział:” Głosuję w tę grę z dwóch powodów. Po pierwsze, jest to rażąca kopia innych gier. Po drugie, nie robi absolutnie nic nowego. “Jednak nie wszyscy Gamer Geekowie czuli się tak negatywnie. Według jednego z graczy Gamer Geek: “To nic nowego, ale gra solidnie. Lubię różne rodzaje kart i to mnie rozśmieszyło. To jest warte kilku punktów. “Problemem, który stanowił większość Gamer Geeks, była ogólna gra. Krótko mówiąc, było to zbyt podobne do innych gier, by poczuć się jak oryginalna gra. To zraniło Bad Decisions i spowodowało, że większość Gamer Geeks odrzuciło grę.

finalword-fathergeekBad Decyzje padają ofiarą nadmiernego nasycenia. Gry takie jak Jabłka do jabłek i karty przeciw ludzkości, aby wymienić tylko kilka, zdominowały rynek gier słownych od lat, utrudniając wejście i postrzeganie ich jako “wyjątkową grę”. Żaden z naszych graczy nie uważał, że Złe Decyzje były wyjątkowe i każdy od razu wiedział, jak grać, zanim jeszcze skończyłem wyjaśniać grę. To całkiem niezłe. Mówi się też, że tylko elitarni gracze uznali to za błąd. Wszystkie inne grupy wspomniały o podobieństwach, ale nigdy nie pozwalały, by zrujnowało to ich zabawę.

Jeśli chodzi o mnie, mogę wziąć tę grę lub ją opuścić. Grałem zbyt wiele takich gier, aby uczynić mnie interesującym. To z pewnością dobra gra towarzyska i mogę ją zatrzymać tylko po to. To także solidna gra, nie popełnij błędu. Łatwo uczyć, łatwo dostać się do stołu i łatwo grać. Może to być zabawne, ale dla niektórych gra będzie się wydawać złym wyborem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.